wat zei ze? als je ooit vreemdgaat krijg je ook zulke klappen?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef raistlin6 het volgende:
Spoileren jongens, spoileren.![]()
Maar same here, heb dat gevecht vanmiddag nog aan mn vriendin laten zien.
Ze vroeg of het uit de jaren 90 was, vanwege freddie mercury look.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat zei ze? als je ooit vreemdgaat krijg je ook zulke klappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Uitslag Omigawa vs. Elkins volgens WikipediaTrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Uitslag Omigawa vs. Elkins volgens WikipedialolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Beltran vs. RosaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, en de walk-in was heel snel na gevecht 1. Vind ik niet erg trouwens.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef THEFXR het volgende:
denk dat ze te krap met de tijd zitten, geen interview met rogan!
wel hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Anders ik wel raistlin
Prelim fights hebben volgens mij nooit interviews met Rogan
Ik weet het niet. UFC 130 in ieder geval niet. Weet nog dat ik die beelden van een donkere ring tussen de gevechten saai vond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |