Ja ik ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ontbijt ook niet trouwens, ik ga pas altijd eten rond 11 uur (op school dan). In de vakanties rond 1 uur.
Lunch + ontbijt tegelijk.
goed gezegd. NOG. Straks ga je er zo uitzienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to err is human, to arrr is pirate
SPOILER.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
goed gezegd. NOG. Straks ga je er zo uitzien
[ afbeelding ]
Zeggen ze ja, maar ik krijg nooit wat door m'n keel als ik wakker ben.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.De laatste tijd probeer ik wel te ontbijten, is gezonder zeggen ze.
Ik ook niet. 's Ochtends is eten echt smerig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeggen ze ja, maar ik krijg nooit wat door m'n keel als ik wakker ben.
Eten 's morgens vroeg.
Mijn vriendin wordt altijd boos op mij als ze me uitgehoord heeftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
Ik ontbijt ook nooit. 't Valt me op dat mensen die dat wel doen zich dan altijd op een bepaalde manier superieur voelen.
Geld besparen op je eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
Mensen die nooit ontbijten.
Ontbijten kost immers geld. Dus je bespaart geld sowieso.
hoor ik daar een chick met een vriendinquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn vriendin wordt altijd boos op mij als ze me uitgehoord heeft
Waarom zou je gaan eten als het niet nodig is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geld besparen op je eten. [ afbeelding ]
Sowieso koop ik geen aardbeien van 3,99 in de winter als ze in de zomer verkrijgbaar zijn voor 0,99 euro.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geld besparen op je eten. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |