abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98044769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Die JBC deed het idd prima ....dat gaat een mooie zomergastenaflevering met JD worden :Y
Zin an. _O_
pi_98044791
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Zin an. _O_
Zomergasten ;( :').
pi_98044840
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Zomergasten ;( :').
Derksen _O_ _O_
(enige aflevering die ik ga kijken)
pi_98044872
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Derksen _O_ _O_
(enige aflevering die ik ga kijken)
Oh, zit hij er dit keer?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:07:06 #35
336231 Tassie37
All you need to know
pi_98044917
Iemand die mij kan helpen aan het plaatje van die trap en die moslima? O-)
Even a happy life can't be without a measure of darkness,
and the word "happy" would lose it's meaning if it were not balanced by sadness.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:07:50 #36
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98044963
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
Jelle deed overigens wel goed mee, die kwam af en toe lekker expres "dommig en cynisch" over :') :D.
Juist, ik vond 'm daarom ook best scherp. Het leek echter wle alsof dat niet altijd zo over kwam.
pi_98044991
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Tassie37 het volgende:
Iemand die mij kan helpen aan het plaatje van die trap en die moslima? O-)
pi_98045041
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Vork het volgende:

[..]

Juist, ik vond 'm daarom ook best scherp. Het leek echter wle alsof dat niet altijd zo over kwam.
Jelle deed wat meer gasten zouden moeten doen: gewoon relaxed meedoen met de cafépraat en niet alles te serieus nemen en zeker niet letten op je eigen vermeende imago.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 juni 2011 @ 23:09:31 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98045059
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Derksen _O_ _O_
(enige aflevering die ik ga kijken)
Is niet zeker. Derksen zit bij ZOmernachten op de radio :+.

ZOmergasten die uitgelekt zijn: zijn MMH en Guy Verhofstadt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:10:59 #40
336231 Tassie37
All you need to know
pi_98045135
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef pberends het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Mijn dank is groot! ;)
Even a happy life can't be without a measure of darkness,
and the word "happy" would lose it's meaning if it were not balanced by sadness.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:56:08 #41
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_98047428
Het gaat alleen maar om geouwehoer nog, ze kunnen net zo goed die filmpjes en fotos afschaffen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 juni 2011 @ 10:39:38 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98056310
1.4mln kijkers.
Jongens tegen de meisjes: 1.6mln :')
pi_98056340
edit. spuit11
  zondag 12 juni 2011 @ 10:44:11 #44
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98056381
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:39 schreef Pino112 het volgende:
1.4mln kijkers.
Jongens tegen de meisjes: 1.6mln :')
hoeveel haalde ze bij de tros destijds? Zoveel verschil zit daar toch niet in?
pi_98057122
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:44 schreef Vork het volgende:

[..]

hoeveel haalde ze bij de tros destijds? Zoveel verschil zit daar toch niet in?
Bij de Tros vaak iets minder, rond de 1 miljoen kijkers
٩๏̯͡๏)۶
pi_98057563
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:18 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Bij de Tros vaak iets minder, rond de 1 miljoen kijkers
Bij de TROS de laatste jaren meestal 750.000-1 miljoen; maar dit kwam mede omdat de TROS elke keer andere uitzenddata had en de serie ook wel 's gewisseld is van Nederland 1 naar 2 en andersom :').
pi_98057598
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Stefan het volgende:
Het gaat alleen maar om geouwehoer nog, ze kunnen net zo goed die filmpjes en fotos afschaffen.
Gister was er inderdaad iets teveel borrelpraat; en ik denk dat het ook niet helpt dat de teamcaptains al zo vroeg aan de alcohol zitten. Dat maakt ze toch minder scherp. Harm Edens gaat ook niet meteen wijnleuten.
pi_98057628
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Op de Mladic-Wilders vergelijking na is het allemaal heel braaf en politiek correct.
Nee, we hebben Jan Jaap weer nodig. Die verziekte complete uitzendingen door maar door te blijven zeiken over Rita Verdonk en haar "ultra-rechtse" beleid. Dan heb ik toch liever borrelpraat.

En DWHN is en blijft uitermate politiek incorrect vergeleken met alle andere programma's.
  zondag 12 juni 2011 @ 11:52:30 #49
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_98057926
Ik ben Acda en de Munnik fan, maar vind Thomas Acda tot nu toe wel tegenvallen en Raouel Heertje grappiger. Thomas doet te geforceerd. ;(
  zondag 12 juni 2011 @ 11:59:41 #52
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_98058114
Ik vond het een uitstekende aflevering gisteren _O-
pi_98058170
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:59 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond het een uitstekende aflevering gisteren _O-
Vooral dankzij Harm :P
pi_98058228
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:01 schreef zoem het volgende:

[..]

Vooral dankzij Harm :P
De enige die geen alcohol op had.
pi_98058238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Stefan het volgende:
Het gaat alleen maar om geouwehoer nog, ze kunnen net zo goed die filmpjes en fotos afschaffen.
Laten we iedereen die hier post geen toetsenbord geven.
Kunnen we gewoon doorreageren hier, alleen niemand weet hoe.
pi_98058383
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Stefan het volgende:
Het gaat alleen maar om geouwehoer nog, ze kunnen net zo goed die filmpjes en fotos afschaffen.
Wat een gelul trouwens. De voorbedachte quotes van Harm hebben het programma altijd gedragen. En die zijn echt niet minder dan toen bij de TROS.
pi_98060243
Begon matig maar herpakte zich toch wel.
Raoul is altijd de reden waarvoor ik kijk (no homo)...
pi_98062887
Dat hoofd van Harm na die Moslima - trap-grap is echt briljant.
pi_98074178
Komt er ook een herhaling?
There's a frood who really knows where his towel is.
  zondag 12 juni 2011 @ 18:57:46 #60
134538 chansadres
Black & White
pi_98074361
Hij was weer erg fijn. Wat heb ik dit programma toch gemist :)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')