In plaats van cryptische aannames die nergens op gebaseerd zijn kan je ook aankomen met een link naar desbetreffende reactie of topic. Ik geen zin en tijd om te gokken waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef HenkieVdV het volgende:
Is het de bedoeling dat KLB (en de rest van FOK! in mindere mate) vol komt met zogenaamd "grappige" anti-buitenlanders posts?
Sorry was bezig maar:quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
In plaats van cryptische aannames die nergens op gebaseerd zijn kan je ook aankomen met een link naar desbetreffende reactie of topic. Ik geen zin en tijd om te gokken waar je het over hebt.
Deze is dan nog semi-grappig, maar zie je ook overal.quote:
quote:
Beide reacties zijn verwijderd. Bedankt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Sorry was bezig maar:
[..]
Deze is dan nog semi-grappig, maar zie je ook overal.
[..]
Thanks, valt me gewoon op dat de laatste tijd het steeds normaler lijkt te worden dat dat soort reacties geplaatst worden. Terwijl je "vroeger" de afkomst van een persoon gewoon achterwege moest laten of je topic werd gesloten / reactie werd verwijdert. Maar nice.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Beide reacties zijn verwijderd. Bedankt.
Is weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Chick loos door een minuscule ontdekking
Mijn foto staat in dit topic zonder mijn toestemming
Hoezo is dat een kuttopic?! Wat doe ik in godsnaam nou WEER verkeerd?quote:
heb alleen de laatste pagina aan reacties gezien, alleen maar bagger of lees ik t verkeerdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoezo is dat een kuttopic?! Wat doe ik in godsnaam nou WEER verkeerd?
Jezus, het is ook nooit goed met je. Een duidelijke OP en alles. Wat is het in godsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |