ponny weg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Allrounder het volgende:
Komt er een cowboy bij de kapper.. Wat denk je?
daar gaan we weer;quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
Komen een Hollander een Belg een Duitser en een Fransoos bij de slager, zegt de bakker tegen de drogist: "is dit een grap?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
Zitten 2 mussen op een tak, zegt de één, zegt de ander twee.
het is groen en zit op een hek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nee laat maar, hij ging volgens mij anders
Gastquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Lopen twee typetjes door de woestijn zegt de een tegen de ander "waarom heb je een autodeur bij je?" zegt de ander "dan kan ik hem open doen als ik uit wil stappen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik vind hem totaal niet grappig, of ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Lopen twee typetjes door de woestijn zegt de een tegen de ander "waarom heb je een autodeur bij je?" zegt de ander "dan kan ik hem open doen als ik uit wil stappen."
Die kon je nog niet he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*bad dum tsss*Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Wow, die is ook nog best wel tof. Eveneens die van Robecoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Qunix het volgende:
Deze heb ik ook nooit van begin tot eind gehoord:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |