Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
nee hoor, je staat wel als heloef, maar ik heb je twitteraccount geblurdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
Ik zie nu dat ik in Naatje's fobo sta, anoniem ook nog.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
Zend allemaal even warmte naar Knetter want ze heeft t koud en een temp van 35.4
zorgen dat je de lapo niet pakt danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik kan niet eens een nieuwe openen
op m'n mobi
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Het spijt me.
We kunnen om een slotje vragen bij een mod. Dan kan jij 'm openen.
denk niet dat die vraag wordt ingewilligd, bovendien zijn we dan al een deel verder...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Het spijt me.
We kunnen om een slotje vragen bij een mod. Dan kan jij 'm openen.
TS draaitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef _Fanta het volgende:
wie is er nu aan het draaien? klinkt lekker
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef humorduck28 het volgende:
Nou nog een keer, eerste keer vloog ik er gelijk uit, dus kon niet eens zien of iemand teruggroete, maar hierbij nogmaals:
Hallo all.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef humorduck28 het volgende:
Nou nog een keer, eerste keer vloog ik er gelijk uit, dus kon niet eens zien of iemand teruggroete, maar hierbij nogmaals:
Hallo all.
Ja dat bedoelde ik met anoniem.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee hoor, je staat wel als heloef, maar ik heb je twitteraccount geblurd
Neverneverland is het land van Peter Pan en de Piratenquote:
ik heb in die atractie gezeten in euro disneyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neverneverland is het land van Peter Pan en de Piraten
Ik ook. Echt heel gaaf!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb in die atractie gezeten in euro disney
Hoewel ik het Peter Pan-syndroom heb, ben ik niet zo van zijn sprookjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Neverneverland is het land van Peter Pan en de Piraten
die rot plek waar je MOET overnachten als je in elke attractie wilquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb in die atractie gezeten in euro disney
Zeker mooiquote:
Ik houd van sprookjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoewel ik het Peter Pan-syndroom heb, ben ik niet zo van zijn sprookjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |