Met zo'n leeftijd ook niet gek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wakker? Ik ben al jaren dood hoor!
Ik dacht al. Wat ruikt het raarquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wakker? Ik ben al jaren dood hoor!
En dat zegt een necrofiel.quote:
Ik dacht dat je een aap wasquote:
quote:
Oh geil...quote:
Dat weet ik.quote:
Whihihquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pis ik toch zo in jouw mondquote:
Hoezo pist ST in mijn mondquote:
quote:
Stoephoerquote:
WAT?!quote:
I NEVER KNEWquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WAT?!Ik krijg ook al geen alimentatie van je.
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat zeggen ze allemaal.quote:
Jouw apengenen en mijn awesomenessgenen zorgen wel voor een coole gast die bananen met z'n voeten vast kan houden!quote:
Koop een computer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Nieuwe layout
Wat denken ze dat ik een 11 inch mobieltje heb.
quote:
Dit.quote:
Ik heb mobiel internet. leuk als je je eens verveelt, maar verder niet hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh wacht, natuurlijk ook te arm voor mobiel internet.
QFTquote:
Ja en handig als je ff wat wil opzoeken en fokken is idd tegen verveling.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb mobiel internet. leuk als je je eens verveelt, maar verder niet hoor.
Op fok verveel ik me de laatste tijd bijna net zo hard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en handig als je ff wat wil opzoeken en fokken is idd tegen verveling.
Ja want het hele forum bestaat ook alleen uit KLB.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:41 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Op fok verveel ik me de laatste tijd bijna net zo hard.Al die KLB regeltjes, vroeger was het tenminste leuk.
Het leuke deel van het forum wel. De rest (op GAMquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja want het hele forum bestaat ook alleen uit KLB.
Fixedquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Het leuke deel van het forum wel. De rest (op GAMna) zijn allemaal overal jankende vrouwen en sissy's. mannen met te kleine pikkies.
Ik kom daar nooit, maar je moet toch een pook hebben om je spel te besturen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Dus in GAM zitten de boys met grote pikken?![]()
Geen idee, maar er zitten er wel een paar waarvan ik 't weet. Hier het lijstje:quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit niet op GAM, maar ik heb ook geen kleine pik...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zitten er wel een paar waarvan ik 't weet. Hier het lijstje:
VanPikkesteijn.
Vulva-kobold
kutkabouter
kenserkabouter
schede-gnoom
dat waren ze zo ongeveer.
Klopt, ik moest mij in het ziekenhuis laten hechten. Van voor tot achter uitgescheurd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit niet op GAM, maar ik heb ook geen kleine pik...
Als je al die pikken bij elkaar optelt dan krijg je er een van 25 cmquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zitten er wel een paar waarvan ik 't weet. Hier het lijstje:
VanPikkesteijn.
Vulva-kobold
kutkabouter
kenserkabouter
schede-gnoom
dat waren ze zo ongeveer.
Tot aan m'n elleboog, kut!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, ik moest mij in het ziekenhuis laten hechten. Van voor tot achter uitgescheurd.
1-0quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je al die pikken bij elkaar optelt dan krijg je er een van 25 cm
Hahahaquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je al die pikken bij elkaar optelt dan krijg je er een van 25 cm
Heb ik een aantal jaar geleden al eens gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon aantal cm (meter, mm?) meten bijdehand.
Dan PM ik je het antwoordquote:
Hahaha BDH heeft een kromme lul.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet vanwaar ik moet metenWant het scheelt natuurlijk als je het van boven of onder doet zeg maar.
Barrie helpt je wel even.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet vanwaar ik moet metenWant het scheelt natuurlijk als je het van boven of onder doet zeg maar.
-.-'quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Hahaha BDH heeft een kromme lul.
Ook foto's enzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Omtrek, diameter, dwarsdoorsnede alles.
Wil je er een gipsafdruk van?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Omtrek, diameter, dwarsdoorsnede alles.
daar moet je toestemming voor hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan die link van KPD nergens vinden... iemand post es die link
Heb ik. Maar link?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
daar moet je toestemming voor hebben
Sta jij in KPDquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan die link van KPD nergens vinden... iemand post es die link
Nee. heb wel toegang, nooit ingeweest volgens mijquote:
Wat wil je dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. heb wel toegang, nooit ingeweest volgens mij
Nee, wilde daar eerst trollen maar zocht dat toch niet zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat wil je dan.Foto's lekken uit KPD van anderen mag niet.
ik kon met kutkabouter account in kpd, maar volgens mij doen ze standaard een klooncheck als je vraagt of je erin mag, dus laat maar zitten nu.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Kanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Ja dat is wat ik o.a. krijg als ik "tetten van barrie" intyp op Google.quote:
En dan zeggen ze dat Google je beste vriend is, nou zo'n vriend zou ik niet hoeven.quote:
Ja idd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:
TuxVan je vrienden moet je het hebben.
Da's wel weer zo ja.quote:
Alsof ik op zo'n wazige link van jou ga klikken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:40 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee.
http://www.google.nl/#hl=(...)118&biw=1600&bih=679
Ook weer zoiets onbegrijpelijk brabantsquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, wilde daar eerst trollen maar zocht dat toch niet zo
Als het je niet aanstaat kan je beter terug naar de randstad waar ze wel normaal pratenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ook weer zoiets onbegrijpelijk brabants![]()
*Ik zoek het niet*..
Wat ben je kwijt dan?![]()
Zeg dan gewoon dat je er geen zin in had, of het niet wil. Iets niet zoeken is toch wat heel anders, geheimtaal van jullie ook
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ook weer zoiets onbegrijpelijk brabants![]()
*Ik zoek het niet*..
Wat ben je kwijt dan?![]()
Zeg dan gewoon dat je er geen zin in had, of het niet wil. Iets niet zoeken is toch wat heel anders, geheimtaal van jullie ook
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het je niet aanstaat kan je beter terug naar de randstad waar ze wel normaal praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |