| 1 | mhh ik was hier aan het posten dacht ik... |
Dit is het Desire S topic, voor de oude Desire is er dit topic: HTC Desire #38 - Still Going Strong!quote:Op maandag 19 september 2011 14:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[ code verwijderd ]
Yay, telefoon terug uit reparatie. (normale desire dus)
Telefoon startte steeds opnieuw op na ongeveer 3/4 jaar gebruik.
Ze hebben eea getest, inderdaad reset opgemerkt, en een 'boardswap' gedaan. Wat dat ook mag zijn.
Nu is ie weer thuis en na een half uur reset!
Ik krijg nu sterk het vermoeden dat het wel eens aan mijn sim kaart zou kunnen liggen. Kan dit? Zonder simkaart: geen probleem.
Nee, de oude Desire heeft een rebootprobleem wat opgelost wordt dmv een boardswap. Echter heeft hij hetzelfde probleem nog steeds. Mijn vriendin had hetzelfde, wel opgelost door een boardswap.quote:Op maandag 19 september 2011 14:20 schreef FedExpress het volgende:
Wat Dubbeldrank zegt
en mocht je met 'reset' bedoelen dat hij steeds opnieuw opstart dan moet je mijn posts uit dit topic eens lezen. Ik zeg batterij...
Oh, gebruik hem hier al maanden zonder problemen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:48 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik heb gisteren "App Protector Pro [App Lock]" geprobeerd. Dat kan ik niet aanraden. Je kon nergens meer bij. Ipv van een scherm waar je de code in moet voeren kreeg ik een zwart scherm. Ik ben blij dat de app crashte en de telefoon hem afsloot. Waardoor ik hem weer kon de-installeren.
Nice, have fun (again) zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:00 schreef FedExpress het volgende:
En hij is eindelijk weer terug
batterij is vervangen, hoop dat het nu klaar is!
thanks!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nice, have fun (again) zou ik zeggen!
Ik heb dit ook gehad. Het type netwerk op GSM Only zetten losde dit op. Daarna kwam het alleen terug toen ik weer met die instellingen zat te klooien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:02 schreef Skweezer het volgende:
Gister mijn mobiel gekregen. Desire S met T-Mobile abbo
nu zegt hij heletijd tijd "beperkte dienst" iemand hier ook ervaring mee?
Fancy widgetsquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef bloodysunday het volgende:
Is er een klok te vinden die lijkt op de sense klok maar dan zonder het weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
Yay, ben nu de officiële HTC Android 2.3.5 ROM met Sense 3.0 aan het flashen!
Oftwel, u kunt updaten dames en heren!
Wacht niet langer en haal 226MB aan pleasure binnen.Hmmm, heb de nieuwe update gedownload, maar nu kan ik de telefoon niet meer helemaal uitzetten en/of de telefoon resetten met die knop erboven op. Jij of iemand anders daar ook last van ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie op Tweakers dat andere mensen er ook last van hebben, ik heb zelf geen probleem hiermee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef Meierij het volgende:
[..]
Hmmm, heb de nieuwe update gedownload, maar nu kan ik de telefoon niet meer helemaal uitzetten en/of de telefoon resetten met die knop erboven op. Jij of iemand anders daar ook last van ?
Ik heb alles nog gewoonquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef enpe het volgende:
Zijn alle smsjes, contacten en apps weg na de update?
Heb je toevallig een branded toestel? Dan ben je namelijk afhankelijk van je mobiele provider voor updates, die komen niet rechtstreeks via HTC. Als je geen branded toestel hebt dan kan het zijn dat je hem later krijgt, ze releasen de update in batches.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef Aestivate het volgende:
Stomme vraag misschien, hoe doe je die update?Bij mij bij info - software check - update krijg ik bericht dat er geen updates zijn.
Geen idee, ik zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef senesta het volgende:
Het valt me op dat mijn live wallpaper steeds stopt. Hebben er meer dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |