Klik eens op het linkje ROOSTER in de OPquote:
Daar kom ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door die reactie weet ik dat jij het niet was!
Zwarte Cross.
Volgende week van vrijdag op zaterdag om 2.00 uur is ie ingepland.quote:
Wij zijn altijd tof!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik beloof niks.Maar als jullie tof zijn zal ik wel blijven plakken gok ik.
Ah, vanaf 2:00uurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klik eens op het linkje ROOSTER in de OP
De Dikke Lul Band en Bassie & Adriaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
Morgen draait DJ ValHallen weer een leuke show voor jullie. Dit keer draai ik integraal 2 van mijn favoriete albums ooit!
Nee, jij was het ook niet. Maar je lijkt er wel ontzettend opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar kom ik nietWel Lowlands enzo
Ja, en dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Indrukken?
Mensen die Social Media niet begrijpen
Ik aan mijn derde ananassap.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik begin zo aan mijn vijfde rose
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanks! Als ik iemand gemist heb: Ook bedanktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n foto staat er weer maar of dit positief is voor mijn status vraag ik me af
Calimero
WTF bleef je muis vast zitten ofzo!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en dan?Met een like, kan je het aan je facebookvrienden aanraden, met een tweet, kan je het aan je volgers showen, met een respect (
) kan je je hyves (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) vrienden (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) lekker maken, maar what the fack kan je met de +1 van google...
Wij zijn wel tofquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik beloof niks.Maar als jullie tof zijn zal ik wel blijven plakken gok ik.
Hyvesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF bleef je muis vast zitten ofzo!
Is dat positief of negatief?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij was het ook niet. Maar je lijkt er wel ontzettend op
Top nog meer nacht baggeraars erbij!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We blijven toch tot 4 uur ewakker
He, ik neuk nooit mannen die ik niet aantrekkelijk vindquote:
Tja ik vind de meeste soc med sneu maar als men dat nou leuk vind.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_____________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*proost*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter schenkt eerste wijntje in
Muts je loopt nu 4 glazen achter op mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter schenkt eerste wijntje in
Prima.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij![]()
kom maar halenMag je hier blijven slapen
Je had me trouwens niet geaccepteerd op facebookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_____________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan snel inhalenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Muts je loopt nu 4 glazen achter op mij
Okidoki!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Melting het volgende:
Ook voor Lutte geldt: check het rooster en zie wanneer er dj's draaien.
Dan is het altijd tof hier.
Hyves is alleen voor het verpauperde deel van de Nederlandse samenleving en de hosselaars van de paupers. Twitter heeft nu, facebook heeft opzich ook nog wel enig nut, maar hyves....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik vind de meeste soc med sneu maar als men dat nou leuk vind.
Ook niet als je zo geil als boter bent?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik neuk nooit mannen die ik niet aantrekkelijk vind
Ik kom bijna nooit op facebook, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je had me trouwens niet geaccepteerd op facebook
Zo ongeveer. Een Belgische rockband en een Amerikaanse Dance/hiphop DJquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De Dikke Lul Band en Bassie & Adriaan?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Weet je wat, we organiseren een orgie en maken iedereen mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |