Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ik weet exact wat jouw nummer zou moeten zijn: Urban Species - Just a matter of time. Van de Grolsch reclame. Heb 'm helaas niet (meer?) in mijn collectie :/quote:
Jammer. En Ellie Goulding - Starry Eyed of Armin Van Buuren - Virtual Friend.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet exact wat jouw nummer zou moeten zijn: Urban Species - Just a matter of time. Van de Grolsch reclame. Heb 'm helaas niet (meer?) in mijn collectie :/
Dat is geen correct Nederlands. Stel de vraag nog eens, maar dan begrijpelijk?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:17 schreef RingBewoner het volgende:
Rob, ben je als DJ nog iets speciaals nodig?
Dan roep ik mezelf bij deze tot Uber-baas uit. Ik roeleer.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer was t topic alweer dicht!
Ehm Rob ik ga geen battle aan.
En gelijk heb je!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan roep ik mezelf bij deze tot Uber-baas uit. Ik roeleer.
Ben je nog iets nodig? Afgezien van een computer met microfoon?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat is geen correct Nederlands. Stel de vraag nog eens, maar dan begrijpelijk?
Nou vooruit, mits ik meer verzoeknummers kan doenquote:Op zondag 12 juni 2011 03:19 schreef robdriessen het volgende:
Degene die Bent aanvroeg, moet mij nu op zijn blote knieen aanbidden:p
Heb je iets nodig.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben je nog iets nodig? Afgezien van een computer met microfoon?
De juiste software. Zoals SAM Broadcaster of VDJ.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben je nog iets nodig? Afgezien van een computer met microfoon?
All1 is t wel zo dat als ik ga slapen jij moet draaien tot de volgende dj er is.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan roep ik mezelf bij deze tot Uber-baas uit. Ik roeleer.
Beetje of beetje boel?quote:
Ga ook even voor mij.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:19 schreef ACT-F het volgende:
Ik voel me nog hartstikke goed eigenlijk, afgezien het feit dat ik zo weer naar de WC moet
En eigen muziek of haal je uit een database?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De juiste software. Zoals SAM Broadcaster of VDJ.
Overuren declareer ik tegen 200%. Het is maar dat je het weet.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 is t wel zo dat als ik ga slapen jij moet draaien tot de volgende dj er is.
Jarenlang sparen en downloaden.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En eigen muziek of haal je uit een database?
Mooi, vanaf nu af aan kan het alleen maar beter wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 03:21 schreef robdriessen het volgende:
Het Kanon is op. Ik herhaal: Het Kanon is op. Uw DJ is nu zeer behoorlijk aangeschoten.
Nu een Maredsous triple, lekker biertjequote:Op zondag 12 juni 2011 03:21 schreef robdriessen het volgende:
Het Kanon is op. Ik herhaal: Het Kanon is op. Uw DJ is nu zeer behoorlijk aangeschoten.
Fijn, dankje.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wel een kruik voor je, daar past iets meer in.
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:21 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 is t wel zo dat als ik ga slapen jij moet draaien tot de volgende dj er is.
Als het een beetje normaal klinkt is heb je er geen goeden nodig..quote:Op zondag 12 juni 2011 03:24 schreef RingBewoner het volgende:
Ben je trouwens een speciale mic nodig? Heb eentje ingebouwd in mijn laptop?
Gaaf, hoop dat ik dan morgen van 2:00 tot 3:00 mag......quote:Op zondag 12 juni 2011 03:25 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Als het een beetje normaal klinkt is heb je er geen goeden nodig..
Gewoon downloaden van internet.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:26 schreef RingBewoner het volgende:
Maar hoe zit het met muziek dan? Moet je al die muziek zelf hebben of haal je dat uit een database?
Pm Viro voor de testserver, tevens:quote:Op zondag 12 juni 2011 03:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gaaf, hoop dat ik dan morgen van 2:00 tot 3:00 mag......
quote:
PM gedaan, als ik bevestiging krijg dan download ik wel even bij.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:27 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Pm Viro voor de testserver, tevens:
[..]
En dat terwijl ik zo dronken als een tor ben!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:28 schreef RingBewoner het volgende:
Rob! Je bent echt een topper! Eerst al Ellie Goulding en nu Momford and Sons! Mijn verzoekjes!!!
Ik vergeef je.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zo dronken als een tor ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |