Dat is toch het seizoen waar de 'uitdagingen' wel héél slecht werden? Zoals elkaars sokken proberen uit te trekkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik ben nu seizoen 2 van TUF aan het kijken (enige seizoen dat ik nog niet had gezien), en het is best apart om te zien hoe TUF begon als een slecht aftreksel van The Contender
Da's echt zonde, Cerrone heeft in enkele van de leukste gevechten ooit meegedaan. Vooral zijn gevecht tegen Ben Henderson tijdens WEC 43 is echt geweldig, misschien nog wel beter dan Henderson-Pettis.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef Fenomeno het volgende:
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
Ken geen van beide echt goed.
Dat heb ik nog niet gezien, maar ik heb wel ooit een deel van een aflevering gezien waarin de welterweights zo vaak mogelijk in een cirkeltje rond de heavyweights moesten klimmen zonder de grond te raken, dus het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is toch het seizoen waar de 'uitdagingen' wel héél slecht werden? Zoals elkaars sokken proberen uit te trekken
Dat is een wrestling spel..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is toch het seizoen waar de 'uitdagingen' wel héél slecht werden? Zoals elkaars sokken proberen uit te trekken
probeer wec 43 eens te kijken, is nl voor mij de nr 1 fight. Heb 25 min gestaan, terwijl ik het normaal liggend op de bank kijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien, maar ik heb wel ooit een deel van een aflevering gezien waarin de welterweights zo vaak mogelijk in een cirkeltje rond de heavyweights moesten klimmen zonder de grond te raken, dus het zou me niets verbazen
Welk gevecht is het? Korean Zombie vs Decisionstealer Garcia?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
probeer wec 43 eens te kijken, is nl voor mij de nr 1 fight. Heb 25 min gestaan, terwijl ik het normaal liggend op de bank kijk.
Nee, Cerrone vs. Henderson. Fight of the year!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Welk gevecht is het? Korean Zombie vs Decisionstealer Garcia?
Hmm ok effe kijken, heb wel een aantal WEC's gezien maar voornamelijk vanwege Aldo en Faberquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, Cerrone vs. Henderson. Fight of the year!
Alle UFC's gezien, paar WEC, en Pride staat aan @ 24.5%quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Fenomeno het volgende:
Ik kijk eerst alle UFC's (ben nu bij 12), dan Pride en dan begon ik met WEC en SF
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is een wrestling spel..vond dat wel grappige dingen of aan rek hangen andere eraf trappen/clinchen.
Dit is season 2 ep 6 dus niet kijken als je nog niet over 6 bent
Deze was ziek.. die revolutions
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ga ik ook maar even kijken dan, ik volgde WEC ook pas sinds Aldo vs. Faberquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hmm ok effe kijken, heb wel een aantal WEC's gezien maar voornamelijk vanwege Aldo en Faber![]()
Die bedoelde ik inderdaad! Wel slim van Rich om de challenge gewonnen te geven en het niet eens te proberenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is een wrestling spel..vond dat wel grappige dingen of aan rek hangen andere eraf trappen/clinchen.
Dit is season 2 ep 6 dus niet kijken als je nog niet over 6 bent
Deze was ziek.. die revolutions
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]Absoluut.. helaas dat het niet genoeg is, nog 1 partij verliezen en zit hij niet meer in de UFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Tja komt omdat heel veel lulletjes onrechtmatig videobeelden gebruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef THEFXR het volgende:
een of andere lul van zuffa is weer bezig geweest op youtube, de helft van mijn highlights archief is verwijderd!
Ik plaats ze wel vroeg, omdat ik het anders ongetwijfeld vergeet. Deze keer ook vroeg gedaan, maar eenmaal gepickt wijzig ik niet meer. Idd om de reden die je hier bedoelt. Anders blijft onze held Taz bezig en das ook niet de bedoeling. Als Taz het makkelijker vindt om ze op een bepaald tijdstip te krijgen, vanaf 2 dagen voor het event of zo?, dan vind ik dat verder ook geen probleem, dan plaatsen we gewoon geen picks daarvoor. Maar dat is aan Taz om te bepalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:21 schreef THEFXR het volgende:
Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Kenny Florian vs. Diego Nunes
Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Demian Maia vs. Mark Muñoz
final picks
kom op mensen, Taz doet geheel vrijwillig deze lijst bijhouden, gelieve niet zo vaak of vroeg je picks te maken, het beste is misschien gewoon te wachten tot na de weigh ins.
Dit vind ik onzin.. als iemand bij de weighins er echt slecht uit ziet wil je je pick wel wijzigen, sowieso blijven de picks staan in de topics dus kun je 1tje terug kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens als ik Taz was, gewoon geen wijzigingen accepteren tenzij er een verandering in de card komt misschien.
Tsja, ik heb zoiets van als je het wilt kunnen wijzigen, wacht dan met het plaatsen van je picks tot na de weigh inns, is anders allemaal extra werk voor taz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit vind ik onzin.. als iemand bij de weighins er echt slecht uit ziet wil je je pick wel wijzigen, sowieso blijven de picks staan in de topics dus kun je 1tje terug kijken.
Het gewijzig bijv van mij was deze keer wel heel erg, maar ik vind wel dat je je picks moet kunnen wijzigen.
Je weet ook dat hij al 6/7 jaar inactief is? Zeg niet dat hij niet kan winnen maar is lange layoffquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef Johan_Haas_ het volgende:
bij de picks zie ik geen odds staan dus ga ik gewoon mee met de bookmakers
Ik denk dat einemo wel een goede kans heeft en op +200 zie ik gewoon value.
Hij trained al wel 3 jaar bij Golden glory, dus zijn standup zou decent moeten zijn, ook goede grappling skills, en hij is groot en zwaar. Ik denk dat die wel vaker dan 1/3 van de keren wint dus dat maakt een bet met +200 oddsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je weet ook dat hij al 6/7 jaar inactief is? Zeg niet dat hij niet kan winnen maar is lange layoff
Ik hoop voor je dat je komma's vergeten bent te zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef Johan_Haas_ het volgende:
mijn picks :p
mijn bets
250e op einemo voor +200
300e op beltran voor +155
200 op diego nunez voor +240
200 op Jason young + 300
200 op Jesse bongfeldt +330 (nu al beter te verkrijgen)
Wish me luck
Unibetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:30 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Iets minder, sommige bedragen zijn in dollarsWaar vind je die Cerrone line?
Echt?quote:
ehm hij heeft wel nog nooit op TKO / KO gewonnen, al zijn 14 wins kwamen door submission of decisionquote:
Wou het net zeggen jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
ehm hij heeft wel nog nooit op TKO / KO gewonnen, al zijn 14 wins kwamen door submission of decision
http://www.sherdog.com/fighter/Donald-Cerrone-15105
Zijn zijn standup skills verbeterd ofzo?
in zijn youtube filmpjes boxed die ook wel aardig, en een van de comments zegt ook watquote:
maar eens een gokje wagenquote:great fighter i just dont know why he aint got a load of knockouts he punches hard!
MrSuprise22 2 days ago
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef Johan_Haas_ het volgende:
mijn picks :p
mijn bets
250e op einemo voor +200
300e op beltran voor +155
200 op diego nunez voor +240
200 op Jason young + 300
200 op Jesse bongfeldt +330 (nu al beter te verkrijgen)
Wish me luck
er zijn altijd upsets in sport dus ook in MMA.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Jajong het volgende:
[..]Wat een dramatische bets. Underdog betten omdat het 'goeie odds' heeft is de snelste manier om geld te verliezen. Als je toch geld aan 't weggooien bent geef het dan aan mij.
Ja das heel leuk en aardig maar als je er geld op gaat inzetten slaat het natuurlijk nergens op. Die odds zijn er niet voor niks.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zijn altijd upsets in sport dus ook in MMA.
Cerrone heeft 0 wins via TKO. Die line is pas awesome @ 20.00quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je komma's vergeten bent te zetten![]()
Heb je nou serieus ¤ 1150,- ingezet?
Ik heb zelf ook ingezet, maar dan 'slechts' met 60 euro
Vooral Cerrone by KO or TKO @ 7.00 vond ik persoonlijk erg awesome.
Als je je een beetje verdiept in MMA betting? Gast lul geen poep. Als je je verdiept in sportbetting an sich zou je erachter komen dat je echt uit je anus praatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Whatever gast, ik volg veel sbr picks, en als je een beetje verdiept in mma betting weet je juist dat je niet teveel op favorieten moet betten maar eerder voor de underdogs moet gaan.
Bij betten kijk je natuurlijk ook naar de ods, en bij picks pak ik gewoon degene die ik denk dat het vaakst wint. Maar goed, anders wachten we eerst het event af.
Ik bet niet trouwens alleen op underdogs
heb ook geld op brendan schauw vs noguira voor -180. Overeem vs Werdum -250 en op Cheik kongo vs pat barry -155
Wil lang niet alles zeggen natuurlijk, struve bijvoorbeeld won ook altijd op submission, maar heeft zijn laatste 2 wins op tko gemaakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Cerrone heeft 0 wins via TKO. Die line is pas awesome @ 20.00
I know alreadyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Cerrone heeft 0 wins via TKO. Die line is pas awesome @ 20.00
MMA betting is anders dan gewone sportsbetting omdat er meer variabelen in een gevecht zijn. iemand kan met een lucky submission of KO winnen. (fedor werdum) (Russow vs duffee) (manhoef vs lawler) waardoor het aantrekkelijker is om voor de underdog te gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in MMA betting? Gast lul geen poep. Als je je verdiept in sportbetting an sich zou je erachter komen dat je echt uit je anus praat.
Vandaar dat het de underdogs zijn; de beste kans om wat te winnenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Whatever gast, ik volg veel sbr picks, en als je een beetje verdiept in mma betting weet je juist dat je niet teveel op favorieten moet betten maar eerder voor de underdogs moet gaan.
Ten eerste is Struve een heavyweight, en ten tweede had hij daarvoor ook al 3 wins via TKO.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Wil lang niet alles zeggen natuurlijk, struve bijvoorbeeld won ook altijd op submission, maar heeft zijn laatste 2 wins op tko gemaakt.
Okay, gewoon blijven doen wat je doet. Het is jouw geld niet het mijne. Ik weet alleen 100% zeker dat jij op de lange termijn geld zult verliezen op deze manier.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
MMA betting is anders dan gewone sportsbetting omdat er meer variabelen in een gevecht zijn. iemand kan met een lucky submission of KO winnen. (fedor werdum) (Russow vs duffee) (manhoef vs lawler) waardoor het aantrekkelijker is om voor de underdog te gaan.
Bij een tennispartij moet iemand toch 2 of 3 sets winnen, in een mma partij kan het met een sub of ko over zijn.
eens maar wel zijn 15 laatste partijen, 14x op sub en 1x op decision.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ten eerste is Struve een heavyweight, en ten tweede had hij daarvoor ook al 3 wins via TKO.
dat moet iedereen voor zich weten op wie en hoeveel geld men inzet!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja das heel leuk en aardig maar als je er geld op gaat inzetten slaat het natuurlijk nergens op. Die odds zijn er niet voor niks.
quote:Dit live evenement begint over een paar seconden.
Even geduld.
Thanks, heb er zin in. Verwacht een mooie avond met deze card. Natuurlijk verwacht ik ook 5 punten voor mn picks.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Have fun guys!!!
http://www.youtube.com/user/UFC#p/l/QdQ2nkNhb4U
FB-linkje dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Fyodor het volgende:
Oei, stream bron ligt eruit. Please stand by...
Edit: YT werkt niet, FB wel
yes en goed beeldquote:Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef raistlin6 het volgende:
YT weer terug.
http://www.youtube.com/user/UFC#p/l/QdQ2nkNhb4U
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik ben niet de enige dusquote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik kreeg Don Frye flashbacks van die exchange
Haha en op het einde weer!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Beltran:
Ik kreeg Don Frye flashbacks van die exchange
wat zei ze? als je ooit vreemdgaat krijg je ook zulke klappen?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef raistlin6 het volgende:
Spoileren jongens, spoileren.![]()
Maar same here, heb dat gevecht vanmiddag nog aan mn vriendin laten zien.
Ze vroeg of het uit de jaren 90 was, vanwege freddie mercury look.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat zei ze? als je ooit vreemdgaat krijg je ook zulke klappen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Uitslag Omigawa vs. Elkins volgens WikipediaTrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Uitslag Omigawa vs. Elkins volgens WikipedialolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Beltran vs. RosaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
Idd, en de walk-in was heel snel na gevecht 1. Vind ik niet erg trouwens.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef THEFXR het volgende:
denk dat ze te krap met de tijd zitten, geen interview met rogan!
wel hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Anders ik wel raistlin
Prelim fights hebben volgens mij nooit interviews met Rogan
Ik weet het niet. UFC 130 in ieder geval niet. Weet nog dat ik die beelden van een donkere ring tussen de gevechten saai vond.quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door slashdotter3 op 12-06-2011 00:56:06 ]
Nog 3 gevechten van max. 17 minuten (incl. pauzes).quote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef McNulty het volgende:
Tot hoe laat gaan de prelims door op youtube? Begin te gapen nu.
Dat hebben ze heel recent veranderd dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. UFC 130 in ieder geval niet. Weet nog dat ik die beelden van een donkere ring tussen de gevechten saai vond.
Dude... spoiler!!quote:
Als de main card dit gaat overtreffen, zou het zomaar eens net zo cool kunnen worden als ufc 129.quote:
Dana White wat coke in de neusjes gepropt na die vertoning van 130.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
Wow, wat hebben de vechters vandaag in hun drankjes gekregen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Poirier vs. YoungSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens gaan pitten, mijn volgende paard is Jesse bongfeldt 300e op +360 ofzo, duurt nog 2 gevechten, ik zie het morgen wel
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef Johan_Haas_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens gaan pitten, mijn volgende paard is Jesse bongfeldt 300e op +360 ofzo, duurt nog 2 gevechten, ik zie het morgen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
cockring,jaquote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nick "the Promise" Ring.. promise ring
Viel me niet eens op.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nick "the Promise" Ring.. promise ring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(die namen)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Die is heel erg iddquote:Op zondag 12 juni 2011 01:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ach, het is altijd minder erg dan Ryan "the Master" BaderEn zelfs die verliest het van Twinkletoes.
helpt mee dat hij zelf paar mma fights heeft gedaanquote:Op zondag 12 juni 2011 01:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Herb Dean heeft wel verstand van z'n shit zeg!
[ Bericht 32% gewijzigd door Splackavellie02 op 12-06-2011 01:33:54 ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watjequote:Op zondag 12 juni 2011 01:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog 1 fight en dan ga ik lekker slapie doen
Soszynski FOR THE WIN!!!
Spoiler bij anders? Er zijn echt mensen die hier wel lezen voor ze het hebben gekeken, die stellen die spoilers op prijs.quote:
ik kijk voor de rest nooit naar streams via via via.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
morgen werken?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog 1 fight en dan ga ik lekker slapie doen
Soszynski FOR THE WIN!!!
I know Taz, plaagde je maarquote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik kijk voor de rest nooit naar streams via via via.
Download het morgen liever in HD
Ik heb er al een klaarstaan in HD.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik kijk voor de rest nooit naar streams via via via.
Download het morgen liever in HD
Spoilers hebben toch alleen belang bij resultaten van een gevecht? Dat iemand een klap in z'n gezicht krijgt, is in een MMA-gevecht nou niet bepaald een spoiler te noemenquote:Op zondag 12 juni 2011 01:32 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Spoiler bij anders? Er zijn echt mensen die hier wel lezen voor ze het hebben gekeken, die stellen die spoilers op prijs.
Herb Dean duidelijk de beste ref in mijn ogen, ben altijd verbaasd als een ander de main event doet.
Hmm. Misschien heb je ook wel gelijk, ik vind het altijd wel netjes om bij alles over de gevechten die geweest zijn te spoileren, maar misschien is dat ook niet nodig. Ik zal niet meer zeuren.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Spoilers hebben toch alleen belang bij resultaten van een gevecht? Dat iemand een klap in z'n gezicht krijgt, is in een MMA-gevecht nou niet bepaald een spoiler te noemen
Ja, in Duitsland vond ik hem ook al zo slow.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Soszynski oogt erg langzaam of ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Soszynski oogt erg langzaam of ligt dat aan mij?
blijf op,watjequote:Op zondag 12 juni 2011 01:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor degene die nog blijft kijken ---> have fun!!
Ok, thanksquote:Op zondag 12 juni 2011 01:58 schreef raistlin6 het volgende:
Hmm.
Ik ga maar even een DM doorsturen, dat mag jij daarna van me overnemen, omdat ik mn comp even opnieuw moet opstarten.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:06 schreef raistlin6 het volgende:
Ah mn comp doet t gelukkig weer. Viel wel op een heel vet moment weg mn geluid.![]()
And the winner by... bij laatste fb prelim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:13 schreef raistlin6 het volgende:
[..]Ehm... heb je zelf wel eens ervaren hoe het is om een guillotine om je nek/strot te hebben....?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strange love!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:24 schreef Hooidraad het volgende:
God only knows what I'd be without you....
Neen, dm en zo.quote:
Oh wtf prelims nog altijd? Ik dacht dat die al om 12 uur begonnen?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:29 schreef Fyodor het volgende:
Nu komt Yves Edwards vs Sam Stout! Laatste prelim.
Nog wat winst gemaakt aan de pokertafel?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:29 schreef Geo3kant het volgende:
Ok welk gevecht komt er nu/volgende, ik ben laat.. wil geen spoilers lezen alleen de vraag wat er komt dan weet ik of ik een stream wil of niet.
Als er een mooie scherpe stream is.
Nee ik bedoel gemiddeld per event. En niet over wat in de aandacht komt. Als ik het vergelijk met Bellator, WEC, pride, dream of strikeforce zie ik ook wel fouten, maar bij UFC lijkt het vaker te zijn,quote:Op zondag 12 juni 2011 02:29 schreef Fyodor het volgende:
Over verkeerde judgjes beslissingen, @raistlin6:
De UFC is natuurlijk de grootste speler op de MMA markt, met verreweg de meeste events en daarbij horende aandacht. Dus logisch dat daar de meeste verkeerde judges beslissingen tussen zitten, ze krijgen ook de meeste aandacht. Andere shows hebben hier ook wel eens last van, alleen valt het veel minder op. Het blijft helaas een terugkerend probleem.
Ze zijn enorm aan het uitsmeren na het Weidman-gevecht.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, ik d8 er zijn al 2 prelims geweest
dat waren de pre prelimsquote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh wtf prelims nog altijd? Ik dacht dat die al om 12 uur begonnen?
Nope quiette gespeeld.. me broer is echt zo'n luckbox niet te geloven.. KJ vs K10 (hij k10) hij heeft 2 outs.. en ja hoor..... En andere potje had hij ook mazzel. Bah.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nog wat winst gemaakt aan de pokertafel?
Frustrerend, broers onder elkaar hebben toch altijd wat competitie (ik wel iig)quote:Op zondag 12 juni 2011 02:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nope quiette gespeeld.. me broer is echt zo'n luckbox niet te geloven.. KJ vs K10 (hij k10) hij heeft 2 outs.. en ja hoor..... En andere potje had hij ook mazzel. Bah.
Same here, maar hij blijft er dan ook hele avond over doorgaan .. en dan in de auto nog uitleggen hoeveel kut kaarten hij de hele avond kreeg en zo veel met blufs won blabla, leuk maar op die 2 handen rip je dus gewoon met geluk geld uit me handen.. maarja dan moet je aanhoren hoe goed hij is .. ugh.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Frustrerend, broers onder elkaar hebben toch altijd wat competitie (ik wel iig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:26 schreef raistlin6 het volgende:
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:39 schreef Fyodor het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:40 schreef Geo3kant het volgende:
Hah, wij weten het alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herhaling ja, vermakelijk gevecht wel![]()
Sorry! Maar dit gevecht zal je niet teleurstellen hoor...quote:Op zondag 12 juni 2011 02:43 schreef Geo3kant het volgende:
Nee, ik was pokeren... ben net binnen spoilerkut dat je bent
Topic dan maar niet teruglezen. Is wel redelijk gespoilerd, maar ook een serie details niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:43 schreef Geo3kant het volgende:
Nee, ik was pokeren... ben net binnen spoilerkut dat je bent
Eerste ronde ziet er al goed uitquote:Op zondag 12 juni 2011 02:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Sorry! Maar dit gevecht zal je niet teleurstellen hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook in spoilers.
En ik lees ook niet terug![]()
En i agree met Joe, die maldonado zijn body shots waren erg nice.. maar tegen een Silva lukt je dat niet want zijn clinch is beter (zei Joe toen ook al).
Die maldonado wil ik vaker zien![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:54 schreef Geo3kant het volgende:
Dat ligt eraan hoeveel je er al op hebt.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:56 schreef THEFXR het volgende:
zal ik die laatste gehaktstaaf nog opwarmen?
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:56 schreef THEFXR het volgende:
zal ik die laatste gehaktstaaf nog opwarmen?
3 stuks, de 4de ligt nu in de grillquote:Op zondag 12 juni 2011 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel je er al op hebt.
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat mensen hier last van hebben, dit is last moment reklame.. sowieso heeft Dana wss geen idee hoe hard hij praat door de herrie in de arena, en dat hoort erbijquote:
Friet bevat toch koolhydraten, vetten en zout? Dan zijn toch stoffen die een mens nodig heeft?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]ik heb zin in gvd friet.. hele tijd vragen dat we langs macdrive gingen maar helaas, broer is te gedisciplineerd in zijn dieet. Ik duidelijk niet
Heb er geen last van, het is gewoon zo'n bizar stemgeluidquote:Op zondag 12 juni 2011 03:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hier last van hebben, dit is last moment reklame.. sowieso heeft Dana wss geen idee hoe hard hij praat door de herrie in de arena, en dat hoort erbij
Ja, maar niet met zulke hoeveelhedenquote:Op zondag 12 juni 2011 03:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Friet bevat toch koolhydraten, vetten en zout? Dan zijn toch stoffen die een mens nodig heeft?
Slapen voorlopig nog niet, sociaal soms wel, maar ik zei t op t moment dat de uitzending begon. Vond t wel toepasselijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga je slapen of ben je gewoon sociaal?
Are you kidding me? Vreetzakje!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar niet met zulke hoeveelhedenMaar ik ben ook echt een vreetzak, vroegah 4x per week naar friettent in de avond na avond eten, 20 hamburgers in de week etc.. lol.
Nu al 2/3 weken geen friet gehad dus i'm craving like a meth addict.
Heb je beeld op die vorige link dan? Dacht dat die er wel uit zou vliegen, ben zelf overgestapt op een andere. Die is overigens even goed geloof ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:08 schreef Geo3kant het volgende:
Thnx FXR, mooie backup, maar die van Raistlin is toch beter
Ja, smooth en mooie kwaliquote:Op zondag 12 juni 2011 03:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Heb je beeld op die vorige link dan? Dacht dat die er wel uit zou vliegen, ben zelf overgestapt op een andere. Die is overigens even goed geloof ik.
Eens, maar dit is ook gewoon een groot voordeel voor the cowboy in de standup, maar hij heeft zelf ook goede jitz dus, voordeel is duidelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 03:11 schreef raistlin6 het volgende:
Cerroni mag van mij winnen, ik wil erg graag mijn 5/5 halen deze keer. Zeker na die 3 en 2 van de vorige keren.
Ik had respectievelijk 2/5 en 1/5quote:Op zondag 12 juni 2011 03:11 schreef raistlin6 het volgende:
Cerroni mag van mij winnen, ik wil erg graag mijn 5/5 halen deze keer. Zeker na die 3 en 2 van de vorige keren.
Toen ik op kamers zat had ik een snackbar in m'n straat, en heel veel Turkse tentjes etc. 300 meter verderop... Toen was mijn dieet ook niet zo gezond.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar niet met zulke hoeveelhedenMaar ik ben ook echt een vreetzak, vroegah 4x per week naar friettent in de avond na avond eten, 20 hamburgers in de week etc.. lol.
Nu al 2/3 weken geen friet gehad dus i'm craving like a meth addict.
Ik vond t sowieso niet zo'n lastige card deze keer, maar iedereen heeft t wel anders geloof, ik. Dus dat zou zomaar eens tegen kunnen gaan vallen voor mij. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eens, maar dit is ook gewoon een groot voordeel voor the cowboy in de standup, maar hij heeft zelf ook goede jitz dus, voordeel is duidelijkBut anything can happen.
Ik weet niet of je alle UFC's al gezien hebt maar Maia/Munoz, Carwin/JDS liggen heel dicht bij elkaar en Florian/Nunes wellicht ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:14 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik vond t sowieso niet zo'n lastige card deze keer, maar iedereen heeft t wel anders geloof, ik. Dus dat zou zomaar eens tegen kunnen gaan vallen voor mij. Maar we gaan het zien.
Heb ze op een paar na allemaal gezien de laatste maanden. Hmm. Tsja, dicht bij elkaar wel, maar toch. Ach het mooie hiervan is dat we over een paar uur weten wie van ons het sterkste punt had.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet niet of je alle UFC's al gezien hebt maar Maia/Munoz, Carwin/JDS liggen heel dicht bij elkaar en Florian/Nunes wellicht ook.
2 / 5 zijn in principe coinflipslastig, zeker als je wilt mee strijden in de top
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:25 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:27 schreef raistlin6 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:34 schreef Hooidraad het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:35 schreef Geo3kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |