Ik vond Just another part of me altijd geweldig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is zo vanzelfsprekend dat ik het niet ertussen zou zetten![]()
Maar Say Say Say daarentegen
Waar ga je naar toe? Pinkpop?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Half elf alweerJeetje.
Ik heb echt een hele leuke outfit uitgezocht voor morgen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
Half elf alweerJeetje.
Ik heb echt een hele leuke outfit uitgezocht voor morgen
Ook een hele goede.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
Ik vond Just another part of me altijd geweldig.
tatatatatata kabooom!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je hier ook hoor.Gewoon zelf een show doen en dan live uitzenden hoe jij zit te gamen.
Te vanzelfsprekend, net als Billie Jeanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
Al die MJ fans hier en dan Wanna be starting something vergeten
Dit (dacht in eerste instantie ook dat heloef die bedoelde)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je hier ook hoor.Gewoon zelf een show doen en dan live uitzenden hoe jij zit te gamen.
quote:
* heloef gaat in foetus houding in de hoek van zijn kamer liggen roepend om zijn moeder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
Atta boyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef gaat in foetus houding in de hoek van zijn kamer liggen roepend om zijn moeder.
met het schaamrood over je gehele lichaamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef gaat in foetus houding in de hoek van zijn kamer liggen roepend om zijn moeder.
De rollen omgedraaitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Als ouders me niet tegenzitten, wil ik zondag, na VH, wel een uurtje 2 dagen pinkpop opvallende artiesten doen.
Klinkt tof!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Als ouders me niet tegenzitten, wil ik zondag, na VH, wel een uurtje 2 dagen pinkpop opvallende artiesten doen.
Als iedereen het ermee eens is kan het album van Michael Jackson opzetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Earth Song ook heel erg mooiEn Stranger in Moscow, You are not alone, Cry en They don't care about us.
En natuurlijk She's out of my life, I just can't stop loving you en Give in to me
Zal ik je een geheimpje verklappen? Ik ben een neger.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met het schaamrood over je gehele lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |