Zijn kop past bijna overal op, dus ik verwacht nog wel wat pareltjes......quote:Op zondag 12 juni 2011 02:26 schreef APK het volgende:
Meestal werkt een #2 topic niet met dit soort dingen, maar het gaat vooralsnog erg goed!
Die 1e en die 3e zijn echt perfect gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:04 schreef mymoodfentje het volgende:
[ link | afbeelding ]
beetje mislukt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb eentje met een andere foto maar ik vond em wel goed geluktmag die ook
???
nou ik doe em gewoon
[ afbeelding ]
KLAAS JAN JONES
imageshack doet het niet goed gebruik www.fotopocket.nlquote:Op zondag 12 juni 2011 19:29 schreef Arnevld het volgende:
Mijn plaatje is kapot geloof ik stomme upload site
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
Klaas Jan als soldaat...![]()
Bij deze was het moeilijk die rode kop van hem in de juiste bleke kleur te krijgen...
[ afbeelding ]
Om dat kind zo ver te krijgen dat 't in die neus zou knijpen, dat was pas moeilijkquote:Op zondag 12 juni 2011 23:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
Klaas Jan als soldaat...![]()
Bij deze was het moeilijk die rode kop van hem in de juiste bleke kleur te krijgen...
[ afbeelding ]
quote:
hahahaquote:
bovenste is al gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
en weer 3![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw usernamequote:Op maandag 13 juni 2011 10:10 schreef Genesisfan het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:10 schreef Genesisfan het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hij past hier prima hahaaquote:
quote:
Goedequote:
Gewoon één afbeelding.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:43 schreef poo het volgende:
[..]
Alleen zijn de formaten wat mislukt zie ik nu...
Maak er een webblog over.quote:
Die is ook gewoon baasquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Swomp het volgende:
ik lolde toen ik deze in deeltje 1 zag
[ afbeelding ]
Deze is echt f*cking goed!quote:
Held!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:26 schreef HaJee het volgende:
Twee maal tussen de lakens.....
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Klopt, werkte ook niet met OJ... Helaas...quote:Op zondag 12 juni 2011 02:26 schreef APK het volgende:
Meestal werkt een #2 topic niet met dit soort dingen, maar het gaat vooralsnog erg goed!
Dezelfde gif zonder kloasiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
WTF hahahahah wat is het origineel?
Maakt niks uit. Het kan niet altijd lollig blijven!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Deeltje drie gaan we niet halen ben ik bang...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |