Ik weet het, maar ze zijn 1 juni al in LWD geweest...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
ja, maar ik woon nu niet meer in Grunn. als ze in LWD komt kan ik er nog over nadenken....ow nee, toch niet....maar die film is best leuken de serie ook wel, hoewel ik al een tijdje niet meer kijk...
in de oude studio hadden ze er 1 staan, maar in de nieuwe niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ze zijn 1 juni al in LWD geweest...
Begon ik me vorige week ook al enigszins aan te irriteren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik weet niet... maar Stenders Latevermaak begin ik steeds minder leuk te vinden. Ze lachen vooral erg overdreven om zich zelf terwijl er dan niet echt een grappige opmerking is gemaakt; het begint een beetje te irriteren
daar wil ik best voor zorgenquote:
Godver Rockquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
eens kijken of mijn vraag aan Arie via Twitter wordt opgepikt. vraag me af of zijn zus Klaar heet.... ik weet het ja, erg
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
eens kijken of mijn vraag aan Arie via Twitter wordt opgepikt. vraag me af of zijn zus Klaar heet.... ik weet het ja, erg
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
vertel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
Nou de eerste tien nummers van de BBQ box liggen vast, er zitten uberfoute tussen.
Een voorlopige lijst:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een voorlopige lijst:wat denk je van die Haus am See plaat van 2 jaar terug? en ipv nr 10 zou ik de Tjibbe versie doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Door dat gelach vond ik het eerst geen kut aan, maar dat is toen minder geworden volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik weet niet... maar Stenders Latevermaak begin ik steeds minder leuk te vinden. Ze lachen vooral erg overdreven om zich zelf terwijl er dan niet echt een grappige opmerking is gemaakt; het begint een beetje te irriteren
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
slechte grap alert!
hoe noem je een een homo die zelfmoord heeft gepleegd door zichzelf op te hangen?Haus am See das een goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wat denk je van die Haus am See plaat van 2 jaar terug? en ipv nr 10 zou ik de Tjibbe versie doenC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
slechte grap alert!
hoe noem je een een homo die zelfmoord heeft gepleegd door zichzelf op te hangen?Ik dacht "wat is een Chinese Homo die van bondage houdt."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wat denk je van die Haus am See plaat van 2 laar terug? en ipv nr 10 zou ik de Tjibbe versie doenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |