Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ik weet exact wat jouw nummer zou moeten zijn: Urban Species - Just a matter of time. Van de Grolsch reclame. Heb 'm helaas niet (meer?) in mijn collectie :/quote:
Jammer. En Ellie Goulding - Starry Eyed of Armin Van Buuren - Virtual Friend.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet exact wat jouw nummer zou moeten zijn: Urban Species - Just a matter of time. Van de Grolsch reclame. Heb 'm helaas niet (meer?) in mijn collectie :/
Dat is geen correct Nederlands. Stel de vraag nog eens, maar dan begrijpelijk?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:17 schreef RingBewoner het volgende:
Rob, ben je als DJ nog iets speciaals nodig?
Dan roep ik mezelf bij deze tot Uber-baas uit. Ik roeleer.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer was t topic alweer dicht!
Ehm Rob ik ga geen battle aan.
En gelijk heb je!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan roep ik mezelf bij deze tot Uber-baas uit. Ik roeleer.
Ben je nog iets nodig? Afgezien van een computer met microfoon?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat is geen correct Nederlands. Stel de vraag nog eens, maar dan begrijpelijk?
Nou vooruit, mits ik meer verzoeknummers kan doenquote:Op zondag 12 juni 2011 03:19 schreef robdriessen het volgende:
Degene die Bent aanvroeg, moet mij nu op zijn blote knieen aanbidden:p
Heb je iets nodig.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben je nog iets nodig? Afgezien van een computer met microfoon?
De juiste software. Zoals SAM Broadcaster of VDJ.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben je nog iets nodig? Afgezien van een computer met microfoon?
All1 is t wel zo dat als ik ga slapen jij moet draaien tot de volgende dj er is.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan roep ik mezelf bij deze tot Uber-baas uit. Ik roeleer.
Beetje of beetje boel?quote:
Ga ook even voor mij.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:19 schreef ACT-F het volgende:
Ik voel me nog hartstikke goed eigenlijk, afgezien het feit dat ik zo weer naar de WC moet
En eigen muziek of haal je uit een database?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De juiste software. Zoals SAM Broadcaster of VDJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |