Ik zag een voorstukje, jemig, wat een filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
Mamma Mia... hmm, dat gaat 'm ook niet worden
Die is best grappigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje, jemig, wat een film
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef miep63 het volgende:
En dan daarna nog even naar Grease kijken.
Ik juist niet, ik ben dol op Merylquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Grease die heb ik al zo vaak gezien (misschien nog maar een keertje kijken). Voor Mamma Mia was 1x genoeg (hekel aan Meryl Streep).
Meryl is geweldigquote:
Ik neem alles van je aan, maar dit...quote:
Tuurlijk is het een domme filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem alles van je aan, maar dit...![]()
Oke, zeg me dat ze exact de stomme stukjes in de reclame hebben gestopt
Doorgeslagen hippie zeg maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meryl is geweldig, maar wat doet ze in hemelsnaam in deze film?
![]()
Grease blijft geweldig maar heb ik inderdaad ook op dvdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
De film zelf was wel aardig geef ik eerlijk toe, maar Grease is wel stukken leukerIk kan ook de DVD opzetten, geen reclame
Ik heb een tijdje geleden een setje gekocht, Saturday Night Fever en Grease in een soort van box.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Grease blijft geweldig maar heb ik inderdaad ook op dvd
Leuk, ik heb ze apart maar ook allebeiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een setje gekocht, Saturday Night Fever en Grease in een soort van box.
Ik kan er gewoon helemaal niet om lachenquote:
Oh komt dat ook weer, niet dat ik dat zo geweldig vond, maar beter dan nietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Komt My name is volgende week alweer, ik ben het vergeten wat Benny laatst zei
Ik heb hem op 4 staan, ik hoor GTST zachtjes brullenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |