Reageer eens inhoudelijk op mijn post dan? In plaats van dat kinderachtige gedoe met al die jankopics steeds?quote:
Ik heb al diverse malen een poging gewaagd om inhoudelijk te reageren inc. bijhorende argumenten.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk op mijn post dan? In plaats van dat kinderachtige gedoe met al die jankopics steeds?
Waar troll ik dan? En waarom zou ik het bij jou proberen? Jij verwijdert en scheldt mij uit middels DM.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
je gaat nergens inhoudelijk op in, je loopt alleen te trollen, maargoed probeer het eens ik ben erg benieuwd
ik scheld je niet uit ik veroordeel je gedrag, dat snap je blijkbaar nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:31 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Waar troll ik dan? En waarom zou ik het bij jou proberen? Jij verwijdert en scheldt mij uit middels DM.
Ik heb tot nu toe alleen maar vervelende irritante kinderachtige bash topics van je gezien. Gewoon stug door topics blijven openen ondanks de slotjes en vragen dat niet te doen. Als je een beetje logisch na zou denken en KLB een beetje gevolgd hebt de afgelopen dagen dan snap je hopelijk wel dat dat nu juist is waar we niet op zitten te wachten, right? Jij doet het wel, dan ga ik er maar voor het gemak vanuit dat je gewoon bewust zit te kloten. Stuur dan een DM / PM naar een moderator als je echt de discussie aan wil gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik heb al diverse malen een poging gewaagd om inhoudelijk te reageren inc. bijhorende argumenten.
Wat wordt er vervolgens gedaan. Mijn reactie wordt verwijderd en ik kreeg middels DM een niet zo vriendelijke bericht van een klbmod. Dus ik wil best (nogmaals) inhoudelijk reageren, maar laat dan ook gewoon de post staan. Ook al is het niet wat je wilt horen/zien.
Goed. En nu antwoord?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef manusjehatte het volgende:
Respecteer ook de users raag.
Jij probeert ook weer lekker serieus genomen te worden
Bewust zit te kloten? Ik postte hier in feedback omdat ik het raar vind dat een mods topics sluiten (waarvan 1 een lopende reeks van 5) en dan als slot woord: 'bagger' oid. Ik beklaag me dan hier in fb en dan worden mijn inhoudelijke post verwijderd omdat al zeg ik het zelf wat aan de kritische kant zijn. Lekkere vrijheid van meningsuiting hiero. Als het een bepaalde mod niet aanstaat dan wordt het maar verwijderd of gesloten, maar dan nog wel even snel je eigen punt maken. En alle repley's verwijderen onderbouwend met bagger, troll of uitlokkend gedrag zoals 'stilte, kinderbedtijd gok ik', maar als users daar dan op reageren dan wordt het verwijderd.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar vervelende irritante kinderachtige bash topics van je gezien. Gewoon stug door topics blijven openen ondanks de slotjes en vragen dat niet te doen. Als je een beetje logisch na zou denken en KLB een beetje gevolgd hebt de afgelopen dagen dan snap je hopelijk wel dat dat nu juist is waar we niet op zitten te wachten, right? Jij doet het wel, dan ga ik er maar voor het gemak vanuit dat je gewoon bewust zit te kloten. Stuur dan een DM / PM naar een moderator als je echt de discussie aan wil gaan.
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ok. Opflikkeren dan maar weer.
Er is sinds ik me in de discussie mengde echt niets verwijderd hoor. Reeksen zijn in KLB normaliter niet gewenst of het moet iets actueels zijn. Dit omdat reeksen al snel verzanden in slowchat en we daar al een centraal topic voor hebben. Slowchat in willekeurige topics loopt overigens negen van de tien keer ook weer uit op hyves / faceboek jachten. Ook al ongewenst en kost je je postrechten.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Bewust zit te kloten? Ik postte hier in feedback omdat ik het raar vind dat een mods topics sluiten (waarvan 1 een lopende reeks van 5) en dan als slot woord: 'bagger' oid. Ik beklaag me dan hier in fb en dan worden mijn inhoudelijke post verwijderd omdat al zeg ik het zelf wat aan de kritische kant zijn. Lekkere vrijheid van meningsuiting hiero. Als het een bepaalde mod niet aanstaat dan wordt het maar verwijderd of gesloten, maar dan nog wel even snel je eigen punt maken. En alle repley's verwijderen onderbouwend met bagger, troll of uitlokkend gedrag zoals 'stilte, kinderbedtijd gok ik', maar als users daar dan op reageren dan wordt het verwijderd.
Ja. Ik zit hier moeite te doen mijn visie duidelijk te maken en jij reageert met een "ja". Geen idee waarop dan "ja". Ik heb geen zin om te gokken. Wees gewoon duidelijk en typ volzinnen of bemoei je er niet mee.quote:
Het siert jou als mod dat jij inhoudelijk reageert en mijn reactie ook laat staan. Zo hoort het ook. En natuurlijk is die nuance er niet als een mod alles maar verwijdert die enigszins kritisch zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er is sinds ik me in de discussie mengde echt niets verwijderd hoor. Reeksen zijn in KLB normaliter niet gewenst of het moet iets actueels zijn. Dit omdat reeksen al snel verzanden in slowchat en we daar al een centraal topic voor hebben. Ik kan je eerdere posts hier niet teruglezen maar het gaat vooral om de manier waarop. Als dat op dezelfde manier was als die topics van je die ik wel gezien heb dan kan ik me voorstellen dat er posts verdwenen zijn ja. Feedback moet van twee kanten komen. Als jij hier binnen komt vallen met een grote mond dan is het natuurlijk een tikkeltje naïef om te verwachten dat mensen warmlopen voor je feedback. Actie -> Reactie. Zo simpel.
Ook daar heb ik een verklaring voor. Lompe reacties in KLB-FB laten staan nodigt andere users uit tot hetzelfde gedrag. Zo werkt dat hier. "Hij mag het dus ik ook." "Mijn baggertopic is gesloten waarom zijn topic dan niet." Lees maar eens een paar KLB-FB's terug als je niets beters te doen hebt. Als in jouw optiek een sluitpost te karig is, en dat kan ik me best voorstellen, dan kan je daar de mod op aanspreken, per DM/PM of hier. Maar wel op een normale manier.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:57 schreef Nevermind.. het volgende:
Het siert jou als mod dat jij inhoudelijk reageert en mijn reactie ook laat staan. Zo hoort het ook. En natuurlijk is die nuance er niet als een mod alles maar verwijdert die enigszins kritisch zijn.
En als je zo'n reeks topic sluit met een slot woord als ''Reeksen zijn in KLB normaliter niet gewenst of het moet iets actueels zijn" dan is het al heel anders dan "bagger" of iets in die trend.
En natuurlijk is het waar dat feedback van 2 kanten moet komen. Ik ben zelf ook groot voorstander van goed onderbouwend feedback ook al is het negatief, maar laat het ook staan..
Ik deed het hier m.i. op een normale manier, want het zal altijd subjectief blijven omdat simpelweg die reacties al verwijderd zijn. Maar ik wil het hier bij laten. Jammer dat Swarmahoer de discussie steeds ontliep en andere de kans niet gaf om (inhoudelijk) te reageren. Vandaar mijn propaganda beschuldigingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ook daar heb ik een verklaring voor. Lompe reacties in KLB-FB laten staan nodigt andere users uit tot hetzelfde gedrag. Zo werkt dat hier. "Hij mag het dus ik ook." "Mijn baggertopic is gesloten waarom zijn topic dan niet." Lees maar eens een paar KLB-FB's terug als je niets beters te doen hebt. Als in jouw optiek een sluitpost te karig is, en dat kan ik me best voorstellen, dan kan je daar de mod op aanspreken, per DM/PM of hier. Maar wel op een normale manier.
het was mijn inziens geen normale manier, anders had ik t ook niet weggehaaldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:05 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik deed het hier m.i. op een normale manier, want het zal altijd subjectief blijven omdat simpelweg die reacties al verwijderd zijn. Maar ik wil het hier bij laten. Jammer dat Swarmahoer de discussie steeds ontliep en andere de kans niet gaf om (inhoudelijk) te reageren. Vandaar mijn propaganda beschuldigingen.
Zoals Opa al aanhaalde: 'Actie -> reactie'. Dus als je alles dicht barricadeert met als slotwoord bagger. En alles behalve inhoudelijke dm's stuurt verwacht jij wil een inhoudelijke ''normale'' reactie?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het was mijn inziens geen normale manier, anders had ik t ook niet weggehaald
en inhoudelijk discussieren is prima, maar daarop haakte iedereen af, dus helaas
ik was de reagerende partij hoor, baggertopic = baggerreactiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:12 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Zoals Opa al aanhaalde: 'Actie -> reactie'. Dus als je alles dicht barricadeert met als slotwoord bagger. En alles behalve inhoudelijke dm's stuurt verwacht jij wil een inhoudelijke ''normale'' reactie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik geloof dat u de discussie zelf uit de weg ging, negeren/ombuigen telt niet als reactie.
Samenvatting: KLB heeft ook de oneliners en frustratietopics te dulden, en mods moeten niet naar eigen interesse topics sluiten of gedogen.
Act your fucking role.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds wanneer is KLB dan voor hoogstaande technisch opgezette bagger in klachtvorm? Want dat mis ik een beetje, elke klacht is zo subjectief als het maar zijn kan, en daar dient objectief op gemod te worden.
Huidig beleid lijkt echter het omgekeerde, om een pqqr trollers te vangen strooien jullie met slotjes als ware het hagelslag naar smaak, met als gevolg dat alleen mensen die er een dagtaak van willen maken om in KLB ONZ te blijven wonen en er een kick van krijgen jullie geduld maximaal op te rekken overblijven.
Ik kom hier enkel naar aanleiding van FP headlines, zie dus niet welk forum het betreft, zit ik lekker te lezen. Zie ik ineens Swarma staan. Weet ik twee dingen: KLB en slotje, want verder lijkt de beste man niet te kunnen komen.
En dan kun je leuk alles omdraaienAl blijft het uiteraard moeilijk de interesse factor uit te schakelen dat is echt niet de insteek. Strikte regels kennen we in KLB (wat mij betreft gelukkig) niet, we wensen in KLB echter wel dat er een beetje moeite voor een topic gedaan wordt. Uiteraard kan een treffende oneliner ook een goed topic zijn. Het probleem is echter in KLB dat je tussen de niet treffende en ronduit onleuke oneliners soms het bos niet meer ziet. Vaak zijn de oneliners dan ook nog vergezeld met een totaal offtopic antiklacht, subklacht, verwachte reacties e.d. waardoor een topic geheid ontspoord. Een mod ziet dat aankomen, heeft daar ervaring mee. En door de baggervloed van afgelopen dagen is het moeilijk gemotiveerd te blijven om elk prutstopic van een paar regels van een uitgebreide sluitpost te voorzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik geloof dat u de discussie zelf uit de weg ging, negeren/ombuigen telt niet als reactie.
Samenvatting: KLB heeft ook de oneliners en frustratietopics te dulden, en mods moeten niet naar eigen interesse topics sluiten of gedogen.
Act your fucking role.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |