Tja, mn ouders willen zich niet abonneren op een goede krant dit dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
De Trouw of de Spits?
Maar ja, de Spits is wel een beetjehoor, Klinker.
Zijn het er veel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik spit hem altijd door en als hij uit is (het sportgedeelte lees ik niet) ga ik zoeken naar grammaticale fouten met mn vriendin.
Jammer. Mijn ouders hebben gelukkig de Volkskrant dit datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja, mn ouders willen zich niet abonneren op een goede krant dit dat.
Nee, dat is geen betoog. Het ging over of hij geschikt zou zijn als minister-president.quote:
Qua cijfers?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Was jij een nurt op school, mijn Ezell?
de Volkskrantquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer. Mijn ouders hebben gelukkig de Volkskrant dit dat
Ja.quote:
Goede krant dit dat. Alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer. Mijn ouders hebben gelukkig de Volkskrant dit dat
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
Hadden ze een stuk geschreven over spellingsfouten gemaakt door examenstudenten. Stond dat stukje vol van fouten. Walgelijk.
Praten voor de klas heet ook 'betoog', toch? Ik moest dat wel doen in ieder geval. Maar ook betoog schrijven van 3 uur ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat is geen betoog. Het ging over of hij geschikt zou zijn als minister-president.
[..]
Qua cijfers?
[..]
de Volkskrant
Ik kom ze nauwelijks tegen, maar dat komt doordat ik in de trein alles heel snel doorlees. Anders word ik misselijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nog nooit een fout tegengekomen eigenlijk.Maar ik let er dan ook niet op, in zo'n vroege ochtend.
En het is niet erger als de Spits.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Gideon_92 het volgende:
ik heb honger. Zal ik de frietpan aanzetten?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En het is niet erger als de Spits.In de spits staan honderd keer zoveel fouten dan in jouw berichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Patatpan ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Gideon_92 het volgende:
ik heb honger. Zal ik de frietpan aanzetten?
Ja maar die 'als' was expres gedaan lieve Dastan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de spits staan honderd keer zoveel fouten dan in jouw berichten.
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar die 'als' was expres gedaan lieve Dastan.Oh.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |