is toch alleen maar handig als je die chicka's kan neuken zo lang als je wilt en dat je niet hoeft te stoppen ja tochquote:
Dat niet kunnen zonder pilletjesquote:Op zondag 12 juni 2011 17:41 schreef Henk12344 het volgende:
[..]
is toch alleen maar handig als je die chicka's kan neuken zo lang als je wilt en dat je niet hoeft te stoppen ja toch
Stoerquote:Op zondag 12 juni 2011 17:39 schreef Henk12344 het volgende:
dus we kunnen topics droppen zo veel als we willen
Ik heb dus met lekkere meiden geslapen waarna ik na 5 minuten weer dondersgeil werd (door voorspel e.d.) en weer opnieuw kon verder gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:41 schreef Henk12344 het volgende:
[..]
jij heb nog nooit geneukd zeker? als je 1x heb gespoten dan moet je alweer stoppen
nice man dat ken ik nooit hoe lekker ze ook isquote:Op zondag 12 juni 2011 17:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb dus met lekkere meiden geslapen waarna ik na 5 minuten weer dondersgeil werd (door voorspel e.d.) en weer opnieuw kon verder gaan.
Niets mis mee.
nee ik ook niet.. daarom vroeg ik of er mischien ergens blouwe pilletjes te verkrijgen zijn maar dat snapt deze kil nietquote:Op zondag 12 juni 2011 17:44 schreef amenth het volgende:
[..]
nice man dat ken ik nooit hoe lekker ze ook is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |