Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ik weet exact wat jouw nummer zou moeten zijn: Urban Species - Just a matter of time. Van de Grolsch reclame. Heb 'm helaas niet (meer?) in mijn collectie :/quote:
Jammer. En Ellie Goulding - Starry Eyed of Armin Van Buuren - Virtual Friend.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet exact wat jouw nummer zou moeten zijn: Urban Species - Just a matter of time. Van de Grolsch reclame. Heb 'm helaas niet (meer?) in mijn collectie :/
Dat is geen correct Nederlands. Stel de vraag nog eens, maar dan begrijpelijk?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:17 schreef RingBewoner het volgende:
Rob, ben je als DJ nog iets speciaals nodig?
Dan roep ik mezelf bij deze tot Uber-baas uit. Ik roeleer.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer was t topic alweer dicht!
Ehm Rob ik ga geen battle aan.
En gelijk heb je!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan roep ik mezelf bij deze tot Uber-baas uit. Ik roeleer.
Ben je nog iets nodig? Afgezien van een computer met microfoon?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat is geen correct Nederlands. Stel de vraag nog eens, maar dan begrijpelijk?
Nou vooruit, mits ik meer verzoeknummers kan doenquote:Op zondag 12 juni 2011 03:19 schreef robdriessen het volgende:
Degene die Bent aanvroeg, moet mij nu op zijn blote knieen aanbidden:p
Heb je iets nodig.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben je nog iets nodig? Afgezien van een computer met microfoon?
De juiste software. Zoals SAM Broadcaster of VDJ.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben je nog iets nodig? Afgezien van een computer met microfoon?
All1 is t wel zo dat als ik ga slapen jij moet draaien tot de volgende dj er is.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan roep ik mezelf bij deze tot Uber-baas uit. Ik roeleer.
Beetje of beetje boel?quote:
Ga ook even voor mij.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:19 schreef ACT-F het volgende:
Ik voel me nog hartstikke goed eigenlijk, afgezien het feit dat ik zo weer naar de WC moet
En eigen muziek of haal je uit een database?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De juiste software. Zoals SAM Broadcaster of VDJ.
Overuren declareer ik tegen 200%. Het is maar dat je het weet.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 is t wel zo dat als ik ga slapen jij moet draaien tot de volgende dj er is.
Jarenlang sparen en downloaden.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En eigen muziek of haal je uit een database?
Mooi, vanaf nu af aan kan het alleen maar beter wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 03:21 schreef robdriessen het volgende:
Het Kanon is op. Ik herhaal: Het Kanon is op. Uw DJ is nu zeer behoorlijk aangeschoten.
Nu een Maredsous triple, lekker biertjequote:Op zondag 12 juni 2011 03:21 schreef robdriessen het volgende:
Het Kanon is op. Ik herhaal: Het Kanon is op. Uw DJ is nu zeer behoorlijk aangeschoten.
Fijn, dankje.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wel een kruik voor je, daar past iets meer in.
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:21 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 is t wel zo dat als ik ga slapen jij moet draaien tot de volgende dj er is.
Als het een beetje normaal klinkt is heb je er geen goeden nodig..quote:Op zondag 12 juni 2011 03:24 schreef RingBewoner het volgende:
Ben je trouwens een speciale mic nodig? Heb eentje ingebouwd in mijn laptop?
Gaaf, hoop dat ik dan morgen van 2:00 tot 3:00 mag......quote:Op zondag 12 juni 2011 03:25 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Als het een beetje normaal klinkt is heb je er geen goeden nodig..
Gewoon downloaden van internet.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:26 schreef RingBewoner het volgende:
Maar hoe zit het met muziek dan? Moet je al die muziek zelf hebben of haal je dat uit een database?
Pm Viro voor de testserver, tevens:quote:Op zondag 12 juni 2011 03:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gaaf, hoop dat ik dan morgen van 2:00 tot 3:00 mag......
quote:
PM gedaan, als ik bevestiging krijg dan download ik wel even bij.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:27 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Pm Viro voor de testserver, tevens:
[..]
En dat terwijl ik zo dronken als een tor ben!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:28 schreef RingBewoner het volgende:
Rob! Je bent echt een topper! Eerst al Ellie Goulding en nu Momford and Sons! Mijn verzoekjes!!!
Ik vergeef je.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zo dronken als een tor ben!
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:30 schreef robdriessen het volgende:
Au. Kauwen op niet-gepofte popcorn-korrels is niet tof.
Ja daar komt t wel op neer ja!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:28 schreef Redskillz het volgende:
Je schuift het gewoon op outpost af mang!
Ik doe mijn best, meester!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daar komt t wel op neer ja!
Goed Rob 3.45 zet ik guppie aan. Doe je ding voor die tijd.
<Francois Boulanger> Staat niet op de kaart! </Francois Boulanger>quote:Op zondag 12 juni 2011 03:33 schreef ACT-F het volgende:
En deze? Ook uit die tijd:
BBT (Big Bang Theory) - Gods Child
Ouwe lingowertquote:Op zondag 12 juni 2011 03:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
<Francois Boulanger> Staat niet op de kaart! </Francois Boulanger>
Je hebt mazzel dat ik geen vrije wil meer heb op dit moemntquote:Op zondag 12 juni 2011 03:34 schreef Redskillz het volgende:
Alles wat ik aanvraag word gedraaid man! thanks!
Dit wilde ik dus juist voorkomen.quote:
Neem mijn woorden met een korrel zout. Ik ben nu niet meer voor enige rede vatbaar :pquote:Op zondag 12 juni 2011 03:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit wilde ik dus juist voorkomen.Als de meerderheid vind dat je moet blijven draaien moet je dat vooral doen. Ik heb geen zeggenschap...
Niet mijn bijschrift jatten.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Neem mijn woorden met een korrel zout. Ik ben nu niet meer voor enige rede vatbaar :p
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind dat Rob tot 16:38:47 door moet gaan.
Heb ik, maar bewaren we voor een volgende keer. Als ik het mij kan herinnerenquote:
Dat snap ik maar ik wilde even aan de rest duidelijk maken dat ik geen autoriteit ben oid.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Neem mijn woorden met een korrel zout. Ik ben nu niet meer voor enige rede vatbaar :p
Ik help het je wel herinneren, als ik het niet vergeetquote:Op zondag 12 juni 2011 03:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb ik, maar bewaren we voor een volgende keer. Als ik het mij kan herinneren
Heul wel, dwing Rob maar door te gaan tot tot 16:38:47. Dan kan ik vredig slapen enzulks.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik wilde even aan de rest duidelijk maken dat ik geen autoriteit ben oid.
Jij wel. Ik weet het nog wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:39 schreef robdriessen het volgende:
Hierna tijd om afscheid te nemen. Mijn god, wat hebben we een lol gehad. Jammer dat we het morgen vergeten zijn
Hey, als ik tot dat tijdstip door moet gaan, dan jij ook. Elke 5 minuten een wakkerschudmoment. Je zult het weten, klootzackquote:Op zondag 12 juni 2011 03:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[..]
Heul wel, dwing Rob maar door te gaan tot tot 16:38:47. Dan kan ik vredig slapen enzulks.
Maar ik kan mutenquote:Op zondag 12 juni 2011 03:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey, als ik tot dat tijdstip door moet gaan, dan jij ook. Elke 5 minuten een wakkerschudmoment. Je zult het weten, klootzack
Morgen luister ik weer, dan ben jij er toch vanaf 1u?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:43 schreef robdriessen het volgende:
Tering, ik ben van het padje af!
Desalniettemin, bedankt voor alle complimenten
Eu? Jij breekt toch keihard in met Guppie om 3:45?quote:
Ik zou graag willen, maar mijn wekker gaat om 6u.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Morgen luister ik weer, dan ben jij er toch vanaf 2u?
Dan kan je 4 uur draaienquote:Op zondag 12 juni 2011 03:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar mijn wekker gaat om 6u.
Nee ik kan dat all1 als jij jezelf verbroken hebt met de stream.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eu? Jij breekt toch keihard in met Guppie om 3:45?
Om water te drinken?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar mijn wekker gaat om 6u.
Uhm. Ja. Zoiets.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:47 schreef _Fanta het volgende:
waarom water drinken als we nog bier hebben?
Ik Qoute:quote:Op zondag 12 juni 2011 03:47 schreef _Fanta het volgende:
waarom water drinken als we nog bier hebben?
Nu niet gaan huilen he?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:47 schreef robdriessen het volgende:
Bij voorbaat dank voor het luisteren. Jullie zijn de beste fans die ik ooit gehad heb
af en toe ben je bestwel een wijsneusquote:Op zondag 12 juni 2011 03:47 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik Qoute:
Bier bestaat voor meer dan 90% uit water. Geen wonder dat de brouwerijen hoge eisen stellen aan de kwaliteit van het brouwwater.
Fijne nacht man!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:50 schreef robdriessen het volgende:
Nu ga ik in coma vallen. Bedankt allemaal!
Trusten manquote:Op zondag 12 juni 2011 03:50 schreef robdriessen het volgende:
Jij bedankt voor weer ee ntop show!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:50 schreef robdriessen het volgende:
Trusen kerelquote:Op zondag 12 juni 2011 03:55 schreef Redskillz het volgende:
Goede rust iedereen, spreek jullie morgen wel weer
Slaap lekker!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:55 schreef Redskillz het volgende:
Goede rust iedereen, spreek jullie morgen wel weer
Ik vind je een aardige gast echt maar dit vind ik wel erg sneu.....quote:Op zondag 12 juni 2011 03:54 schreef _Fanta het volgende:
zo zat als ik nu ben ik echt niet gezond, ik moet echt opletten dat ik niet mn een brandende peuk in mn gordijnen val
ik kan goed overdrijvenquote:Op zondag 12 juni 2011 03:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige gast echt maar dit vind ik wel erg sneu.....
Ehm nee. Sorry.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Outpost, zullen we samen nog ff dit topic vol maken?
Guppie ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 04:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar naar wie luisten we nu?, of is dit Guppie?
ik maak samen met 08gnot vaak snacht topic vol. maar ze is er nu nietquote:Op zondag 12 juni 2011 04:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met meer man ok maar niet met ons 2e...
ja, outpost, doe dat eens evenquote:Op zondag 12 juni 2011 04:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik maak samen met 08gnot vaak snacht topic vol. maar ze is er nu niet. Dus ga jij mij helpen
Dat moeten jullie weten maar ik ga zo slapen.quote:Op zondag 12 juni 2011 04:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik maak samen met 08gnot vaak snacht topic vol. maar ze is er nu niet. Dus ga jij mij helpen
njah dan ga ik ook afsluiten. moet de morningcrew maar zien wat ze met topic doen. Vind altijd fijn als er voor hun vers topic klaar staat. maar gaat um nie worden dus?quote:
ik doe niet aan wekkersquote:Op zondag 12 juni 2011 04:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm vriend wiens wekker gaat er weer om 10u?
Sorry maar ehm dat kut pink pop trekt een hoop luisteraars en posters weg...quote:Op zondag 12 juni 2011 04:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah dan ga ik ook afsluiten. moet de morningcrew maar zien waar ze met topic doen. Vind altijd fijn als er voor hun vers topic klaar staat. maar gaat um nie worden dus?
dat wel idd, maar ze komen welweer terugquote:Op zondag 12 juni 2011 04:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry maar ehm dat kut pink pop trekt een hoop luisteraars en posters weg...
die luisteraars luisteren vooral 's avonds naar pinkpop, neem ik aan...quote:Op zondag 12 juni 2011 04:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry maar ehm dat kut pink pop trekt een hoop luisteraars en posters weg...
alsof poezen het iets kan schelen op welk tijdstip ze eten krijgenquote:Op zondag 12 juni 2011 04:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet wel anders gaat die mooie poes die je net op msn zag dood....
Weet ik maar ik weet ook dat dit een rustig weekend is.quote:Op zondag 12 juni 2011 04:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat wel idd, maar ze komen welweer terug
Ja en snachts slapen ze.quote:Op zondag 12 juni 2011 04:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die luisteraars luisteren vooral 's avonds naar pinkpop, neem ik aan...
met goeie muziekjesquote:Op zondag 12 juni 2011 04:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik weet ook dat dit een rustig weekend is.
Bij mijn kat wel ja. Mijn kat is diabeet.quote:Op zondag 12 juni 2011 04:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
alsof poezen het iets kan schelen op welk tijdstip ze eten krijgen. Zolang ze maar eten krijgen
Dan vraag ik weer wat aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 04:15 schreef _Fanta het volgende:
ik eigenlijk ook wat aanvragen, maar heb geen flauw idee wat
we zijn al over de helft, ff vol maken dan maar?quote:Op zondag 12 juni 2011 04:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tot mn biertje op is en dan is t bed tijd.
Nog 1 a 2 slokken en mn biertje is leeg.quote:Op zondag 12 juni 2011 04:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
we zijn al over de helft, ff vol maken dan maar?
quote:Op zondag 12 juni 2011 04:20 schreef _Fanta het volgende:
gevind, had ik hem gewoon in de koelkast gezet
quote:Op zondag 12 juni 2011 04:20 schreef _Fanta het volgende:
gevind, had ik hem gewoon in de koelkast gezet
mijn bier is ook vaak na 2 slokken leeg. mooi nummer trouwensquote:Op zondag 12 juni 2011 04:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog 1 a 2 slokken en mn biertje is leeg.
Sting rules!quote:Op zondag 12 juni 2011 04:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mijn bier is ook vaak na 2 slokken leeg. mooi nummer trouwens
Dat doe je dan idd wel weer goed!quote:Op zondag 12 juni 2011 04:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Is ie in ieder geval wel goed koud gebleven
Heb ik. welke drummer ook alweer?quote:Op zondag 12 juni 2011 04:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij dat nummer van die drummer.... Je weet toch.
Test nou niets.quote:Op zondag 12 juni 2011 04:30 schreef _Fanta het volgende:
jaaah. ik ga zo ff testen of je deze snapt
nee, jij ging mij helpen het topic vol te krijgen, rememberquote:Op zondag 12 juni 2011 04:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moest ik daar wakker voor blijven.................
quote:
Faal dus bed tijd!quote:Op zondag 12 juni 2011 04:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee, jij ging mij helpen het topic vol te krijgen, remember
kweet. ik heb humor die ik alleen begrijp. maar weltrusten manquote:Op zondag 12 juni 2011 04:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Humor faal!
was echt mn laatste post.
Slaap lekker!
Ga je bed eens in man dronkelap, slaapposten doe je niet zo bewust meemaken als jij nu doetquote:Op zondag 12 juni 2011 05:53 schreef _Fanta het volgende:
ik heb zin in een sinaasappel, kweet ook nie waarom![]()
"en dat allemaal terwijl ik slaap"
Strak plan, trusten vriendquote:Op zondag 12 juni 2011 05:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je bed eens in man dronkelap, slaapposten doe je niet zo bewust meemaken als jij nu doet
Er is vals gespeeld, ze zijn van 98 naar 100 gegaan, zie je lijst maarquote:
Lekker feestje danquote:Op zondag 12 juni 2011 07:49 schreef Viro het volgende:
Samzz ga eens uitslapen ofzo![]()
Net terug van enschede. Thuis bij mijn neef nog afterparty gehouden. Straks het huwelijkspaar naar schiphol brengen voor huwelijksreis. Heb ik afgelopen 48 uur maar 30 minuten geslapen en ik stuiter van energie en blijdschap
Ja echt een lekker feestje, alle rotte appels zijn voortijdig verwijderd zodat de grote dag van het huwelijkspaar niet verpest kon worden. En ik heb een speech gehouden waarvan mijn neef moest huilen.quote:Op zondag 12 juni 2011 07:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker feestje dan![]()
Ik heb vannacht een vrijgezellenparty weer thuis gebracht in Broek op Langedijk.. Tyvuszooui in de bus, maar wel 10 euro voor de overlast
Was ie zo bedroevend slecht ja?quote:Op zondag 12 juni 2011 07:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja echt een lekker feestje, alle rotte appels zijn voortijdig verwijderd zodat de grote dag van het huwelijkspaar niet verpest kon worden. En ik heb een speech gehouden waarvan mijn neef moest huilen.
quote:
Ja, meestal als iemand moet huilen heeft er iets slechts plaatsgevondenquote:Op zondag 12 juni 2011 08:00 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Pray to god you weren't here when you said it cause i don't know what i might have done to you
Nee ff serieus, heb met mijn speech heel veel los gemaakt bij het bruidspaar en ze zijn mij dankbaar dat ik dingen heb gezegd die niemand durfde te zeggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, meestal als iemand moet huilen heeft er iets slechts plaatsgevonden![]()
![]()
Was ik er maar bij, gratis drank!
Das mooi toch, hebben ze veel gedonder gehad van de familie enzo dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee ff serieus, heb met mijn speech heel veel los gemaakt bij het bruidspaar en ze zijn mij dankbaar dat ik dingen heb gezegd die niemand durfde te zeggen.
Ja, wil het er niet over hebben. Wil alleen aan de leuke dingen denken en herinneren.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das mooi toch, hebben ze veel gedonder gehad van de familie enzo dan?
Ondertussen gehosseld dus?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, wil het er niet over hebben. Wil alleen aan de leuke dingen denken en herinneren.
Mijn voeten doen pijn, heb onwijs veel gedanst met de vriendinnen van de bruid. Brunettes![]()
nee, ik werd gehosseld, tenminste geprobeerdquote:Op zondag 12 juni 2011 08:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ondertussen gehosseld dus?![]()
EN ik vraag ook niet verder, alleen ja is voldoende
Owjah, wacht, jij was al bezetquote:Op zondag 12 juni 2011 08:16 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, ik werd gehosseld, tenminste geprobeerd
leuk maar niet zo leuk als Serenaquote:Op zondag 12 juni 2011 08:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Owjah, wacht, jij was al bezet![]()
Waren het leuke dames?
Tja ik had geen succes kunnen garanderen bij jouquote:Op zondag 12 juni 2011 08:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik TOCH mee moeten gaan, tjonge..
Ja wat is dat nou.. Zeker omdat ik blank ben?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Tja ik had geen succes kunnen garanderen bij jou
tsk tskquote:Op zondag 12 juni 2011 08:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou.. Zeker omdat ik blank ben?
Allemaal hetzelfde die Suri'squote:Op zondag 12 juni 2011 08:24 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk tskwoorden in mijn mond leggen die ik niet gezegd heb.
ik besteedde geen aandacht aan de surinaamse meiden, dus die waren snel weg.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde die Suri's![]()
![]()
(dat waren die vriendinnen vast ook?)
Kun je die niet doorsturen dan, die Nederlandse?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:28 schreef Viro het volgende:
[..]
ik besteedde geen aandacht aan de surinaamse meiden, dus die waren snel weg.. Wel aan de nederlandse meiden
Neuh die zijn voor mij. Jij mag de surinaamse hebbenquote:Op zondag 12 juni 2011 08:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je die niet doorsturen dan, die Nederlandse?
Hoihoi!quote:Op zondag 12 juni 2011 08:29 schreef Viro het volgende:
[..]
morgen
Koffie of thee? Melk en suiker? Koekje erbij?
Huu.. Ik val meestal niet op gekleurd enzoquote:Op zondag 12 juni 2011 08:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuh die zijn voor mij. Jij mag de surinaamse hebben
Ik heb opeens een bepaald nummer in m'n hoofdquote:Op zondag 12 juni 2011 08:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi!
Thee graag.Met suiker, zonder koekje.
Mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 08:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi!
Thee graag.Met suiker, zonder koekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 08:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huu.. Ik val meestal niet op gekleurd enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb opeens een bepaald nummer in m'n hoofd
quote:Op zondag 12 juni 2011 08:32 schreef Viro het volgende:
[..]
MooiPrima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik ook iets voor jou halen?
![]()
subtiel zijn kerelquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 08:36 schreef Viro het volgende:
[..]
subtiel zijn kerel
Daar ben ik ZO enorm slecht in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Die heb ik ook wel enigsindsquote:Op zondag 12 juni 2011 08:38 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ook, maar maak alles weer goed met mijn charme
Kijk uit achter je!quote:Op zondag 12 juni 2011 08:40 schreef Viro het volgende:
Maare ik denk dat ik toch ff een uurtje of 4 ga pitten. Ben helemaal kapot, als nu een homofiele bejaarde mij zou proberen te verkrachten zou ik niet eens de kracht hebben om me te verzetten
Haha.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:40 schreef Viro het volgende:
Maare ik denk dat ik toch ff een uurtje of 4 ga pitten. Ben helemaal kapot, als nu een homofiele bejaarde mij zou proberen te verkrachten zou ik niet eens de kracht hebben om me te verzetten
Jaah, gelukkig origineel er snel achteraan.. Guppy heeft niet zo heel veel in zich nog..quote:
Jaah, maar daar heeft alleen Viro last vanquote:Op zondag 12 juni 2011 08:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
En een bejaarde die Viro probeert te verkrachten.
Trustequote:Op zondag 12 juni 2011 08:47 schreef Viro het volgende:
nou ja ik gun die bejaarde zijn pleziertje. Ik ga slapen
Truste allemaal en wees lief.
EN hoe weet ik trouwens of jij niet al oud en gerimpeld bent?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:48 schreef Lutte het volgende:
Echt weltrusten nu dan.
En wij zijn altijd lief.![]()
Neequote:Op zondag 12 juni 2011 07:49 schreef Viro het volgende:
Samzz ga eens uitslapen ofzo![]()
Net terug van enschede. Thuis bij mijn neef nog afterparty gehouden. Straks het huwelijkspaar naar schiphol brengen voor huwelijksreis. Heb ik afgelopen 48 uur maar 30 minuten geslapen en ik stuiter van energie en blijdschap
Gok eens hoe oud ik ben dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN hoe weet ik trouwens of jij niet al oud en gerimpeld bent?![]()
Straks dan had ik toch beter voor 't koekje kunnen gaan
Have fun in Amsterdamquote:
Wuut? Gaaf.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truste
Ik ga straks eens kijken of ik handtekening kan scoren van Neil/Neal Diamond nouja, rond 11 uur pas..
quote:Op zondag 12 juni 2011 08:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal 't laag houden, jaartje of 23?
Ga bij een vriend langsquote:Op zondag 12 juni 2011 08:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun in Amsterdam
Speciaal voor iets pinksterachtig of gewoon zomaar?
Scheelt idd ja!quote:Op zondag 12 juni 2011 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga bij een vriend langsPa en ma moesten die kant op, dus dat scheelt reiskosten
Ouch, jailbait..quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 08:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouch, jailbait..![]()
Wat is dat toch met die jonge dames.. Faye, Jij.. Just my luck..
Maar goed, niet oud en gerimpeld dus.. Maar nu wil ik wel weten of je een leuk engeltje bent of een nare trol natuurlijk..quote:
Een leuk engeltje denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar goed, niet oud en gerimpeld dus.. Maar nu wil ik wel weten of je een leuk engeltje bent of een nare trol natuurlijk..
Pics als bewijs per pm?quote:Op zondag 12 juni 2011 08:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een leuk engeltje denk ik.Geen trol in ieder geval.
Laten we dat maar niet doen. En bovendien kan ik die ook van internet plukken.quote:
Dat kan natuurlijk ook, iedereen heeft wel facebook hieroquote:Op zondag 12 juni 2011 09:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. En bovendien kan ik die ook van internet plukken.
Als ik hier wat langer ben zal ik vast wel eens iemand op Facebook toevoegen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |