Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Alleen de dag erop kan het wel eens minder fijn zijn..quote:
I know, dat is de prijs die je ervoor betaaldquote:Op zondag 12 juni 2011 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Alleen de dag erop kan het wel eens minder fijn zijn..
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:07 schreef ToT het volgende:
Drink to get drunk......ik ben ATM echt zeldzaam lazarus!Soz peeps!
Tot nu toe alleen ToT en de DJquote:
lovely showwwwwquote:Op zondag 12 juni 2011 01:12 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik wil liefde voor dit nummer in het topic zien. Doe het voor jullie DJ.
Ik in ieder geval wel!quote:
Doordrinkenquote:Op zondag 12 juni 2011 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben aardig op weg maar ben t nog niet. Zit pas aan mn 8e biertje.
Ja maar jij hebt gegeten ik nog niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doordrinken![]()
Mijn tweede fles rose is bijna op
Ik eet nu ook niet meerquote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt gegeten ik nog niet.![]()
WTF HAHAHAHAHA Wigger in tha house!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dewd!!!!!!!!goftedomme! How's yo ass doin' 2nite??
Ehm ik doel op avond eten. Niet op avond \ nacht snacks.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet nu ook niet meer
Toch maar geen kapsalon bestellen
Ik verhuis incl laptop naar mijn bed
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel!En echt zoals nooit tevoren!
(En dan toch kunnen Fok!ken he!
Dan moet je toch echt baas zijn!
Lijkt me althans zo....)
je kan zometeen wel in mijn nest duiken. al moet ik je wel waarschuwen dat er hele alcohol walm om me heen hangt. maargoed als je zelf ook gezopen hebt merk je dr vast niks vanquote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet nu ook niet meer
Toch maar geen kapsalon bestellen
Ik verhuis incl laptop naar mijn bed
Ja kut, klootzak! Ik wilde fff mega popi doen, maak je me meteen voor wigger uit! Nee DAT ga ik onthouden, LUL!!! Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij!)quote:
Je kunt het zelf teruglezen he...quote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, klootzak! Ik wilde fff mega popi doen, maak je me meteen voor wigger uit! Nee DAT ga ik onthouden, LUL!!! Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij!)
Het zou een wonder zijn als ik me morgen kan herinnneren wie dit getypt heeft.........ja kut....waar GAAT dit eigenlijk over? Wat heb je net eik getypt?)
Niks daar van! Gewoon even wat water achterover slaan voor t slapen gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef humorduck28 het volgende:
En mocht ik morgen een zere dak hebben, is dat jullie schuld...![]()
Whisky FTW!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:16 schreef humorduck28 het volgende:
Zeldzaam moment, ik pak ook maar eens een biertje, ben normaal niet zon bier-drinker.. .maar als iedereen hier toch aan de bier, of rosé zit, dan ik dan maar.
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, klootzak! Ik wilde fff mega popi doen, maak je me meteen voor wigger uit! Nee DAT ga ik onthouden, LUL!!! Je hebt het nu helemaal verbruid bij mij!)
Het zou een wonder zijn als ik me morgen kan herinnneren wie dit getypt heeft.........ja kut....waar GAAT dit eigenlijk over? Wat heb je net eik getypt?)
doe je der ook een koffieboontje in en steekje het dan in de brand zoals in de pizzeria?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog niet, ik begin net![]()
Met tegenzin Sambuca drinken omdat ik die rotzooi op wil hebben
oke thanx voor tipquote:Op zondag 12 juni 2011 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks daar van! Gewoon even wat water achterover slaan voor t slapen gaan.
Zoals het door extreem dierbaren omschreven wordt lijkt het me ook achterlijk zum kotzen!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef Karzai het volgende:
Kapsalon ik heb het nog aangedurft, lijkt mij een smerig happie
Zo veel mogelijk graag.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:18 schreef robdriessen het volgende:
Moet ik nog wiggermuziek gaan draaien?
Een dak valt nog te repareren. Je dakpannetje is echter een compleet ander verhaal!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef humorduck28 het volgende:
En mocht ik morgen een zere dak hebben, is dat jullie schuld...![]()
Geen koffiebonen, en ook geen zin om binnen met vuur te spelen. En ik vind het toch maar zooi, dusquote:Op zondag 12 juni 2011 01:19 schreef Karzai het volgende:
doe je der ook een koffieboontje in en steekje het dan in de brand zoals in de pizzeria?
6666quote:Op zondag 12 juni 2011 01:18 schreef robdriessen het volgende:
NUMMERS TUSSEN 1 EN 35860. Ik wil ze. Nu.
ik denk dat ik dat niet hoef te drinken, zoveel bier ga ik niet deponeren in mijn iele lichaampje...quote:
1976quote:Op zondag 12 juni 2011 01:18 schreef robdriessen het volgende:
NUMMERS TUSSEN 1 EN 35860. Ik wil ze. Nu.
5609quote:Op zondag 12 juni 2011 01:21 schreef robdriessen het volgende:
Nog iemand een nummer tussen de 1 en de 35860?
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je kan zometeen wel in mijn nest duiken. al moet ik je wel waarschuwen dat er hele alcohol walm om me heen hangt. maargoed als je zelf ook gezopen hebt merk je dr vast niks van
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:21 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat niet hoef te drinken, zoveel bier ga ik niet deponeren in mijn iele lichaampje...![]()
Ehm die snapte ik echt niet!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klootzak dus!Doe maar net alsof je dat niet snapt!
Hoi moppie!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:24 schreef mr-green het volgende:
Hoi dropjes!
Kusjes en heel veel liefs van faye die mrgreens tellie kaapt en niet meer helder is
Pas maar op dat je geen stroomschok krijgtquote:Op zondag 12 juni 2011 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
Best gevaarlijk dit
Met laptop in bed
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
Best gevaarlijk dit
Met laptop in bed
je bent de tweede die dat al zegtquote:Op zondag 12 juni 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen stroomschok krijgt
tenzij je dat lekker vind
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik weet niet welke laptop je hebt, maar meestal is geen goed idee idd, verhitting enzow omdat lakens de ventilatie gaten afsluiten enzowquote:Op zondag 12 juni 2011 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
Best gevaarlijk dit
Met laptop in bed
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bezopen is niet een vrijbrief om alles er maar uit te gooien he!![]()
wat isser waaeomn kijk je zo fucked up nar mequote:
Stokje!!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hee dronkebroeder, alles goed?quote:
laptop staat op zo'n laptopschootdingentjequote:Op zondag 12 juni 2011 01:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik weet niet welke laptop je hebt, maar meestal is geen goed idee idd, verhitting enzow omdat lakens de ventilatie gaten afsluiten enzow
Oeh wat heerlijk burgerlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laptop staat op zo'n laptopschootdingentje
Wutt?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wat isser waaeomn kijk je zo fucked up nar me
Van de tv reclame gekocht?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laptop staat op zo'n laptopschootdingentje
ja goed man, alleen inmiddels 56 uur wakker waarvan 3/4 bezopenquote:
da's wel lang iddquote:Op zondag 12 juni 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja goed man, alleen inmiddels 56 uur wakker waarvan 3/4 bezopenkan nooit goed zijn
tis een feestdagquote:Op zondag 12 juni 2011 01:30 schreef robdriessen het volgende:
Half uur gehad, nog anderhalf te gaan. God help me.Jullie zijn bikkels, allemaal.
als je te lang wakker bent ga je trippen dus wil dat weles meemaken ouwe.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da's wel lang idd. maargoed ik ben ook lekker aan t snoepen momenteel
Trippen door lang wakker te blijven?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
als je te lang wakker bent ga je trippen dus wil dat weles meemaken ouwe.
en zie je al beesjes?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
als je te lang wakker bent ga je trippen dus wil dat weles meemaken ouwe.
hallucineren en allesquote:Op zondag 12 juni 2011 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trippen door lang wakker te blijven?
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hallucineren en alles![]()
Na 24 uur zeiden ze mar werkt niet
nee alleen de muren bewegen wel mooi mee en allesquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee alleen de muren bewegen wel mooi mee en allesheb je nog bavaria koud staan?
is op, ik zit nu aan de schulten brauquote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee alleen de muren bewegen wel mooi mee en allesheb je nog bavaria koud staan?
porsje, staatsmongoolquote:
Is dat die meuk van New Kids?quote:
Met deze shizzle hou ik t nog wel 2 uur vol.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:30 schreef robdriessen het volgende:
Half uur gehad, nog anderhalf te gaan. God help me.Jullie zijn bikkels, allemaal.
groot gelijk in de end gaat het toch om die 5% en is het merk bijzaakquote:Op zondag 12 juni 2011 01:35 schreef humorduck28 het volgende:
Hier drink ik nu finkbrau... spul van lidl ofzo..
Ik Euroshopper van de AH maar goed te doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:35 schreef humorduck28 het volgende:
Hier drink ik nu finkbrau... spul van lidl ofzo..
Bier is bier iddquote:Op zondag 12 juni 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
groot gelijk in de end gaat het toch om die 5% en is het merk bijzaak
Nou jah, dit is 4,9 %, maar voor de rest is het best te drinken....quote:Op zondag 12 juni 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
groot gelijk in de end gaat het toch om die 5% en is het merk bijzaak
Komt u maarquote:Op zondag 12 juni 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
goede muziek wel ki ga ook maar eens wat anvagen![]()
quote:
Nope, bij mij komt er ook uitsluitend Grolsch naar binnen.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:37 schreef robdriessen het volgende:
Ben ik nu de enige aan kwaliteitsbier?
ik heb amstel al jaren, en wat speciaal bieren en whisky mar die laat ik ff dicht nouquote:Op zondag 12 juni 2011 01:37 schreef robdriessen het volgende:
Das een fabeltje dus betaal jij maar lekker veul te veul.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:37 schreef robdriessen het volgende:
Witje.quote:
beetje waus man nuquote:
Wel goed, honger. Even eten halen.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha je weet het nog![]()
![]()
alles goed hier, en daar?
Mooi, houden zoquote:Op zondag 12 juni 2011 01:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel goed, honger. Even eten halen.
[..]
Ja.
Ja, gaat ook wel lekker hier.
hij werkt echtt op de meest onmogelijjke tijden die manquote:Op zondag 12 juni 2011 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja dag moet je zo vroeg op dan heb je gewoon nacht dienst niks geen goeiemorgen!
Ja dat weet ik ja maar om 1.38 goede morgen zeggen...quote:Op zondag 12 juni 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hij werkt echtt op de meest onmogelijjke tijden die man
Tis morgen ja, niet bitchen!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja dag moet je zo vroeg op dan heb je gewoon nacht dienst niks geen goeiemorgen!
de hamvraag : hoeveel % zit erinquote:
Onmogelijk niet, vreemd welquote:Op zondag 12 juni 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hij werkt echtt op de meest onmogelijjke tijden die man
wil je guilermo en kneus draaien met toppertjequote:Op zondag 12 juni 2011 01:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik zoek leuke plaatjes over alcohol zonder kots er in! Spam ze hier en win een duik in de platenkast!
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:41 schreef robdriessen het volgende:
Ik zoek leuke plaatjes over alcohol zonder kots er in! Spam ze hier en win een duik in de platenkast!
Sorry, binnenpretje, mag je ook wel weten...quote:
Hehe, plaatjes als in pics bedoel ik. Afbeeldingen. Pica's. Foto's.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wil je guilermo en kneus draaien met toppertje
voor karzai en mij
Als we dat dan nog kunnen typen.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:42 schreef _Fanta het volgende:
kzie een TT aankomen de trend van "waar we gezellig allemaal dronken "
goeie keusquote:Op zondag 12 juni 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wil je guilermo en kneus draaien met toppertje
voor karzai en mij
De dag erop: "Help... Wat helpt tegen een stevige kater... "quote:Op zondag 12 juni 2011 01:42 schreef _Fanta het volgende:
kzie een TT aankomen de trend van "waar we gezellig allemaal dronken "
DJ Kicken - Ain't no party like an alcoholic partyquote:Op zondag 12 juni 2011 01:41 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hehe, plaatjes als in pics bedoel ik. Afbeeldingen. Pica's. Foto's.
doe dan die versie van de darkraverquote:Op zondag 12 juni 2011 01:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DJ Kicken - Ain't no party like an alcoholic party
mjah dat zien we morgen dan welweerquote:Op zondag 12 juni 2011 01:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
De dag erop: "Help... Wat helpt tegen een stevige kater... "
Dit is het origineel:quote:Op zondag 12 juni 2011 01:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is het origineel van hem dan? Of is het zijn eigen mix?
Lekker voor s'middags na het werk, niet om een avondje op door te trekken.quote:
"Behalve Jofu want die knuppel moet werken op onchristelijke tijden.."quote:Op zondag 12 juni 2011 01:42 schreef _Fanta het volgende:
kzie een TT aankomen de trend van "waar we gezellig allemaal dronken worden "
Krat op de slaapkamer is de oplossing.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om naar beneden te lopen
Dus niks
Nee, daar krijg je inderdaad spijt van...quote:Op zondag 12 juni 2011 01:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lekker voor s'middags na het werk, niet om een avondje op door te trekken.
Lauw bierquote:Op zondag 12 juni 2011 01:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Krat op de slaapkamer is de oplossing.
Dan wordt het warm...quote:Op zondag 12 juni 2011 01:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je inderdaad spijt van...
10 blikken kanon, da's ook wel erg veel iddquote:Op zondag 12 juni 2011 01:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet het.Ooit eens 10 van die blikjes Grolsch Kanon gedronken met 11% ofzo. De volgende dag had ik nergens zin in. Behalve in bed liggen en op de wc zitten.
quote:
Mensen met geld hebben ook een koelkast op de kamer. Geen grote amerikaanse, een kleintje, waar een krat in past.quote:
dat staat gelijk aan 4 flesse wodkaquote:Op zondag 12 juni 2011 01:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
10 blikken kanon, da's ook wel erg veel idd
Ik wist aan het einde van de avond niet meer wat boven en onder was. Weet niet veel meer van de avond, niet hoe ik ben thuisgekomen. Weet alleen wel dat ik wakker werd met alleen mijn linkersok nog aan....quote:Op zondag 12 juni 2011 01:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
10 blikken kanon, da's ook wel erg veel idd
Koelkast op de slaapkamer?????quote:Op zondag 12 juni 2011 01:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Mensen met geld hebben ook een koelkast op de kamer. Geen grote amerikaanse, een kleintje, waar een krat in past.
Wel verspreid over iets van 6 uur.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat staat gelijk aan 4 flesse wodka
mag van geluk spreken dat ie nog leeft
Ik heb zo'n camping/hotel koelkast.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Koelkast op de slaapkamer?????Daar heb ik er geen...
Queensryche - Silent Lucidityquote:
idd, heeft ie nog geluk gehad dat meeste deel vocht is wat erin zit. anders had ie het nie overleef waarschijnlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat staat gelijk aan 4 flesse wodka
mag van geluk spreken dat ie nog leeft
mja 10 kleine blikken neem ik dan aan?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wel verspreid over iets van 6 uur.
Een slaapkamer is om te slapen. Daar moet ik geen rammelende koelkastquote:Op zondag 12 juni 2011 01:51 schreef humorduck28 het volgende:
Ja dat kan.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb zo'n camping/hotel koelkast.
popje heeft er eenquote:Op zondag 12 juni 2011 01:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ja, kleine blikken dan. Wat dacht jij dan? Halve liters? Dat zou 5 liter zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
mja 10 kleine blikken neem ik dan aan?
Kanon hier verkopen ze alleen in halve litger blikken en daar zuip je er in 6 uur echt geen 10 van op
ik leer hier elke dag weer wat nieuwsquote:Op zondag 12 juni 2011 01:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Queensryche - Silent Lucidity
Klassiekertje, toch wel.
Gapen? Daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga het niet redden hoor
Ik ben me kapot aan het gapen
Nou ja! Trek dan ook een nieuwe fles open!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:53 schreef charmed_angel het volgende:
jij ook alquote:Op zondag 12 juni 2011 01:53 schreef charmed_angel het volgende:
Licht is hier uit, staren naar het beeldscherm van de laptop, 2 flessen rose.... ja ik moet gapenquote:
Ga iets actiefs doenquote:Op zondag 12 juni 2011 01:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Licht is hier uit, staren naar het beeldscherm van de laptop, 2 flessen rose.... ja ik moet gapen
Inmiddels een biertje of 6 verder, Phillips wake-up ding aan. Tv aan en laptop aan. Gaat prima.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Licht is hier uit, staren naar het beeldscherm van de laptop, 2 flessen rose.... ja ik moet gapen
Ik heb alleen nog bierquote:Op zondag 12 juni 2011 01:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou ja! Trek dan ook een nieuwe fles open!
Raar vinden dat je niet kan slapen terwijl je om 3 uur uit bed komt rollen.quote:
Bier na wijn, is hartstikke fijnquote:Op zondag 12 juni 2011 01:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alleen nog bier
Maar ik ben te lui om naar beneden te lopen
misschien helpt dit filmpje je er weer boven op:quote:Op zondag 12 juni 2011 01:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
let niet op hem hij leeft in een reversed realityquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soppen![]()
Heel langzaam totdat de show afgelopen is
Klopt, als je met de 4e begint is de 1e uitgewerkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:56 schreef Zokunen het volgende:
Maar toch lijkt me in 6 uur tijd 10 halve liters kanon wel te doen, alleen vind ik het niet lekker.
1 per 36 minuten, moet lukken als je wil, al moet ik er niet aan denken.
Let maar niet op stokkie, die is jaloers dat hij op een vaste plek werkt, ook 's nachts als het z'n baas uitkomtquote:Op zondag 12 juni 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
let niet op hem hij leeft in een reversed reality
als wij hier bier open trekken rijdt hij al met zijn bus rond
Ze was 7 en te innen als ze 16 of 18 was...quote:Op zondag 12 juni 2011 01:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)_krijgt_boobjob.html
Thanksquote:Op zondag 12 juni 2011 01:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)_krijgt_boobjob.html
haha fout! vaste werkplekken doen wij niet aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Let maar niet op stokkie, die is jaloers dat hij op een vaste plek werkt, ook 's nachts als het z'n baas uitkomt
Das een fabeltje, alleen als ze ook daadwerkelijk dronken worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
Ik las laatst ergens dat vrouwen geil worden van alcohol. dus vrouwen zuip rustig door
In een pretpark krijg je tot 12 toch een kindertarief? Geld dat hier niet voor?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Niets onverwachts aan, ik wist dit vrijdag alquote:Op zondag 12 juni 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha fout! vaste werkplekken doen wij niet aan.
En in de nacht werken is prima maar niet onverwachts zoals bij jou
Jah, maar na teveel alcohol is ieder vrouw wel te krijgen...quote:Op zondag 12 juni 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
Ik las laatst ergens dat vrouwen geil worden van alcohol. dus vrouwen zuip rustig door
Niet geil. Wel makkelijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
Je gaat reggae draaien?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:59 schreef robdriessen het volgende:
Hebben we zin in een uurtje chillout, lieve luisteraars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |