Nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik zie die dingen helemaal niet...
Linkje(s)??
Vind je het heel raar dat ik er nu helemaal niets meer van snap??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Bij de instellingen stonden bij Twitter, LastFM en nog iets een "1" ingevuld. Vraag me niet hoe het komt dat het er stond. Maar ik heb ze nu weggehaald.
Opgelost dus.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je het heel raar dat ik er nu helemaal niets meer van snap??
Voor een rijksdaalder leg ik het uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitbetaling in niet meer bestaande valuta? Wat wil je daarmeequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Voor een rijksdaalder leg ik het uit.
Je kan een koppeling aanleggen tussen Fok, Twitter, LastFM. Dat moet je bij de instellingen invullen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik betaal liever in Markenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
Voor de jongeren onder ons (Dutchnative). Dat is 2,5 gulden.
Jajaquote:
We babbelen toch lekker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blij dat ik de komende weekenden weer druk ben, want dit is niks zo
Keej, thanks voor de uitlegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan een koppeling aanleggen tussen Fok, Twitter, LastFM. Dat moet je bij de instellingen invullen.
Bij mij stond om een wazige reden een "1" ingevuld in de 3 betreffende veldjes. Die "1" verwijst naar user 1 van de betreffende media.... Onbedoeld dus.
Die "1"nen heb ik weggehaald-default is "niets" en verwijst dan ook naar niets.....Gevolg "icoontjes"weg.
Opgelost.
Met dank aan Zeeland voor zijn attentie.
Ja, maar gaat me niet snel genoegquote:
Hij heeft het guldentijdperk ook (bewust) meegemaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
Voor de jongeren onder ons (Dutchnative). Dat is 2,5 gulden.
Hoeft niet snel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar gaat me niet snel genoeg
Voor mij wel, anders vind ik het saai.. Plus dat er te weinig mensen (actief) op de SC zitten nu, al geef ik ze geen ongelijkquote:
Eigenlijk best raar. Ik kan zo geertwilderspvv invoeren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan een koppeling aanleggen tussen Fok, Twitter, LastFM. Dat moet je bij de instellingen invullen.
Bij mij stond om een wazige reden een "1" ingevuld in de 3 betreffende veldjes. Die "1" verwijst naar user 1 van de betreffende media.... Onbedoeld dus.
Die "1"nen heb ik weggehaald-default is "niets" en verwijst dan ook naar niets.....Gevolg "icoontjes"weg.
Opgelost.
Met dank aan Zeeland voor zijn attentie.
Ja, eigenlijk wel. Valt niet mee om te autoriseren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar. Ik kan zo geertwilderspvv invoeren.
Link, context, dinges??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Iemand gaf elders aan dat hij ook graag van dieren houdt: poesjes!
Did it!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Valt niet mee om te autoriseren.
Ik neem die persoon in bescherming. Goeie gozer. Maar ik moest wel lachen. Nou ja, als het vulgair was bedoeld, dan moet ik natuurlijk wel optreden.quote:
Waarom dan?? Ik hou wel van mensen die van poesjes houdenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik neem die persoon in bescherming. Goeie gozer. Maar ik moest wel lachen. Nou ja, als het vulgair was bedoeld, dan moet ik natuurlijk wel optreden.
'Van die meneer die met mijn papa over god wilde praten'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen laptop van een vreemde aangenomen, he?
Dan moet ie wel zeggen dat die van katten houdt. Voor hetzelfde geldt houdt hij nu ontzettend van jou en dergelijke ...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dan?? Ik hou wel van mensen die van poesjes houden
Is dat EG zelf?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Van die meneer die met mijn papa over god wilde praten'
Het waren toch twee vrouwen bij jullie aan de deurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Van die meneer die met mijn papa over god wilde praten'
Dat was een algemene opmerkingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het waren toch twee vrouwen bij jullie aan de deur
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan moet ie wel zeggen dat die van katten houdt. Voor hetzelfde geldt houdt hij nu ontzettend van jou en dergelijke ...
Ik had hem gesommeerd het telefoonnummer van zijn vader te geven voor een zeer indringend gesprek over zijn zoon.quote:
Is maar beter van nietquote:
Neehoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen laptop van een vreemde aangenomen, he?
Die gelooft niet in fabels.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had hem gesommeerd het telefoonnummer van zijn vader te geven voor een zeer indringend gesprek over zijn zoon.
Voor het ene geval een buks en voor het andere geval een tondeuze?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde het óók dubbelzinnig
(oftewel: mbt beide betekenissen)
Zeg nou zelf: wat moet als vrouw als je iemand treft die poesjes haat
Klinkt als de Betyar-oplossing voor het één en het in stand houden van een mythe voor het anderquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor het ene geval een buks en voor het andere geval een tondeuze?
Daar heb ik oprecht geen weet vanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zei Erik van Muiswinkel ook steeds toen hij god speelde: "Beter van niet"
Hm.
Dat lijkt mij ook best grof. Nou ja, methoden genoeg zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt als de Betyar-oplossing voor het één en het in stand houden van een mythe voor het ander![]()
Trouwens: tondeuze???? Daar??![]()
Was een serie in 2003 van de RVU, waarbij Van Muiswinkel allerlei thema's aan de orde stelde, waarin hij de rol van god op zich nam.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar heb ik oprecht geen weet van
Ik word hier te oud voor hoor... Googlebait??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Zeeland het volgende:
Googlebait![]()
Over kutjes praten waar ik bij ben.
Met de stem van Willem Oltmans.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Was een serie in 2003 van de RVU, waarbij Van Muiswinkel allerlei thema's aan de orde stelde, waarin hij de rol van god op zich nam.
Wat ik nu dus niet weet is of die persoon - die dus van poesjes houdt - oprecht geen weet heeft over de ambiguiteit in deze.quote:
En daar had ik het dus NIET overquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat ik nu dus niet weet is of die persoon - die dus van poesjes houdt - oprecht geen weet heeft over de ambiguiteit in deze.
Woorden droppen om iemands google pagina te bevuilen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik word hier te oud voor hoor... Googlebait??
O. Dank!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Woorden droppen om iemands google pagina te bevuilen.
Ze staan op het wereldwijde web.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tis lang geleden. Ik weet het niet meer.
Tsja, jullie helpen niet echt hoorquote:
* Petssquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, jullie helpen niet echt hoor
Ik weet niet wat het laatste redmiddel is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
EchtGaaf, het laatste redmiddel moet worden ingezet.
Ik post zelfs foto's.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kattenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het laatste redmiddel is.
Was om je wakker te houden. Excuus als het te hard aankwam.quote:
Weinig inspiratie. Komt door het weer denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indeedquote:
'quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan altijd zo lachen om die Japanse humor
Van hoelang?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef robin007bond het volgende:
Er liggen 7 flessen lege cola in mijn kamer
Ik zal je vader eens bellen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef robin007bond het volgende:
Er liggen 7 flessen lege cola in mijn kamer
Jij bent natuurlijk hoofdopvoeder.quote:
Dutchnative?? Die lijkt me vrij goed opgevoed eigenlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Werk genoeg met Dutchnative. Ik moet eens wat meer gaan delegeren
Spreekt nogal een raar taaltje.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dutchnative?? Die lijkt me vrij goed opgevoed eigenlijk
Op religieus gebied is er nog veel werk aan de winkel.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dutchnative?? Die lijkt me vrij goed opgevoed eigenlijk
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als ik vragen mag.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op religieus gebied is er nog veel werk aan de winkel.
Ik geloof inderdaad zijn ouders gerust trots op hem kunnen zijn. Prima gozer volgens mij.
Dat had ik hem al verboden.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Spreekt nogal een raar taaltje.- Achterlijk dialect -
Doe eens een gok?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als ik vragen mag.
Bij je antwoorden altijd eenheden vermelden.quote:
Jij bent een man.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vraagt een vrouw toch niet naar haar leeftijd?
Stel je niet aan zeg, je weet het van alle anderen ookquote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Idd, als je dat vraagt vraagt ze hoe oud je denkt dat ze is en schat je deze standaard 3 jaar te hoog.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van de meesten heb ik geen idee hoor. Tenzij ze er zelf mee komen. Ik zou er nooit naar vragen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg, je weet het van alle anderen ook
Welke geboortejaar staat er op uw ID-kaart of paspoort?quote:
Ik ben best erg Cola verslaafd. Elke dag gaat er wel een fles doorquote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is 1.5 liter per fles.
Loop jij dan niet achteruit
Oké, respect.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van de meesten heb ik geen idee hoor. Tenzij ze er zelf mee komen. Ik zou er nooit naar vragen.
De reden is herleidbaarheid. Dat is misschien wat krampachtig, maar ik post ook in andere topics. Dat kan mij kwetsbaar maken. Vandaar.
Ooit van "Whiskersgate"gehoord?? Of wellicht was je er wel bij zelfs..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van de meesten heb ik geen idee hoor. Tenzij ze er zelf mee komen. Ik zou er nooit naar vragen.
De reden is herleidbaarheid. Dat is misschien wat krampachtig, maar ik post ook in andere topics. Dat kan mij kwetsbaar maken. Vandaar.
Ach, moet hij weten. Ik geloof ook dat je niet veel met een leeftijd kunt.quote:
Word je dan niet onrustig van de cafeïnequote:Op zondag 12 juni 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben best erg Cola verslaafd. Elke dag gaat er wel een fles door
Met leeftijd alleen niet. Het is altijd een combinatie van zeer concrete gegeven die je hier post. Ik vind dat niet verstandig.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, moet hij weten. Ik geloof ook dat je niet veel met een leeftijd kunt.
Als je alleen al die behoefte hebt schaar ik je in de catergorie PHP *RIL*quote:Op zondag 12 juni 2011 00:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met leeftijd alleen niet. Het is altijd een combinatie van zeer concrete gegeven die je hier post. Ik vind dat niet verstandig.
Van sommigen kan je gewoon de identiteit achterhalen op die manier.
![]()
Vandaar.
Ik denk dat het suikergehalte nog ongezonder is dan de caffeine, zeker als je meer dan anderhalve liter per dag drinkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Word je dan niet onrustig van de cafeïneKan je dan wel slapen? (je bent lang op enzo
)
Ik vind het stiekem ook best leuk om te doen, maar ik zal het nooit posten als ik het ontdek.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je alleen al die behoefte hebt schaar ik je in de catergorie PHP *RIL*
Dat zou ook triest zijn.....Dat neemt niet weg dat sommigen wel degelijk je id achterhalen. Dat moet je gewoon niet willen. Het maakt je immers nodeloos kwetsbaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je alleen al die behoefte hebt schaar ik je in de catergorie PHP *RIL*
Dat is iig al IETSquote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook best leuk om te doen, maar ik zal het nooit posten als ik het ontdek.
Dat is vaak ook waarom ik lang op blijfquote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Word je dan niet onrustig van de cafeïneKan je dan wel slapen? (je bent lang op enzo
)
Het is dat de mijne al in mn fobo en profiel en ws in meerdere topics staat,anders had ik je gevraagt het via mn post-historie te achterhalen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met leeftijd alleen niet. Het is altijd een combinatie van zeer concrete gegeven die je hier post. Ik vind dat niet verstandig.
Van sommigen kan je gewoon de identiteit achterhalen op die manier.
![]()
Vandaar.
Ik moet toegeven dat ik sommige usernames wel eens gegoogled heb uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook best leuk om te doen, maar ik zal het nooit posten als ik het ontdek.
Momentje.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sommige usernames wel eens gegoogled heb uit nieuwsgierigheid.
Bij mij krijg je echt van alles te zien
Je komt nooit in POL.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is dat de mijne al in mn fobo en profiel en ws in meerdere topics staat,anders had ik je gevraagt het via mn post-historie te achterhalen.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is vaak ook waarom ik lang op blijf
Dat lijk een beetje op caffeine verslaving?quote:Ik word eerder onrustig als ik geen cola drink, ik lust ook alleen Coca-Cola.
laatste keer stemde ik D66 op alle drie de niveaus.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je komt nooit in POL.
Om enigszins een beeld te kunnen scheppen: op welke partij stem jij?
Joh ik was (en ben) wel superpissig op PHP, maar hij kwam niet eens in de buurt toen (nu weet ik niet)..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sommige usernames wel eens gegoogled heb uit nieuwsgierigheid.
Komt regelmatig in POL, alleen niet elke dag..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je komt nooit in POL.
Om enigszins een beeld te kunnen scheppen: op welke partij stem jij?
Ik had het eerst ook met Energy Drink, maar dat dronk ik niet zo veel.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
[..]
Dat lijk een beetje op caffeine verslaving?
Ohquote:Op zondag 12 juni 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt regelmatig in POL, alleen niet elke dag..
Kloon van rechtse_hippie?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
laatste keer stemde ik D66 op alle drie de niveaus.
Jouw naam zit zo ongeveer overal?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ik lees opzich wel elke dag, maar ik vind het zo vermoeiend om idere keer dezelfde argumenten te gaan weerleggen, ik heb wel wat beters te doen in mn vrije tijd enzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt regelmatig in POL, alleen niet elke dag..
Jouw ID ken ik niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh ik was (en ben) wel superpissig op PHP, maar hij kwam niet eens in de buurt toen (nu weet ik niet)..![]()
Ik hoop dat hij in de kroeg staat, want anders wordt dit wellicht opgevat als uitdaging, en zo is het zeker NIET bedoeld
Excuus, was niet helder genoeg in mijn formulering: POST niet elke dagquote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik lees opzich wel elke dag, maar ik vind het zo vermoeiend om idere keer dezelfde argumenten te gaan weerleggen, ik heb wel wat beters te doen in mn vrije tijd enzo.
Dat is wel makkelijk te onthouden.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gebruik overal bijna dezelfde username voor
Ik de jouwe wel (niet zo lastig hequote:
Dat zag ik inderdaad.... Moet je wel mee uitkijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een paar torrents op die naam staan, misschien niet zo slim
Ja ach, ik heb niks te verbergenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zag ik inderdaad.... Moet je wel mee uitkijken.
Verder: je kan zo makkelijk overal aan gelinked worden.
Dan nog kan ik geen kloon van hem zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij stemt namelijk ook D66 en is ook zo HipHop, vandaar mijn vermoedens
Je hoeft je niet te verdedigen, ik geloof je welquote:Op zondag 12 juni 2011 00:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan nog kan ik geen kloon van hem zijn.
Uitwisselen?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik de jouwe wel (niet zo lastig he), en van nog een aantal hier.. Maar ik zou daar nooit misbruik van maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Uitwisselen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je dat echt zo grappig??quote:
Geef toe. Je hart klopte tot in je keel.quote:
Niet tot in m'n keel, maar ik was wel even benauwdquote:Op zondag 12 juni 2011 00:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Geef toe. Je hart klopte tot in je keel.
Maakt niks uitquote:Op zondag 12 juni 2011 00:41 schreef Zeeland het volgende:
Ik dacht ik edit die post, maar hij werd al snel gequote.
Yup, gewoon gezienquote:Op zondag 12 juni 2011 00:41 schreef Zeeland het volgende:
Ik dacht ik edit die post, maar hij werd al snel gequote.
Jouw huidige UI vind ik niksquote:Op zondag 12 juni 2011 00:43 schreef robin007bond het volgende:
Trouwens Zeeland, je oude signature vond ik iets leuker.
Vorige vond ik mooierquote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, daar verschillen meningen over
Ik had het dan ook alleen over mijn mening hequote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, daar verschillen meningen over
Inderdaad. een kinderserie met toffe achtergrond muziek.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef dotCommunism het volgende:
Haten op bassie & adriaan, wat is dat nou.
Dit was jouw eerste:quote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef robin007bond het volgende:
Dit was mijn allereerste, echt slecht
Goed idee, ik ga ook zo..quote:
Welke signature? Ik weet het even niet meer. Je vind mijn nieuwe verhaaltje niet leuk, heb je er op geklikt?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:43 schreef robin007bond het volgende:
Trouwens Zeeland, je oude signature vond ik iets leuker.
De eerste keer dat ik een avatar nam, kwam dat omdat de users van MUZ dat wilden op het moment dat ik mod werdquote:
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Welke signature? Ik weet het even niet meer. Je vind mijn nieuwe verhaaltje niet leuk, heb je er op geklikt?
Oh, die zal ik nog eens opzoeken.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja
En je vorige was dat citaat over het zijn van een milieuradicaaltje
Die is inderdaad erg leuk.quote:
Hoeveel accounts heeft hij inmiddels?? Want ik zie niks bij de "echte"quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heeft hij inmiddels?? Want ik zie niks bij de "echte"
Best lief, 2 van die jongetjes die elkaar steunenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef Zeeland het volgende:
Die kutkat van ons zeurt aan mijn kop.![]()
* Zeeland geeft kat een schop
heb je geen deur ofzo, of begint ie dan te janken?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef Zeeland het volgende:
Die kutkat van ons zeurt aan mijn kop.![]()
* Zeeland geeft kat een schop
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Best lief, 2 van die jongetjes die elkaar steunen
Ik vind dat gemiauw stiekem wel leuk.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je geen deur ofzo, of begint ie dan te janken?
Yep.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het spinnen van de poes altijd leuk
Ik ga er ook vandoor, truste allenquote:
Zo blijft er ook weinig meer over,zeg!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor, truste allen
Ook welterustenquote:Op zondag 12 juni 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor, truste allen
Goedendagquote:
GODquote:
Karl Marxquote:
Vaak en lang genoeg posten waarschijnlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goedendag![]()
Zo iets gokte ik al, omtrent de leeftijd. Hoe ben je er in hemelsnaam achter gekomen?
Bewaren we dan wel voor een andere keerquote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef GoodOldDays het volgende:
Is te laat voor een zware discussie (maar ja zitten goede onderdelen in)
nog even een laatste sigaar en een glas en deze jongen gaat ook plat
trusten allen
Als je gewoon gaat werken en niet tegelijkertijd jankbekken op mensen die veel geld hebben en ook tegelijkertijd allemaal dure dingen willen zal er ook niemand zuigen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Misschien kan je daar ook wel zuigen op Fok!.
Wil je erover praten?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je gewoon gaat werken en niet tegelijkertijd jankbekken op mensen die veel geld hebben en ook tegelijkertijd allemaal dure dingen willen zal er ook niemand zuigen.
Fix je leven EG, dan zuigt er niemand, enkel de hoerensletjes die je betaald.
Zolang je thuis zit te Fokken en jankbekken maakt iedereen je belachelijk.
Ik niet, maar jij zou het eens moeten doen en dan niet met die wajongapotheekjes.quote:
Ik stel alleen maar vast wie hier uit de stekker ging.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik niet, maar jij zou het eens moeten doen en dan niet met die wajongapotheekjes.
Jij meestal vriend.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar vast wie hier uit de stekker ging.
hehequote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Friek_ het volgende:
Pfff. Als je nogal debiel aan het dansen bent, tig kazige versierpogingen mislukken, je onverstaanbaar wordt en je een paar keer bijna op je bek gaat op de dansvloer is dat het teken om naar huis te gaan. Niet om nog een biertje te bestellen. Goed zo Friek.
Doe je mee? Ik ken nog wel een paar boze homo's die wat Christenen keihard willen nemen.quote:
Dat zijn de betere nachten.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Friek_ het volgende:
Pfff. Als je nogal debiel aan het dansen bent, tig kazige versierpogingen mislukken, je onverstaanbaar wordt en je een paar keer bijna op je bek gaat op de dansvloer is dat het teken om naar huis te gaan. Niet om nog een biertje te bestellen. Goed zo Friek.
Volgende keer beterquote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap dat de tijd wat voor elkaar gaat als je geen fuck doet, maar het is al middag schattepoeps.quote:
Wat doe je eigenlijk precies voor werk in verbelgistan?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn leven kenmerkt zich louter door gezapigheid.
Nee, maar barst los.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef Reya het volgende:
Had ik me overigens al negatief uitgelaten over Friesland?
louter afgunst.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef Reya het volgende:
Mensen?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef Reya het volgende:
Er zijn betere.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Friezen hebben WEER veel MEER koeien!
Nee, dat wordt hem niet echt.
Dat maakt alles buiten de randstad nep.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Afgunst en nep-Denen gaan niet in 1 zin.
We zijn gemaakt om te falen. Perfectie is pervers.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Friek_ het volgende:
Welke beschaving ben jij eigenlijk in civ?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
We zijn gemaakt om te falen. Perfectie is pervers.
Op het moment de Mongolen. Zojuist begonnen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Welke beschaving ben jij eigenlijk in civ?
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik snap dat de tijd wat voor elkaar gaat als je geen fuck doet, maar het is al middag schattepoeps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Middag inmiddels, maar omdat ik zo laat uitslaap is het voor mij meer ochtend dan middag
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]Oh man oh man, je hebt mij helemaal tuk. Ik wou dat ik jou was ... ohnee, wacht, ik doe wel wat met mijn leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Ook een goede morgen.quote:
Gewoon lekker doorgaan met flamen .quote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh man oh man, je hebt mij helemaal tuk. Ik wou dat ik jou was ... ohnee, wacht, ik doe wel wat met mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewoon lekker doorgaan met flamen .Ik flame niet vriend. Ik zet je gewoon op de plek waar je hoort te staan. De plek van de jankbekken die hun handje ophouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik flame niet vriend. Ik zet je gewoon op de plek waar je hoort te staan. De plek van de jankbekken die hun handje ophouden.
Je hebt gelijk. Ik zou eigenlijk moeten neerbuigen op je status. De status van niet werken en wel dure auto's willen en status.quote:
Nee, ik ben nu met je klaar. Je bent hebt genoeg zetjes gehad van mensen hier. Stik er maar in.quote:
Deze is beter.quote:
Het lijkt me wel weer eens mooi geweest, he.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zou eigenlijk moeten neerbuigen op je status. De status van niet werken en wel dure auto's willen en status.
Misschien een idee dat je je anus van je stoel afhaalt en gaat werken fucking nietsnut. Misschien zomaar een idee voor je jezelf weer belangrijker maakt dan je bent.
Ga wat doen voor je je waardeloze bek opentrekt, dan kan ik misschien wat respect voor je opbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |