Dat is toch het seizoen waar de 'uitdagingen' wel héél slecht werden? Zoals elkaars sokken proberen uit te trekkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik ben nu seizoen 2 van TUF aan het kijken (enige seizoen dat ik nog niet had gezien), en het is best apart om te zien hoe TUF begon als een slecht aftreksel van The Contender
Da's echt zonde, Cerrone heeft in enkele van de leukste gevechten ooit meegedaan. Vooral zijn gevecht tegen Ben Henderson tijdens WEC 43 is echt geweldig, misschien nog wel beter dan Henderson-Pettis.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef Fenomeno het volgende:
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
Ken geen van beide echt goed.
Dat heb ik nog niet gezien, maar ik heb wel ooit een deel van een aflevering gezien waarin de welterweights zo vaak mogelijk in een cirkeltje rond de heavyweights moesten klimmen zonder de grond te raken, dus het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is toch het seizoen waar de 'uitdagingen' wel héél slecht werden? Zoals elkaars sokken proberen uit te trekken
Dat is een wrestling spel..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is toch het seizoen waar de 'uitdagingen' wel héél slecht werden? Zoals elkaars sokken proberen uit te trekken
probeer wec 43 eens te kijken, is nl voor mij de nr 1 fight. Heb 25 min gestaan, terwijl ik het normaal liggend op de bank kijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien, maar ik heb wel ooit een deel van een aflevering gezien waarin de welterweights zo vaak mogelijk in een cirkeltje rond de heavyweights moesten klimmen zonder de grond te raken, dus het zou me niets verbazen
Welk gevecht is het? Korean Zombie vs Decisionstealer Garcia?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
probeer wec 43 eens te kijken, is nl voor mij de nr 1 fight. Heb 25 min gestaan, terwijl ik het normaal liggend op de bank kijk.
Nee, Cerrone vs. Henderson. Fight of the year!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Welk gevecht is het? Korean Zombie vs Decisionstealer Garcia?
Hmm ok effe kijken, heb wel een aantal WEC's gezien maar voornamelijk vanwege Aldo en Faberquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, Cerrone vs. Henderson. Fight of the year!
Alle UFC's gezien, paar WEC, en Pride staat aan @ 24.5%quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Fenomeno het volgende:
Ik kijk eerst alle UFC's (ben nu bij 12), dan Pride en dan begon ik met WEC en SF
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is een wrestling spel..vond dat wel grappige dingen of aan rek hangen andere eraf trappen/clinchen.
Dit is season 2 ep 6 dus niet kijken als je nog niet over 6 bent
Deze was ziek.. die revolutions
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ga ik ook maar even kijken dan, ik volgde WEC ook pas sinds Aldo vs. Faberquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hmm ok effe kijken, heb wel een aantal WEC's gezien maar voornamelijk vanwege Aldo en Faber![]()
Die bedoelde ik inderdaad! Wel slim van Rich om de challenge gewonnen te geven en het niet eens te proberenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is een wrestling spel..vond dat wel grappige dingen of aan rek hangen andere eraf trappen/clinchen.
Dit is season 2 ep 6 dus niet kijken als je nog niet over 6 bent
Deze was ziek.. die revolutions
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]Absoluut.. helaas dat het niet genoeg is, nog 1 partij verliezen en zit hij niet meer in de UFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Tja komt omdat heel veel lulletjes onrechtmatig videobeelden gebruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef THEFXR het volgende:
een of andere lul van zuffa is weer bezig geweest op youtube, de helft van mijn highlights archief is verwijderd!
Ik plaats ze wel vroeg, omdat ik het anders ongetwijfeld vergeet. Deze keer ook vroeg gedaan, maar eenmaal gepickt wijzig ik niet meer. Idd om de reden die je hier bedoelt. Anders blijft onze held Taz bezig en das ook niet de bedoeling. Als Taz het makkelijker vindt om ze op een bepaald tijdstip te krijgen, vanaf 2 dagen voor het event of zo?, dan vind ik dat verder ook geen probleem, dan plaatsen we gewoon geen picks daarvoor. Maar dat is aan Taz om te bepalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:21 schreef THEFXR het volgende:
Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Kenny Florian vs. Diego Nunes
Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Demian Maia vs. Mark Muñoz
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
final picks
kom op mensen, Taz doet geheel vrijwillig deze lijst bijhouden, gelieve niet zo vaak of vroeg je picks te maken, het beste is misschien gewoon te wachten tot na de weigh ins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |