Nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik zie die dingen helemaal niet...
Linkje(s)??
Vind je het heel raar dat ik er nu helemaal niets meer van snap??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Bij de instellingen stonden bij Twitter, LastFM en nog iets een "1" ingevuld. Vraag me niet hoe het komt dat het er stond. Maar ik heb ze nu weggehaald.
Opgelost dus.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je het heel raar dat ik er nu helemaal niets meer van snap??
Voor een rijksdaalder leg ik het uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitbetaling in niet meer bestaande valuta? Wat wil je daarmeequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Voor een rijksdaalder leg ik het uit.
Je kan een koppeling aanleggen tussen Fok, Twitter, LastFM. Dat moet je bij de instellingen invullen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik betaal liever in Markenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
Voor de jongeren onder ons (Dutchnative). Dat is 2,5 gulden.
Jajaquote:
We babbelen toch lekker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blij dat ik de komende weekenden weer druk ben, want dit is niks zo
Keej, thanks voor de uitlegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan een koppeling aanleggen tussen Fok, Twitter, LastFM. Dat moet je bij de instellingen invullen.
Bij mij stond om een wazige reden een "1" ingevuld in de 3 betreffende veldjes. Die "1" verwijst naar user 1 van de betreffende media.... Onbedoeld dus.
Die "1"nen heb ik weggehaald-default is "niets" en verwijst dan ook naar niets.....Gevolg "icoontjes"weg.
Opgelost.
Met dank aan Zeeland voor zijn attentie.
Ja, maar gaat me niet snel genoegquote:
Hij heeft het guldentijdperk ook (bewust) meegemaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Zeeland het volgende:
Voor de jongeren onder ons (Dutchnative). Dat is 2,5 gulden.
Hoeft niet snel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar gaat me niet snel genoeg
Voor mij wel, anders vind ik het saai.. Plus dat er te weinig mensen (actief) op de SC zitten nu, al geef ik ze geen ongelijkquote:
Eigenlijk best raar. Ik kan zo geertwilderspvv invoeren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan een koppeling aanleggen tussen Fok, Twitter, LastFM. Dat moet je bij de instellingen invullen.
Bij mij stond om een wazige reden een "1" ingevuld in de 3 betreffende veldjes. Die "1" verwijst naar user 1 van de betreffende media.... Onbedoeld dus.
Die "1"nen heb ik weggehaald-default is "niets" en verwijst dan ook naar niets.....Gevolg "icoontjes"weg.
Opgelost.
Met dank aan Zeeland voor zijn attentie.
Ja, eigenlijk wel. Valt niet mee om te autoriseren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar. Ik kan zo geertwilderspvv invoeren.
Link, context, dinges??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Iemand gaf elders aan dat hij ook graag van dieren houdt: poesjes!
Did it!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Valt niet mee om te autoriseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |