Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Alleen de dag erop kan het wel eens minder fijn zijn..quote:
I know, dat is de prijs die je ervoor betaaldquote:Op zondag 12 juni 2011 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Alleen de dag erop kan het wel eens minder fijn zijn..
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:07 schreef ToT het volgende:
Drink to get drunk......ik ben ATM echt zeldzaam lazarus!Soz peeps!
Tot nu toe alleen ToT en de DJquote:
lovely showwwwwquote:Op zondag 12 juni 2011 01:12 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik wil liefde voor dit nummer in het topic zien. Doe het voor jullie DJ.
Ik in ieder geval wel!quote:
Doordrinkenquote:Op zondag 12 juni 2011 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben aardig op weg maar ben t nog niet. Zit pas aan mn 8e biertje.
Ja maar jij hebt gegeten ik nog niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doordrinken![]()
Mijn tweede fles rose is bijna op
Ik eet nu ook niet meerquote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gegeten ik nog niet.![]()
WTF HAHAHAHAHA Wigger in tha house!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dewd!!!!!!!!goftedomme! How's yo ass doin' 2nite??
Ehm ik doel op avond eten. Niet op avond \ nacht snacks.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet nu ook niet meer
Toch maar geen kapsalon bestellen
Ik verhuis incl laptop naar mijn bed
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel!En echt zoals nooit tevoren!
(En dan toch kunnen Fok!ken he!
Dan moet je toch echt baas zijn!
Lijkt me althans zo....)
je kan zometeen wel in mijn nest duiken. al moet ik je wel waarschuwen dat er hele alcohol walm om me heen hangt. maargoed als je zelf ook gezopen hebt merk je dr vast niks vanquote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet nu ook niet meer
Toch maar geen kapsalon bestellen
Ik verhuis incl laptop naar mijn bed
Ja kut, klootzak! Ik wilde fff mega popi doen, maak je me meteen voor wigger uit! Nee DAT ga ik onthouden, LUL!!! Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij!)quote:
Je kunt het zelf teruglezen he...quote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, klootzak! Ik wilde fff mega popi doen, maak je me meteen voor wigger uit! Nee DAT ga ik onthouden, LUL!!! Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij!)
Het zou een wonder zijn als ik me morgen kan herinnneren wie dit getypt heeft.........ja kut....waar GAAT dit eigenlijk over? Wat heb je net eik getypt?)
Niks daar van! Gewoon even wat water achterover slaan voor t slapen gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef humorduck28 het volgende:
En mocht ik morgen een zere dak hebben, is dat jullie schuld...![]()
Whisky FTW!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:16 schreef humorduck28 het volgende:
Zeldzaam moment, ik pak ook maar eens een biertje, ben normaal niet zon bier-drinker.. .maar als iedereen hier toch aan de bier, of rosé zit, dan ik dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |