Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Waar heb jij je dat laten wijs maken?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een fabeltje, alleen als ze ook daadwerkelijk dronken worden.
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
nee dat was zeker geen fabeltje, vrouwen worden geil van alcohol
De tijd vliegt als er gezopen wordtquote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef humorduck28 het volgende:
Wat was de vorige topic snel vol... of ligt dat aan mij?![]()
100% true!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
Ik ook. Heb het liefst een pak vla, dat stribbelt tenminste niet tegen.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben niet makkelijk! Ik ben ... ik ben ..... Nou OK, ik ben makkelijk.
Zie je mannen, i told u!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn
Alleen als ze er teveel van nuttigen.. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die spontaan nat werd van het aanschouwen van alcohol..quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
klopt jaquote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
Fout beeld bij mij...quote:Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook. Heb het liefst een pak vla, dat stribbelt tenminste niet tegen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn
Die laatste zijn de betere.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als ze er teveel van nuttigen.. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die spontaan nat werd van het aanschouwen van alcohol..
Nou na 3 glaasjes.....quote:Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als ze er teveel van nuttigen.. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die spontaan nat werd van het aanschouwen van alcohol..
Kiek um hosselen danquote:
0900 psych hulpquote:Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook. Heb het liefst een pak vla, dat stribbelt tenminste niet tegen.
En je zit nu aan 2 flessen.. En nog kreeg ik eenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je zit nu aan 2 flessen.. En nog kreeg ik eennaar m'n kop toen ik zei dat je moest gaan soppen omdat je aan het gapen was
Dit!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:04 schreef robdriessen het volgende:
Het is zondagochtend, even na tweeen, we hebben het over alcohol en neuken.
Heerlijk.
Chill. Heel veel chill.quote:
Heerlijk.... juistquote:Op zondag 12 juni 2011 02:04 schreef robdriessen het volgende:
Het is zondagochtend, even na tweeen, we hebben het over alcohol en neuken.
Heerlijk.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap bij jou dus...
Was je adres? (Ja duh hoeft niet hier mag ook in dm \ pm of mn msn.)
Alle Alcohol Aannemen?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als je bij de AAA zit, zit je hier fout.
Sorry?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
waar zijn de bokkenrijders die het landshuis bestormen?..
* Outpost76 heeft een scooter.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OV rijd niet meer
Kom je op de fiets?
Met een toe-toe-toeter?quote:
Natuurlijk. Wil je 'm ook horen?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:10 schreef ACT-F het volgende:
Heb je ook nog Groove Armada - At the River?
Eerste heb ik. Tweede heb ik niet. Wel Set Me On Fire van Pendulum, maar dat zal wat anders zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 02:11 schreef RingBewoner het volgende:
Heb je ook nog:
Basto! - Gregory's Theme
Sidney Sampson - Set Me On Fire.
Liever die tweede dan de eerste.
Vrees het ook. Basto! is ook fijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eerste heb ik. Tweede heb ik niet. Wel Set Me On Fire van Pendulum, maar dat zal wat anders zijn
Deze versie ervan kende ik niet eens.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:13 schreef robdriessen het volgende:
Kosheen heb ik trouwens ook in geen eeuwigheid meer gehoord zeg
hoi ga je nog optredenquote:
Hoe weet jij datquote:Op zondag 12 juni 2011 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh en aangezien je buiten de 10 km grens woont. Ik heb de auto sleutels van mn pa dus pm?
Volgens mij draai ik maar tot 3quote:
Deze jongen ook niet, ga zo op m'n beide oren liggen... is een kunst...quote:
wat denk je zelfquote:
wat is je score so far?quote:
Als je gaat liggen ben je zo wegquote:Op zondag 12 juni 2011 02:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten en de iPhone aan
Halve liter Gladiator (10%)quote:
Duvel!!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Halve liter Gladiator (10%)
Fles Duvel (8,5%)
Nu aan halve liter Kanon (12%)
Puike score welquote:Op zondag 12 juni 2011 02:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Fles Duvel (8,5%)
Nu aan halve liter Kanon (12%)
Ik hou ook van stokstaartjes, mooie beestenquote:Op zondag 12 juni 2011 02:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind Stokstaart heel lief. Als ik gedronken heb.
Die van Tiësto is écht super.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:23 schreef Zokunen het volgende:
Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
heb je die?
of heel iets anders
Anais Mitchell - old fashioned hat
Die eerste heb ik zeker, maar die duurt 10 minutenquote:Op zondag 12 juni 2011 02:23 schreef Zokunen het volgende:
Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
heb je die?
of heel iets anders
Anais Mitchell - old fashioned hat
Neem er nog eentje.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik hou ook van stokstaartjes, mooie beesten
Heeerlijk nummer, maar niet echt 'chill' .quote:
dronken mensen spreken de waarheidquote:Op zondag 12 juni 2011 02:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind Stokstaart heel lief. Als ik gedronken heb.
Doe dan deze:quote:Op zondag 12 juni 2011 02:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die eerste heb ik zeker, maar die duurt 10 minuten
Vind ik juist wel....quote:Op zondag 12 juni 2011 02:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heeerlijk nummer, maar niet echt 'chill' .
gast, alsof ik nie doorhad over wie het gingquote:
Idd dit is chill:quote:Op zondag 12 juni 2011 02:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heeerlijk nummer, maar niet echt 'chill' .
Dan vind ik Winter Winds chillerquote:
Je moet meer in de lounge richting denken.quote:
Kom maar op!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet meer in de lounge richting denken.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:26 schreef RingBewoner het volgende:
Jihaaaaa!!!!!![]()
Maar goed dat ik niet in de auto zit!!!
1. Ik heb te veel gedronken.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar wel in de buurt en dus val je buiten de 10 kn zone.
Oke, de eerste reden vind ik van zelfsprekend, ik drink ook nooit alcohol als ik auto ga rijden. En de tweede is mij helaas wel eens overkomen...quote:Op zondag 12 juni 2011 02:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
1. Ik heb te veel gedronken.
2. Als ik dit nummer hoor heb ik meestal ook 4 week later een brief uit Leeuwarden.
Heb ooit eens gehad dat ik cd aan had, heenweg 22km/u te hard, terugweg 20km/u te hard.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, de eerste reden vind ik van zelfsprekend, ik drink ook alcohol nooit als ik auto ga rijden. En de tweede is mij helaas wel eens overkomen...![]()
*TomTom stem* "Over 50 meter links af, dan komt u bij de DJ"quote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef _Fanta het volgende:
Ik ben helemaal de weg kwijt, wie draait er nu?
Mr Chill himself. Dj Driessen die Dronken Draait.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef _Fanta het volgende:
batterijen zijn leeg, wie draait er nu dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
*TomTom stem* "Over 50 meter links af, dan komt u bij de DJ"
Als het goed is nog steeds RobDriessen.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef _Fanta het volgende:
Rob natuurlijk!!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
batterijen zijn leeg, wie draait er nu dan?
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef _Fanta het volgende:
ok, thnx kerel. Goede muziekquote:Op zondag 12 juni 2011 02:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als het goed is nog steeds RobDriessen.
Heldinquote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef charmed_angel het volgende:
iPhone werkt niet.. Beneden biertjegepakt een iPad
iPad, de eerste of tweede versie?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef charmed_angel het volgende:
iPhone werkt niet.. Beneden biertjegepakt een iPad
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds je adres niet via pm \ dm of msn....
Oke, heb ik ook...quote:
Ja laptop staat ook nog aanquote:Op zondag 12 juni 2011 02:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, heb ik ook...(werk ik nu niet op, gewoon laptop)
DIE HEB IKquote:Op zondag 12 juni 2011 02:33 schreef RingBewoner het volgende:
Ik denk het niet, maar heb je deze ook:
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komen doe ik altijd.
Maar ehm ja al dan niet vanavond.
Heb je mijn genoemde nummers niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:35 schreef robdriessen het volgende:
DIE HEB IKMaar stiekem is dat een k*tnummer. Mijn excuses.
Klopt, is een kutnummer, wel geinig.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
DIE HEB IKMaar stiekem is dat een k*tnummer. Mijn excuses.
Geen Ralf, Geen Pepe. Mijn excuses.quote:
Och tuurlijk... wat stom van mijquote:
Basic Instinctquote:Op zondag 12 juni 2011 02:39 schreef robdriessen het volgende:
EnigmaUit de film Sliver met Sharon "Laat je poes zien" Stone.
Basic instinctquote:Op zondag 12 juni 2011 02:39 schreef robdriessen het volgende:
EnigmaUit de film Sliver met Sharon "Laat je poes zien" Stone.
Die zijn er echt wel huer.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga zo pitten denk ik, wel jammer dat er geen oordopjes zijn die je, als je wilt gaan slapen, in kan houden met heel zacht de radio aan
Doe je ook aan "verzoekteksten"?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:40 schreef robdriessen het volgende:
Overdag mainstream draaien is leuk, maar midden in de nacht freaken is ook errug lekker, mensen.
Geen idee, maar je hebt mijn interesse!quote:
Ik wil de groetjes doen aan alle Fok!kers en aan mijn ouders en zusje die een weekje op vakantie zijn in Portugal.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt mijn interesse!
Niks daar van jij moet wakker blijven tot 4u.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks daar van jij moet wakker blijven tot 4u.4 uur ga ik niet reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is de genre wat ik echt chill noem. Ik heb nog meer verzoekjes hoor, maar dan moet Rob wel tot 4 uur draaien!quote:
Wil die vast wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is de genre wat ik echt chill noem. Ik heb nog meer verzoekjes hoor, maar dan moet Rob wel tot 4 uur draaien!
Kijk, U kent uw klassiekersquote:Op zondag 12 juni 2011 02:47 schreef ACT-F het volgende:
Heerlijk om dit nummer weer te horen. Classics!
Ok, ga ik verzoekjes bij elkaar rapen.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik draai door tot Outpost opgeeftAls hij niet meer kan, gooit hij Guppie in de kom en kunnen we allemaal gaan slapen!
Ja, rond die koers. Eind 2001, begin 2002.quote:
De nieuwe verzoekjensautomaat.quote:
Videoclips zeggen mij over het algemeen weinig in deze genresquote:Op zondag 12 juni 2011 02:53 schreef RingBewoner het volgende:
Nee, videoclip met twee tetris spelende hartjes, ook dance/trance. Volgens mij van Axwell.....
Jammer.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Videoclips zeggen mij over het algemeen weinig in deze genres
Helaas. Wel Dreams en Freak.quote:
Hehe, ze kan lekker hoog zingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:54 schreef Zokunen het volgende:
Heb je Minnie Ripperton - Inside My Love ? (1975)
Heb Lovin' You en Reasons. That's it :/quote:Op zondag 12 juni 2011 02:54 schreef Zokunen het volgende:
Heb je Minnie Ripperton - Inside My Love ? (1975)
Dat is het origineel van 2 peoplequote:Op zondag 12 juni 2011 02:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb Lovin' You en Reasons. That's it :/
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:58 schreef humorduck28 het volgende:
Deze persoon gaat ff met de kippen op stok, slaap lekker all....
![]()
Ik trek het niet meer! Al die obscure nummers!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vraag wel moeilijke nummers of niet?Deze misschien?
DJ Spen - Funk At Midnight
Inter racial, jij durftquote:Op zondag 12 juni 2011 02:58 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
Truste, Duck! Bedankt voor het luisterenquote:Op zondag 12 juni 2011 02:58 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik trek het niet meer! Al die obscure nummers!(Sorry, staat niet op de kaart)
goed plan, ik ga met je meequote:Op zondag 12 juni 2011 02:58 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
En dat van 1 biertje?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:59 schreef robdriessen het volgende:
Platenkast aangepast. En dat is best een prestatie voor deze dronken DJ.
Bijna anderhalve liter heel sterk bier achter mijn kiezen ja? Spreek al aardig met dubbele tong.quote:
En ook deze is een gat in mijn library. Het spijt me.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:01 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga nog één obscuur nummer proberen, daarna kijk ik wel naar de bekendere nummers:
Blossom Dearie - I Like London In The Rain
Je had het steeds over 1 blikquote:Op zondag 12 juni 2011 03:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bijna anderhalve liter heel sterk bier achter mijn kiezen ja? Spreek al aardig met dubbele tong.
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
Wie roept charmed_angel even op om door te gaan ze zit op te geven....
quote:DM van charmed_angel
12-06-2011 @ 03:01:39
Hahaha, weltrusten
Ik geef op
Zoals gezegd:quote:
ik ben ff zo'n zak fun mix naar binnen aan t werken. zoutje enzow. we gaan zo goed op zuipen zetten. Strak plan ofnie?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bijna anderhalve liter heel sterk bier achter mijn kiezen ja? Spreek al aardig met dubbele tong.
Was ik al bang voorquote:Op zondag 12 juni 2011 03:04 schreef robdriessen het volgende:
En ook deze is een gat in mijn library. Het spijt me.
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:05 schreef robdriessen het volgende:
Dit zijn momenten waarop ik wens dat je nog een zak Tengels kon kopen en je er ziek aan kon vreten.
Is she with you?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:05 schreef robdriessen het volgende:
Dit zijn momenten waarop ik wens dat je nog een zak Tengels kon kopen en je er ziek aan kon vreten.
blijf met je tengels van mn tengelsquote:Op zondag 12 juni 2011 03:05 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:05 schreef robdriessen het volgende:
Ok, die 3 door elkaar zijn denk ik wel verraderlijk, ik dacht dat je enkel 1 kanon had, daarom vond ik het ietwat vreemdquote:Op zondag 12 juni 2011 03:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zoals gezegd:
Flesje Duvel (8,5%)
Halve liter Kanon (12%)
Ik heb wel Ride The Storm van Carl Kennedy. Is dat hetzelfde?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was ik al bang voorMaar de kans dat je deze hebt is wat groter:
Akabu - Ride The Storm
Die naam zegt me niets. Is het chill?quote:Op zondag 12 juni 2011 03:07 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb wel Ride The Storm van Carl Kennedy. Is dat hetzelfde?
quote:
Ik zeg doen!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:08 schreef RingBewoner het volgende:
*plop* Grolsch nummer: ...... ik weet het niet meer. Ik heb wel het gevoel dat ik nog prima zou kunnen autorijden....
Stiekem was, is en blijft dat Nef.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:08 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Klopt helemaal, eindbaas van Black Wing Lair
Ik heb dat vaker, heb dan iets van biertje of 10 gehad en voel me zo goed dat ik denk ach..... 24 uur van Le Mans, kom maar op. Parijs - Dakar? Geen probleem. Kan heel gevaarlijk zijn.quote:
Dat is nu de Bastion of Twilight, gaan we pogen maandag..quote:
Hangt er vanaf wat alcohol met je doet. Als je overmoedig wordt dan wordt het gevaarlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:09 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb dat vaker, heb dan iets van biertje of 10 gehad en voel me zo goed dat ik denk ach..... 24 uur van Le Mans, kom maar op. Parijs - Dakar? Geen probleem. Kan heel gevaarlijk zijn.
Verschilt, ene keer word ik na biertje of 5 á 6 al lekker aangeschoten, soms heb ik na 10 nog niks in de gaten. De volgende ochtend vaak wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat alcohol met je doet. Als je overmoedig wordt dan wordt het gevaarlijk.
Ik heb tot totc geraid en daarna tot een half jaar terug casual gespeeld, ben deze week weer eens ingelogged en meteen tot 85 en nu al weer bijna klaar voor hc's. En dan kan ik zo weer mee op raids, weet alleen nog niet 100% zeker of ik dat weer wil.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:09 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Dat is nu de Bastion of Twilight, gaan we pogen maandag..
Nee ik draai het om.. denk ik
Dat is ook het venijn. Het kan heel verschillend vallen.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:12 schreef RingBewoner het volgende:
Verschilt, ene keer word ik na biertje of 5 á 6 al lekker aangeschoten, soms heb ik na 10 nog niks in de gaten. De volgende ochtend vaak wel.
Maar als ik rij drink ik niet en vica versa.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook het venijn. Het kan heel verschillend vallen.
BENT! HELD! Ja, doen we zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:12 schreef ACT-F het volgende:
Deze moet je haast wel hebben gezien de nummers die je gedraaid hebt:
Always - Bent (ASHLEY BEEDLE MIX)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |