Ik quote hem evenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:47 schreef NDAsilenced het volgende:
Ok, bedankt voor de aanvulling. Het lijkt dat het succes van Bitcoin puur moet komen uit de diensten die de technologie biedt (snel, anoniem, etc), zolang deze aantrekkelijk genoeg blijven kan het misschien wel goed komen. Er zullen bitcoin bubbles aankomen, en ook dan zal de interesse voor de bitcoin dienst groot genoeg moeten zijn, en ik ben bang dat niet het geval zal zijn. Een grote en/of langdurige devaluering van de Bitcoin (dat hoeft maar een week of twee te duren) zal denk ik de doodsteek zijn, en dat zelfs als de Banken niet al met een soortgelijke dienst zijn gekomen.
Dus, maak winst zolang het kan, zodra het te moeilijk wordt om bitcoins te minen zal men gaan oppotten tot een bubble, en het einde van Bitcoin.
Of niet... En dan doet hij "hihi".quote:Op maandag 13 juni 2011 16:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Later kijken we terug en denken we: hihi.
Welcome to the clubquote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wie weet. Ik ga ook maar een 5970 of 6990 op de kop proberen te tikken.
Duke Nukem Forever is uit dus hoe dan ook een leuke aankoop.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou dit programmatje gebouwd zijn door fabrikanten van videokaarten?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nogmaals Magnet, bij jou een systeem kopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer via jou..
Gewoon niet boven de 300 euro in totaal. Wel zoveel mogelijk mhash ofc.
AMD moet er dan achter zitten, want de performance van Nvidia is niet om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zou dit programmatje gebouwd zijn door fabrikanten van videokaarten?
Heb me ook even aangemeld bij deepbit en die doet het wel. 2.5 Mhash/s heb ik nu. Maar dit is met mijn processor volgensmij... Iemand een idee hoe ik ervoor zorg dat ik met mijn videokaart mine?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:01 schreef FastFox91 het volgende:
Ik had die error ook en de volgende server werkte wel.
Gemiddelde 1.5 Mhash/s.'k wist niet dat mijn videokaart zooo slecht was.
en hoe is je dat gelukt? ik krijg met GUIminer mijn videokaart ook niet te zien... al een aantal keer drivers en openGL geinstalleerd en gerebootquote:Op maandag 13 juni 2011 18:08 schreef een2drie het volgende:
[..]
Heb me ook even aangemeld bij deepbit en die doet het wel. 2.5 Mhash/s heb ik nu. Maar dit is met mijn processor volgensmij... Iemand een idee hoe ik ervoor zorg dat ik met mijn videokaart mine?
edit: Volgensmij is het geluktHij staat nu op 200 Mhash/s iig
Kun je wel voor [0-0] Cypress kiezen? Probeer die eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
en hoe is je dat gelukt? ik krijg met GUIminer mijn videokaart ook niet te zien... al een aantal keer drivers en openGL geinstalleerd en gereboot
Dat lijkt de processor te zijn, bij mij is dat "[0] Intel (R) Core (TM) i5 CPU"quote:Op maandag 13 juni 2011 18:13 schreef een2drie het volgende:
[..]
Kun je wel voor [0-0] Cypress kiezen? Probeer die eens zou ik zeggen.
Als dat de enigste optie is weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:15 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Dat lijkt de processor te zijn, bij mij is dat "[0] Intel (R) Core (TM) i5 CPU"
Dat heb ik eerder wel eens gezegd jaquote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zou dit programmatje gebouwd zijn door fabrikanten van videokaarten?
Wat zou dan hun doel zijn? Omzet?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder wel eens gezegd ja.
Ben je aan het minen? Hoe? Met welke hardware?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef een2drie het volgende:
Hoelang duurt het voordat ik de eerste bitcoins krijg?
Ik wil resultaat zien
Met GUIminer, deepbit en een 5850. Ik zit nu gemiddeld op zo'n 190 Mhash/s.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ben je aan het minen? Hoe? Met welke hardware?
72 uur ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef een2drie het volgende:
[..]
Met GUIminer, deepbit en een 5850. Ik zit nu gemiddeld op zo'n 190 Mhash/s.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze het merken. Het lijkt heel wat zo op internet met Bitcoiners onder elkaar, maar het aantal mensen wat hier nu wereldwijd mee bezig is, stelt natuurlijk weinig voor.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is een grapje. Maar het zal wel goed gaan met AMD door deze rage
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |