quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer is KLB dan voor hoogstaande technisch opgezette bagger in klachtvorm? Want dat mis ik een beetje, elke klacht is zo subjectief als het maar zijn kan, en daar dient objectief op gemod te worden.
Huidig beleid lijkt echter het omgekeerde, om een pqqr trollers te vangen strooien jullie met slotjes als ware het hagelslag naar smaak, met als gevolg dat alleen mensen die er een dagtaak van willen maken om in KLB ONZ te blijven wonen en er een kick van krijgen jullie geduld maximaal op te rekken overblijven.
Ik kom hier enkel naar aanleiding van FP headlines, zie dus niet welk forum het betreft, zit ik lekker te lezen. Zie ik ineens Swarma staan. Weet ik twee dingen: KLB en slotje, want verder lijkt de beste man niet te kunnen komen.
En dan kun je leuk alles omdraaienIk denk ook als Mods in klb wat coulanter gaan optreden dat het een stuk leuker gaat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik geloof dat u de discussie zelf uit de weg ging, negeren/ombuigen telt niet als reactie.
Samenvatting: KLB heeft ook de oneliners en frustratietopics te dulden, en mods moeten niet naar eigen interesse topics sluiten of gedogen.
Act your fucking role.![]()
je kent het spreekwoord van de vinger en hand? ik kan je vertellen dat dit hiervoor ook geldtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:51 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik denk ook als Mods in klb wat coulanter gaan optreden dat het een stuk leuker gaat worden
Ik snap dat je dat denkt. Helaas zitten er ook heel veel kleuters in KLB. De mod bezetting is de afgelopen paar dagen niet optimaal geweest. KLB is dan dus ook overspoeld met bagger en ellende. Kijk maar eens op de eerste pagina van dit feedback topic. Teveel ruimte wordt genadeloos afgestraft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:51 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik denk ook als Mods in klb wat coulanter gaan optreden dat het een stuk leuker gaat worden
Jammer dat een klein deel het dan zo verpest. Ik heb topics gelezen van jaren terug en die vind ik leuker op een of andere manier ''rouwer'' dan nu. Dat was de charme van klb denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat denkt. Helaas zitten er ook heel veel kleuters in KLB. De mod bezetting is de afgelopen paar dagen niet optimaal geweest. KLB is dan dus ook overspoeld met bagger en ellende. Kijk maar eens op de eerste pagina van dit feedback topic. Teveel ruimte wordt genadeloos afgestraft.
Dat ben ik helemaal met je eens. "rouw" moet zeker kunnen en kan ook echt nog. Alleen zoals gezegd, zijn er gewoon veel users op het moment die KLB als een veredelde baggerdumpplek zien. Daar heeft iedereen last van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:02 schreef Nevermind.. het volgende:
Jammer dat een klein deel het dan zo verpest. Ik heb topics gelezen van jaren terug en die vind ik leuker op een of andere manier ''rouwer'' dan nu. Dat was de charme van klb denk ik.
Dit. Het probleem is dat er users zijn die het leuk doen, maar als dat soort topics constant door iedereen aangemaakt worden is de charme er snel vanaf (en sowieso kan niet iedereen een leuk topic maken hoewel hij/zij dat wel denkt)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Die onzinnige bagger mag wat mij betreft gewoon wegblijven. Al die crappy users (incl turkse vlag UI wtf) met hun "leuke gangster" straattaal en dergelijke.
Je kan de limiet bijstellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:12 schreef Strani het volgende:
Op zich een goed idee, maar dan komen die kutusers wel in een ander subforum baggeren, vrees ik.
Dit dus. Iedereen kan een debiel topic openen maar er zijn slechts weinig mensen die het ook op een leuke manier doen, hoewel iedereen denkt dat hij grappig is natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:13 schreef postmortum het volgende:
wat een baggeridee , dat zou betekenen die op fok! wil komen om een klacht kenbaar te maken dit niet kunnen.
KLB heeft tegenwoordig veel te veel users die denken grappig te zijn en openen topics waar ONZ zich nog voor schaamt. Moderatie mag wat mij betreft weer en stuk strakker en dus meer slotjes. Reeksen zijn al een hele lange tijd verboden. Banduur weer langer maken en weer eens de kloonscan van stal helpen gaat helpen.
Neem dit aan van een ex-mod.
en op welke manier waren we (was ik) daar niet mee bezig dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik denk als je op in klb minimaal een x aantal woorden verplicht dat je de meeste bagger al er uit hebt gevist. Dan heb je geen linkdump of klachten zoals: "een sterretje in mijn uit ruit" "zie tt". En als je het dan verder aanvult met wat hierboven gezegd wordt dus kloonscans en strengere banduur. Met deze acties voorspel ik op termijn weer kwaliteit boven het huidige kwantiteit op fok!
Moeten we dit echt nog eens voor je uitspellen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en op welke manier waren we (was ik) daar niet mee bezig dan?
Dat weet ik niet, ik stel alleen maar wat voor..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
En btw hoe sta jij open voor deze ideeen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bezetting verhogen zodat het te waarborgen valtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:24 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
En btw hoe sta jij open voor deze ideeen?
Symptoombestrijding?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bezetting verhogen zodat het te waarborgen valt
met 1 a 2 actieve mods gedurende de dag hebben we niet de tijd om alles door te nemen en blijft er een boel shit liggen
Dit soort plannen zijn in de loop der jaren al vaker in verschillende versies voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:57 schreef Nevermind.. het volgende:
Kan er niet een soort van Klblijst komen. Dat je bijvoorbeeld minimaal 500 post moet hebben op Fok! voordat je hier topics mag openen. Het grote voordeel hiervan is is dat je fok! acounts effectiever kunt bannen. Omdat zij eerst met hun nieuwe account 500 post moeten hebben.
Of een limit op stellen van een OP met minimaal 100 woorden?
Ik heb je topic even globaal doorgenomen. En ik ga vanavond denk ik even een topic openen waarin ik mijn plan van aanpak ga opstellen. Wie weet wordt er nog wat mee gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dit soort plannen zijn in de loop der jaren al vaker in verschillende versies voorbij gekomen. Een soortgelijk idee was zelfs een van mijn eerste topics. Zoals je ziet is het "probleem" dus niet van deze tijd maar speelt het al zoveel langer. Users van te voren blokkeren wordt door de hogere machten niet gezien als oplossing. Mocht je toch de behoefte hebben dan kan je er een topic in FB over openen.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik heb je topic even globaal doorgenomen. En ik ga vanavond denk ik even een topic openen waarin ik mijn plan van aanpak ga opstellen. Wie weet wordt er nog wat mee gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |