Hahahaquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je al die pikken bij elkaar optelt dan krijg je er een van 25 cm
Heb ik een aantal jaar geleden al eens gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon aantal cm (meter, mm?) meten bijdehand.
Dan PM ik je het antwoordquote:
Hahaha BDH heeft een kromme lul.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet vanwaar ik moet metenWant het scheelt natuurlijk als je het van boven of onder doet zeg maar.
Barrie helpt je wel even.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet vanwaar ik moet metenWant het scheelt natuurlijk als je het van boven of onder doet zeg maar.
-.-'quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Hahaha BDH heeft een kromme lul.
Ook foto's enzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Omtrek, diameter, dwarsdoorsnede alles.
Wil je er een gipsafdruk van?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Omtrek, diameter, dwarsdoorsnede alles.
daar moet je toestemming voor hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan die link van KPD nergens vinden... iemand post es die link
Heb ik. Maar link?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
daar moet je toestemming voor hebben
Sta jij in KPDquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan die link van KPD nergens vinden... iemand post es die link
Nee. heb wel toegang, nooit ingeweest volgens mijquote:
Wat wil je dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. heb wel toegang, nooit ingeweest volgens mij
Nee, wilde daar eerst trollen maar zocht dat toch niet zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat wil je dan.Foto's lekken uit KPD van anderen mag niet.
ik kon met kutkabouter account in kpd, maar volgens mij doen ze standaard een klooncheck als je vraagt of je erin mag, dus laat maar zitten nu.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Kanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |