Daar heb je soms last van met 2 kaarten in Crossfire, bij dit bitcoin gebeuren laat je de kaarten los van elkaar draaien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Nu maar hopen op geen micro stutters.
Ergens wel grappig.... ik gebruik soms nog computer onderdelen (controllers) van 10 jr oud.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef MaGNeT het volgende:
Een wijze les:
Computer hardware draait op rook.
Als de rook er uit is, werkt het niet meer.
Iemand een idee? De temp. is 72 C dus dat lijkt me het probleem niet.. Hij blijft ook gewoon steady op 400, alsof dat z'n max isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de current value van de GPU Clock nu maar 400 MHz is volgens catalyst control center, terwijl die staat ingesteld op 900Waar ligt zoiets aan?
Hmm, dat zuigt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Iemand een idee? De temp. is 72 C dus dat lijkt me het probleem niet.. Hij blijft ook gewoon steady op 400, alsof dat z'n max is
Wanneer er wat mensen verkopen daalt de koers meteen, wanneer er wat kopers zijn dan stijgt ie weer snel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef MaGNeT het volgende:
De koers is nu mooi vlak
Af en toe een rimpeltje maar ziet er goed uit.
MSI Afterburner, nadeel is helaas wel dat daarmee maar 1 GPU geclocked kan worden..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, dat zuigt.
Gebruik je MSI Afterburner, Sapphire TRIXX, of iets dergelijks?
Sowieso de ATI drivers met alleen het hoognodige installeren.
Hmm? Ik doe er 2 kaarten mee op 2 PC's...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
MSI Afterburner, nadeel is helaas wel dat daarmee maar 1 GPU geclocked kan worden..
Daar heb ik een hoogquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe dat er uit ziet? Voorbeeld van het forum:
[ afbeelding ]
Door ook de brede pcie sloten te extenden lukt het koelen ook beter:
[ afbeelding ]
een vid kaart welke niet actief is downclocks zijn speeds. als je gui miner opstart hoort hij weer omhoog te schieten naar. zet anders eens alle speeds op default.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de current value van de GPU Clock nu maar 400 MHz is volgens catalyst control center, terwijl die staat ingesteld op 900Waar ligt zoiets aan?
Dat van die deskundigheid betwijfel ik, aangezien de kennis vooral specifiek gericht is op minen.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[info]Een verzoek, probeer enigszins binnen de geest van AEX te blijven, dus gericht op economische/financiële aspecten. Zuiver technische vraagstukken kunnen beter in DIG behandeld worden, enerzijds omdat daar meer deskundigheid aanwezig is, anderzijds omdat het qua onderwerp ook beter in DIG past.[/info]
Ik mine Bitcoins, dus "maak" ze zelf (zo'n 10 per week).quote:Op zondag 12 juni 2011 11:24 schreef doesd00 het volgende:
Hoe handelen jullie dan in Bitcoins? Want met mtGox duurt het 2-3 dagen voordat je USD op je account staan (met Euro Bank Transfer).
Nope.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:14 schreef Maanvis het volgende:
even tussendoor, is het wellicht goedkoper om je bitcoins gewoon door een renderfarm te laten minen?
Als je een renderfarm kan vinden die minder kost dan je aan stroom betaalt wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:14 schreef Maanvis het volgende:
even tussendoor, is het wellicht goedkoper om je bitcoins gewoon door een renderfarm te laten minen?
ik zat met name te denken aan de aanschafkosten van de hardwarequote:Op zondag 12 juni 2011 12:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je een renderfarm kan vinden die minder kost dan je aan stroom betaalt wel.
Die heb je er naar verloop van tijd sowieso uit, wat de koers van Bitcoins ook doet.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zat met name te denken aan de aanschafkosten van de hardware.
Je vergeet de steeds hogere difficultyquote:Op zondag 12 juni 2011 12:45 schreef MaGNeT het volgende:
Het kan sowieso uit.
Stel, je hebt een systeem dat 800Mhash/s doet (PC met 2x 5870 videokaart).
Dat systeem verbruikt 470Watt uit het stopcontact = 11,28kW per 24 uur = 2,50 euro.
Stel dat de koers van een Bitcoin nu 5 Dollar zou worden (rampenscenario) dan zou je per dag nog 1,42 BTC = 7,09 US$ verdienen. In Euro's is dat nu 4,95 Euro per dag.
Daar gaat dan 2,50 Euro stroom af per dag, hou je 2,45 Euro per dag over.
Dat is 74,57 Euro per maand.
Bij een 10 US$ koers is dat al 14,18 Dollar per dag = 9,92 Euro minus 2,50 stroom = 7,42 Euro per dag.
Dat is 225,85 Euro per maand.
En dan zwijg ik nog maar over hogere koersen
Klopt, die ben ik bewust vergeten.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je vergeet de steeds hogere difficulty
De koers bij MtGox is al een kwartier hetzelfde... Lijkt alsof niemand koopt/verkoopt...quote:Op zondag 12 juni 2011 12:59 schreef Blinker het volgende:
Ik probeer trouwens te verkopen via m'n iPad, maar krijg steeds de volgende melding:
Another trade is still in progress, please retry in a few seconds
Iemand enig idee?
Klopt.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De koers bij MtGox is al een kwartier hetzelfde... Lijkt alsof niemand koopt/verkoopt...
Storing, vermoed ik.
Bij een rampscenario denk ik aan koersen onder een dollar. Een koers van 5 dollar op langere termijn lijkt me helemaal niet gek.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:45 schreef MaGNeT het volgende:
Stel dat de koers van een Bitcoin nu 5 Dollar zou worden (rampenscenario)
Op mtgox?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:36 schreef MaGNeT het volgende:
Er is net weer een bak verkocht, zal wel weer zakken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |