Tja, mn ouders willen zich niet abonneren op een goede krant dit dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
De Trouw of de Spits?
Maar ja, de Spits is wel een beetjehoor, Klinker.
Zijn het er veel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik spit hem altijd door en als hij uit is (het sportgedeelte lees ik niet) ga ik zoeken naar grammaticale fouten met mn vriendin.
Jammer. Mijn ouders hebben gelukkig de Volkskrant dit datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja, mn ouders willen zich niet abonneren op een goede krant dit dat.
Nee, dat is geen betoog. Het ging over of hij geschikt zou zijn als minister-president.quote:
Qua cijfers?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Was jij een nurt op school, mijn Ezell?
de Volkskrantquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer. Mijn ouders hebben gelukkig de Volkskrant dit dat
Ja.quote:
Goede krant dit dat. Alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer. Mijn ouders hebben gelukkig de Volkskrant dit dat
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
Hadden ze een stuk geschreven over spellingsfouten gemaakt door examenstudenten. Stond dat stukje vol van fouten. Walgelijk.
Praten voor de klas heet ook 'betoog', toch? Ik moest dat wel doen in ieder geval. Maar ook betoog schrijven van 3 uur ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat is geen betoog. Het ging over of hij geschikt zou zijn als minister-president.
[..]
Qua cijfers?
[..]
de Volkskrant
Ik kom ze nauwelijks tegen, maar dat komt doordat ik in de trein alles heel snel doorlees. Anders word ik misselijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nog nooit een fout tegengekomen eigenlijk.Maar ik let er dan ook niet op, in zo'n vroege ochtend.
En het is niet erger als de Spits.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Gideon_92 het volgende:
ik heb honger. Zal ik de frietpan aanzetten?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En het is niet erger als de Spits.In de spits staan honderd keer zoveel fouten dan in jouw berichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Patatpan ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Gideon_92 het volgende:
ik heb honger. Zal ik de frietpan aanzetten?
Ja maar die 'als' was expres gedaan lieve Dastan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de spits staan honderd keer zoveel fouten dan in jouw berichten.
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar die 'als' was expres gedaan lieve Dastan.Oh.
![]()
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ontbijt ook niet trouwens, ik ga pas altijd eten rond 11 uur (op school dan). In de vakanties rond 1 uur.
Lunch + ontbijt tegelijk.
goed gezegd. NOG. Straks ga je er zo uitzienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to err is human, to arrr is pirate
SPOILER.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
goed gezegd. NOG. Straks ga je er zo uitzien
[ afbeelding ]
Zeggen ze ja, maar ik krijg nooit wat door m'n keel als ik wakker ben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.De laatste tijd probeer ik wel te ontbijten, is gezonder zeggen ze.
Ik ook niet. 's Ochtends is eten echt smerig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeggen ze ja, maar ik krijg nooit wat door m'n keel als ik wakker ben.
Eten 's morgens vroeg.
Mijn vriendin wordt altijd boos op mij als ze me uitgehoord heeftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
Ik ontbijt ook nooit. 't Valt me op dat mensen die dat wel doen zich dan altijd op een bepaalde manier superieur voelen.
Geld besparen op je eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Mensen die nooit ontbijten.
Ontbijten kost immers geld. Dus je bespaart geld sowieso.
hoor ik daar een chick met een vriendinquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn vriendin wordt altijd boos op mij als ze me uitgehoord heeft
Waarom zou je gaan eten als het niet nodig is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geld besparen op je eten. [ afbeelding ]
Sowieso koop ik geen aardbeien van 3,99 in de winter als ze in de zomer verkrijgbaar zijn voor 0,99 euro.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geld besparen op je eten. [ afbeelding ]
Aardbeienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso koop ik geen aardbeien van 3,99 in de winter als ze in de zomer verkrijgbaar zijn voor 0,99 euro.
Natuurlijk is het niet nodig om eten te kopen, als het niet nodig is. Ik had het over eten in het algemeen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan eten als het niet nodig is?
Alsof je paar uurtjes niet zonder eten kan.
Ik had net een stukje taart, met aardbeien erop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Nu heb ik zin in een broodje aardbei.
KB, je wordt bedankt
Stukje bewaren voor onze date binnenkort.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had net een stukje taart, met aardbeien erop.
Dat is toch 'raad'?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, klopt de volgende zin:
[..]
Raadt?
Siewosie dat wij dan ergens een aardbeientaartje gaan eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stukje bewaren voor onze date binnenkort.
Met een sapje wat van aardbeien is gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Siewosie dat wij dan ergens een aardbeientaartje gaan eten.
Als je ouderwetsch Nederlands schrijft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, klopt de volgende zin:
[..]
Raadt?
Oh ja ik weet in Amsterdam een leuke smoothiebar dit dat. HEERLIJK.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een sapje wat van aardbeien is gemaakt.
Danku.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je ouderwetsch Nederlands schrijft.
Maar doet maar zonder uitgangs-t.
OMG, dan gaan we toch daten in Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja ik weet in Amsterdam een leuke smoothiebar dit dat. HEERLIJK.
[..]
Danku.
Er is vast iets anders wat diegene ook lekker vindt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG, dan gaan we toch daten in Amsterdam.
Daar pleit ik voor.Maar maar maar ik weet niet of de andere meetinggangster van aardbeien is.
We dwingen diegene gewoon aardbeien te eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er is vast iets anders wat diegene ook lekker vindt.
Door jou heb ik nu zin in een Swirl.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja ik weet in Amsterdam een leuke smoothiebar dit dat. HEERLIJK.
[..]
Danku.
Dat is ook niet lief.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
We dwingen diegene gewoon aardbeien te eten.
Herinneringen komen opeens allemaal naar boven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |