Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Waar heb jij je dat laten wijs maken?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een fabeltje, alleen als ze ook daadwerkelijk dronken worden.
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
nee dat was zeker geen fabeltje, vrouwen worden geil van alcohol
De tijd vliegt als er gezopen wordtquote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef humorduck28 het volgende:
Wat was de vorige topic snel vol... of ligt dat aan mij?![]()
100% true!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
Ik ook. Heb het liefst een pak vla, dat stribbelt tenminste niet tegen.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben niet makkelijk! Ik ben ... ik ben ..... Nou OK, ik ben makkelijk.
Zie je mannen, i told u!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn
Alleen als ze er teveel van nuttigen.. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die spontaan nat werd van het aanschouwen van alcohol..quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
klopt jaquote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
Fout beeld bij mij...quote:Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook. Heb het liefst een pak vla, dat stribbelt tenminste niet tegen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn
Die laatste zijn de betere.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als ze er teveel van nuttigen.. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die spontaan nat werd van het aanschouwen van alcohol..
Nou na 3 glaasjes.....quote:Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als ze er teveel van nuttigen.. Ik heb nog nooit een vrouw gezien die spontaan nat werd van het aanschouwen van alcohol..
Kiek um hosselen danquote:
0900 psych hulpquote:Op zondag 12 juni 2011 02:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook. Heb het liefst een pak vla, dat stribbelt tenminste niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |