Hoi hoiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohaiii
[..]
Kannibalisme dit dat.
Ohja inderdaadquote:
Duhquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohaiii
[..]
Kannibalisme dit dat.
Alles goed?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ha, jou heb ik al lang niet meer gezien
Seks is geil. Dubbele getallen niet. Dat staat gewoon mooier dan bij elkaar geraapte getallen. Tenzij er dan weer logica in de getallenreeks zit.quote:
Joaahhhquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohja inderdaad![]()
en dan nasi en saté of zo een sausje met fruit erin
[..]
Duhals ik de laatste vrouw op aarde was, moet me alvast voorbereiden daarop dan.
Douchse eetsequote:
Logisch, bedankt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duhals ik de laatste vrouw op aarde was, moet me alvast voorbereiden daarop dan.
Ok.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Seks is geil. Dubbele getallen niet. Dat staat gewoon mooier dan bij elkaar geraapte getallen. Tenzij er dan weer logica in de getallenreeks zit.
/autist
Ik kom alleen als er ook borrelnootjes zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
komen jullie ook op mijn verjaardagsfeestje?gaan we in een kring zitten met een bakje chips in het midden en cola en dan liedjes zingen
Ik lust geen colaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
komen jullie ook op mijn verjaardagsfeestje?gaan we in een kring zitten met een bakje chips in het midden en cola en dan liedjes zingen
Klinkt gezellig, ik kom.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Worden we ook thuis gebracht?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
En ballonnen, toeters, slingers en bellen zijn er allemaal
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Worden we ook thuis gebracht?
Tofquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
En ballonnen, toeters, slingers en bellen zijn er allemaal
Inclusief snoeptasjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Worden we ook thuis gebracht?
Regenboogspikkelsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tofvoor appelsap kom ik trouwens. Voorkeur voor wat er op de cakejes moet?
Nu krijg ik echt trekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joaahhhof van die balletjes met vlees er in. Of eismurrie met zoetzure saus. Of.. Maakt niet zo veel uit eigenlijk, ik vind bijna alles wel lekker
Als jij mij nou eens vertelt waar je precies woont, dan ben ik daarbij aanwezig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh mooi, die heb ikquote:
Sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu krijg ik echt trek
[..]
Als jij mij nou eens vertelt waar je precies woont, dan ben ik daarbij aanwezig.
Ook niet onbelangrijk natuurlijk.quote:
Geef de datum, plaats en tijd maar door, Klips en ik staan op de stoep.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zou me wel gewoon grappig lijken om zoiets te doen met jullie
Krijgen we dan ook een uitnodiging met ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemkleren mee?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zou me wel gewoon grappig lijken om zoiets te doen met jullie
Het moet wel 's middags hoor. Anders mag ik niet van mijn mamaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geef de datum, plaats en tijd maar door, Klips en ik staan op de stoep.
Oh, doen we niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE niet dan, toetsweek alles
Dat durf ik niet hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook een uitnodiging met ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemkleren mee?
Oh verdulleme, klinker, gewoon op tijd beginnen met lerenquote:
Koop een badpakquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoorik durf niet in mijn bikini bij jullie, eng alles.
JA NOUquote:
Nou 's nachts of 's morgens vroeg vind ik een raarder tijdstip dan rond 4 uurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar tijdstip wel om je te registreren.
Dat heb je zo gepland, dat moet wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
10-10-'10 @ 13:13![]()
![]()
Klips en ik, ik heb het m net vertelt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar wie komen dan op het verjaardagspartijtje die nog geen tijd en datum heeft?
Klink en Flippie komen. Heb ik beslotenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klips en ik, ik heb het m net vertelt.
Jahooequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klink en Flippie komen. Heb ik besloten
Ik kom dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Klink en Flippie komen. Heb ik besloten
Wie, wat, waar hoe laat??!?!quote:
Bij breezer, de rest weten we nog niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie, wat, waar hoe laat??!?!Komt er een mannelijke stripper?
Okequote:
Jij, dik leuk feestje 1996 stijl, in Amsterdam, en nog geen tijd + datum. En nee, wel een clown.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie, wat, waar hoe laat??!?!Komt er een mannelijke stripper?
In bed liggen, paracetamol er in, tenzij leverproblemen en wachten tot het over gaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gr, gr. Ik ben één beetje ziek, jij bent verpleegkundig, dus....
NEE GEEN CLOWN DAN KOM IK NIET!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij, dik leuk feestje 1996 stijl, in Amsterdam, en nog geen tijd + datum. En nee, wel een clown.
Oh. Nou oke. Als ie maar niet er uit ziet als een clown, die vind ik engquote:
Oke, dan is het goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alleen de grappen en grollen, niet de rode fopneus
Toen was ik 10quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij, dik leuk feestje 1996 stijl, in Amsterdam, en nog geen tijd + datum. En nee, wel een clown.
Hihi, toen was ik 5, dan mag ik helemaal nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toen was ik 10Dan moet ik eerst even mama vragen of ik wel mag
Die heeft ie niet, hij had alleen silver.quote:
Nja, ik dacht aan iets anders.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In bed liggen, paracetamol er in, tenzij leverproblemen en wachten tot het over gaat.
Oh, kan ook, ik weet niet, wat dacht je van hooikoortsmedicijnen en een neusspray?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nja, ik dacht aan iets anders.![]()
Maar werkt een asperine niet goed tegen hooikoorts/verkoudheid?
Vooruit maar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als (een beetje) ziekzijnde mag ik foutjes maken.
Bazendecenniumquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:04 schreef Bloempje. het volgende:
De jaren 90 waren tof. Belachelijk, maar tof.
Dank, even de neusspray weer proberen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, kan ook, ik weet niet, wat dacht je van hooikoortsmedicijnen en een neusspray?
Soberzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:01 schreef Bloempje. het volgende:
Klips vraagt of ie z'n gameboy en flippo's mee moet nemen
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dank, even de neusspray weer proberen.
Gisteren at ik komkommers, heb ik nu EHEC?
Het maakt mij niet uit, want bijna vakantie, en klips heeft al vakantie dus sowieso tijd te veel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar als Bob, Flippie, Klink, Jan, Klips en Bloempje nou even een datum prikken
Wat is deze? Ik wil ook komen, en de meeste mensen ook meeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Boeiend, ik ken je niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wat is deze? Ik wil ook komen, en de meeste mensen ook meeten.
Ik denk dat ik zelf wel even bepaal wie ik ken en wie nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wel, in de tijd dat nachtbagger actief was.
Wil je me alsjeblieft weer 'kennen'? Ik wil namelijk heel graag op je partijtje komen. Ik ken Flips, Jan mijn The Lonely Island-maatje en tevens ben ik de vader van Klinkerbotsing.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf wel even bepaal wie ik ken en wie niet
Vader!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wil je me alsjeblieft weer 'kennen'? Ik wil namelijk heel graag op je partijtje komen. Ik ken Flips, Jan mijn The Lonely Island-maatje en tevens ben ik de vader van Klinkerbotsing.
Als Flox komt, kom ik niet. Hij doet nu net alsof hij mij niet kent..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wil je me alsjeblieft weer 'kennen'? Ik wil namelijk heel graag op je partijtje komen. Ik ken Flips, Jan mijn The Lonely Island-maatje en tevens ben ik de vader van Klinkerbotsing.
Uiteraard ken ik jou, hosselaar Bob. Ik wist alleen niet dat je ook van de partij was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als Flox komt, kom ik niet. Hij doet nu net alsof hij mij niet kent..[ afbeelding ]
Feestje van Cosje wordt gepland alles.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
jezus, jullie gaan weer hard
kan iemand een korte samenvatting geven?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:18 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik jou, hosselaar Bob. Ik wist alleen niet dat je ook van de partij was.![]()
Ik sta gewoon daar als eerste in het rijtje..je ziet mij gewoon niet meer staanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik probeer op Breezerslet17's partijtje te komen om mijn favoriete FOK!kers te ontmoeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
jezus, jullie gaan weer hard
kan iemand een korte samenvatting geven?
en faalt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:20 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik probeer op Breezerslet17's partijtje te komen om mijn favoriete FOK!kers te ontmoeten.
ik wil ook wel mijn favoriete fokkers ontmoeten..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:20 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik probeer op Breezerslet17's partijtje te komen om mijn favoriete FOK!kers te ontmoeten.
In 2016 zal dit gebeuren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook wel mijn favoriete fokkers ontmoeten..
wow, jij kunt in de toekomst kijken?quote:
Wel, maar ik ben ziek (vraag maar aan Bloempje) dus ik kan niet meer dan drie namen onthouden. Je staat niet voor niets nog als "Favo FOK!ker" op mijn FOK!fotoboek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Ik sta gewoon daar als eerste in het rijtje..je ziet mij gewoon niet meer staan [ afbeelding ]
Dan zitten we in dezelfde situatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook wel mijn favoriete fokkers ontmoeten..
porsche1 is jouw stiefpapa, ik ben je biologische coole papa.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flox wat ben jij mijn vader? Ik dacht dat Porsche mijn vader was dit dat.
Dit moet sowieso, anders kom ik niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosje ga je dan wel Jip en Janneke champagne halen. En hema bordjes, ballonnen, slingers alles?
welke fokkers wil jij allemaal ontmoeten?quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kreeg gister bij de DE gratis dropjes, nu is Klips verslaafd, kan ik ze aanklagen denk je?
quote:
zo werken alle dealers. de eerste is altijd gratis..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kreeg gister bij de DE gratis dropjes, nu is Klips verslaafd, kan ik ze aanklagen denk je?
Oh, dan eis ik wel gewoon gratis koffie. Kost ook ongeveer 3,60.quote:
Ahh oke.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Floxcie het volgende:
[..]
porsche1 is jouw stiefpapa, ik ben je biologische coole papa.
Ja, dat dacht ik ook al inderdaad. Hij raakte net al volledig in paniek omdat z'n dropjes ergens anders stonden en hij ze niet meer zag. Hij is al ver heenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo werken alle dealers. de eerste is altijd gratis..
Bambiiiiiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Bloempje. het volgende:
Wie zal ik natekenen? Ik weet het niet
wow, krachtig spul..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al inderdaad. Hij raakte net al volledig in paniek omdat z'n dropjes ergens anders stonden en hij ze niet meer zag. Hij is al ver heen
wat wil je tekenen? ben je goed in tekenen? laat zien!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Bloempje. het volgende:
Wie zal ik natekenen? Ik weet het niet
Huh hoezo staat Jan in een ander lijstje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dus deze mensen komen sowieso:
Bloempje
Haarklip
Flippie
Klinkerbotsing
L-ascorbinezuur
deze mensen mogen komen:
JanPiraat
HappyBob
Beach
Misschien is meer vrouwelijk tegenwicht nodig
Oh grutjes, ik wil iets natekenen, een mens het liefst, ik ben er volgens mij wel redelijk in, maar niet supergoed, dus oefenenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wow, krachtig spul..
[..]
wat wil je tekenen? ben je goed in tekenen? laat zien!
Ja, we moeten homomannen hebben voor jou.quote:
Van het partijtje: Bob, Flips, Klinker, Jan en organisator Breezer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke fokkers wil jij allemaal ontmoeten?
L-asco en ik zijn erquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, we moeten homomannen hebben voor jou.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:35 schreef JanPiraat het volgende:
omgggg klinkie ik zie dat ik je negeersorryyyy mn mobiel hangt boven aan de oplader ik ren er ff heeennnn liefieeeee
![]()
![]()
Dan ga ik dood inderdaad. Maar alsof je het over de duivel hebt zeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik wil je hart er niet uit rukken
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:35 schreef JanPiraat het volgende:
omgggg klinkie ik zie dat ik je negeersorryyyy mn mobiel hangt boven aan de oplader ik ren er ff heeennnn liefieeeee
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ga ik dood inderdaad. Maar alsof je het over de duivel hebt zeg.
Oh oke, maar ik bedoelde meer van als in een leuke date johquote:
beter laat dan nooit doe niet zo danquote:
oowww tof daar wil ik wel bij zijn ja. Wat is de datum ?quote:
zo veel. maar ik denk dat mijn lijstje wordt aangevoerd door sharr en spaceinvadersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:34 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Van het partijtje: Bob, Flips, Klinker, Jan en organisator Breezer.
Maar ook nog veel meer FOK!s die niet op het partijtje komen.![]()
Wie wil jij ontmoeten?
Sorry man, ik meet echt echt alleen nog Franneh, voor de rest niemand 'nieuw' meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:34 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Van het partijtje: Bob, Flips, Klinker, Jan en organisator Breezer.
Maar ook nog veel meer FOK!s die niet op het partijtje komen.![]()
Wie wil jij ontmoeten?
Nodig ze uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel. maar ik denk dat mijn lijstje wordt aangevoerd door sharr en spaceinvaders
Die is nog niet besloten. Wel worden we thuisgebracht en krijgen we een zakje snoep en maak ik cupcakes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
beter laat dan nooit doe niet zo dan
[..]
oowww tof daar wil ik wel bij zijn ja. Wat is de datum ?
Franneh mag ook wel komen, maar wil ze vast nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry man, ik meet echt echt alleen nog Franneh, voor de rest niemand 'nieuw' meer.
Jawel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
beter laat dan nooit doe niet zo dan
Op het feestje dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry man, ik meet echt echt alleen nog Franneh, voor de rest niemand 'nieuw' meer.
Ik weet dit heel zeker, ook al heb ik haar nog niet gesproken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Franneh mag ook wel komen, maar wil ze vast niet
Dit punt gaat niet lukken ben ik bangquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die is nog niet besloten. Wel worden we thuisgebracht en krijgen we een zakje snoep en maak ik cupcakes.
Hier laat ik mijn mening nog niet overuitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Op het feestje dan?Ga je me dan negeren dit dat?
Aahhhh okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dus Jan is nu ook definitief
We hebben nog geen datum Jan
Ok... werk ze tot vanavondquote:
Ow. Oke, nouja, dan niet. Zolang er maar appelsap is ben ik gelukkig. Fristi is nog beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dit punt gaat niet lukken ben ik bang
Je zei dit een tijden terug ook, en volgens mij kreeg ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zeg 9 juliwant geen idee waarom
Oke, is goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zeg 9 juliwant geen idee waarom
Passen wij allemaal in jouw huis?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als de rest dan ook kan, hebben we een deal
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja, maar dat zal niet comfortabel worden. Maar daar verzinnen we wel iets op
Dan haal je bier?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Patje mag niet komen, die gaan dood zonder bier
Waarom haat je op ons?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Patje mag niet komen, die gaan dood zonder bier
Wat ?! Geen bier ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet in de setting
Ohja..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet in de setting
Het is een 1996 thema, toen waren wij alleen nog jonger dan 16 beste man.quote:
toen was zelfs ik nog geen 16 :pquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja..
[..]
Het is een 1996 thema, toen waren wij alleen nog jonger dan 16 beste man.
Hmmm 1996... Wat spookte ik toen allemaal uit zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja..
[..]
Het is een 1996 thema, toen waren wij alleen nog jonger dan 16 beste man.
Ik rockte die lekkere hardcore gabber jwtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm 1996... Wat spookte ik toen allemaal uit zegtijdje terug alweer
Ik zat ik groep 2quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm 1996... Wat spookte ik toen allemaal uit zegtijdje terug alweer
toen was ik bruggie.quote:
Ik was toen eh.. net niet meer fan van samson en gert denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen was ik bruggie.
en zwaar aan de thunderdome cd's
9 juli kom jij? :3quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef HappyBob het volgende:
Ik ging keihard los op de Spice Girls [ afbeelding ]
serieus? ben jij niet meer fan van samson en gert??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was toen eh.. net niet meer fan van samson en gert denk ik
De spice girls jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef HappyBob het volgende:
Ik ging keihard los op de Spice Girls [ afbeelding ]
Stiekem welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? ben jij niet meer fan van samson en gert??
50% kans :3 Vriend van mij is vlak daarvoor jarig..dus eerst eens zien welk weekend hij het gaat vieren :3 :3 :3quote:
ik moet nog wat bedenken, komt goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef Bloempje. het volgende:
Breezerwaar moeten we heen komen?
of kom je ons allemaal ophalen?
http://www.jaren90muziek.nl/top40/96/40quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De spice girls jamaar toen nog niet, dat was pas toen ik een jaar of 7 was denk.
Die waren tofquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Power ranger ik jeweet dikke hetero show maar toch
Wat vreselijk eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
http://www.jaren90muziek.nl/top40/96/40
ok :3 kom maar wel :3 we hebben cupcakes :3 :3quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
50% kans :3 Vriend van mij is vlak daarvoor jarig..dus eerst eens zien welk weekend hij het gaat vieren :3 :3 :3
Die moet ik wel nog eerst makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ok :3 kom maar wel :3 we hebben cupcakes :3 :3
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
we are the cheeky girls
you are the ckeeky boys
ik ben geen chocolade fan, of zoetigheid fan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die moet ik wel nog eerst makennog een voorkeur? chocolade of gewoon? Of allebei? En met marsepein of andere smurrie er op? Of allebei?
Noujaaaaa zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik ben geen chocolade fan, of zoetigheid fan.
Het ligt op dit moment niet in mijn handen :3quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ok :3 kom maar wel :3 we hebben cupcakes :3 :3
CHOCOLADE!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die moet ik wel nog eerst makennog een voorkeur? chocolade of gewoon? Of allebei? En met marsepein of andere smurrie er op? Of allebei?
Okequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het ligt op dit moment niet in mijn handen :3
[..]
CHOCOLADE!!!
Ik ben aan het wachten tot Klips de lasagne in de oven gaat zetten. Ik ga m nu met hongerige oogjes aankijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet nog een avondmaal bedenken voor moi
Zullen we chinees bestellen? Dan kom ik bij je etenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet nog een avondmaal bedenken voor moi
es serious?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we chinees bestellen? Dan kom ik bij je eten
pic voor cuteheidquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
Ik moet hier even bij zeggen dat wij op dit moment naast elkaar zitten met laptops op schoot![]()
Hoe kansloos is dat.
Doe chinees halen dan. Of doe noodles in bouillon maken met kip en paksoi en ui. Want dat is goddelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik moet ook nog eten halen uit supermarkt :<
Als je zulke foto's van mij op internet zet niet nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef Bloempje. het volgende:
Ja. Maar, hij maakt nog steeds geen eten
*hongerig blik met trillende lip en 1 filmtraan*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als je zulke foto's van mij op internet zet niet nee.
Deed ze dit nou ook echt klips?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
*hongerig blik met trillende lip en 1 filmtraan*
Die filmtraan niet helaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Deed ze dit nou ook echt klips?
In fel licht kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef Bloempje. het volgende:
Ik doe m'n best, maar er wil geen traan komen
Gedaan. Maar hij gaat al, ik heb muziek van Glee opgezetquote:
Welke? Ik had van de week een liedje maar weet niet meer welke, en die was mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gedaan. Maar hij gaat al, ik heb muziek van Glee opgezet
Silly Love Songsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Welke? Ik had van de week een liedje maar weet niet meer welke, en die was mooi
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Silly Love Songsmaar Pure Imagination is natuurlijk gewoon
![]()
![]()
Zet dan snel My Sister's Keeper opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Haarklip het volgende:
Bloempje durfde Saving Private Ryan niet te kijken
Die durft hij dan weer niet te kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zet dan snel My Sister's Keeper op [ afbeelding ]
Heb jij wel de juiste opleiding gekozen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Bloempje. het volgende:
Ik durfde wel, ik kan alleen niet tegen mensen die schreeuwen van de pijn. Dan word ik misselijk.
Staan hier nog wel een aantal goede films in de kast die ze niet heeft gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zet dan snel My Sister's Keeper op [ afbeelding ]
Jawel. Ik moet dat alleen nog even lerenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb jij wel de juiste opleiding gekozen? [ afbeelding ]
Daar kan ik nog wel een beetje inkomen. Heftig en allesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die durft hij dan weer niet te kijken.
My Sister's Keeperquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Staan hier nog wel een aantal goede films in de kast die ze niet heeft gezien
Ik ga vandaag zeker vroeg naar bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |