Dit vind ik onzin.. als iemand bij de weighins er echt slecht uit ziet wil je je pick wel wijzigen, sowieso blijven de picks staan in de topics dus kun je 1tje terug kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik zou trouwens als ik Taz was, gewoon geen wijzigingen accepteren tenzij er een verandering in de card komt misschien.
Tsja, ik heb zoiets van als je het wilt kunnen wijzigen, wacht dan met het plaatsen van je picks tot na de weigh inns, is anders allemaal extra werk voor taz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit vind ik onzin.. als iemand bij de weighins er echt slecht uit ziet wil je je pick wel wijzigen, sowieso blijven de picks staan in de topics dus kun je 1tje terug kijken.
Het gewijzig bijv van mij was deze keer wel heel erg, maar ik vind wel dat je je picks moet kunnen wijzigen.
Je weet ook dat hij al 6/7 jaar inactief is? Zeg niet dat hij niet kan winnen maar is lange layoffquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef Johan_Haas_ het volgende:
bij de picks zie ik geen odds staan dus ga ik gewoon mee met de bookmakers
Ik denk dat einemo wel een goede kans heeft en op +200 zie ik gewoon value.
Hij trained al wel 3 jaar bij Golden glory, dus zijn standup zou decent moeten zijn, ook goede grappling skills, en hij is groot en zwaar. Ik denk dat die wel vaker dan 1/3 van de keren wint dus dat maakt een bet met +200 oddsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je weet ook dat hij al 6/7 jaar inactief is? Zeg niet dat hij niet kan winnen maar is lange layoff
Ik hoop voor je dat je komma's vergeten bent te zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef Johan_Haas_ het volgende:
mijn picks :p
Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Kenny Florian vs. Diego Nunes
Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Demian Maia vs. Mark Muņoz
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
mijn bets
250e op einemo voor +200
300e op beltran voor +155
200 op diego nunez voor +240
200 op Jason young + 300
200 op Jesse bongfeldt +330 (nu al beter te verkrijgen)
Wish me luck
Unibetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:30 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Iets minder, sommige bedragen zijn in dollarsWaar vind je die Cerrone line?
Echt?quote:
ehm hij heeft wel nog nooit op TKO / KO gewonnen, al zijn 14 wins kwamen door submission of decisionquote:
Wou het net zeggen jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
ehm hij heeft wel nog nooit op TKO / KO gewonnen, al zijn 14 wins kwamen door submission of decision
http://www.sherdog.com/fighter/Donald-Cerrone-15105
Zijn zijn standup skills verbeterd ofzo?
in zijn youtube filmpjes boxed die ook wel aardig, en een van de comments zegt ook watquote:
maar eens een gokje wagenquote:great fighter i just dont know why he aint got a load of knockouts he punches hard!
MrSuprise22 2 days ago
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef Johan_Haas_ het volgende:
mijn picks :p
Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Kenny Florian vs. Diego Nunes
Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Demian Maia vs. Mark Muņoz
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
mijn bets
250e op einemo voor +200
300e op beltran voor +155
200 op diego nunez voor +240
200 op Jason young + 300
200 op Jesse bongfeldt +330 (nu al beter te verkrijgen)
Wish me luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |