aha, ik hoor gewoon A Denialquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef gerbenp het volgende:
... en de TT sloeg op wat ik hier altijd hoor in deze plaat
ja, maar ik hoor gewoon de echte tekstquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ekdom en Veenstra horen het ook gewoon hoor.
en niet likken natuurlijkquote:
Jij,quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:55 schreef Againzender het volgende:
Hou eens op met die Jon Bakker 'He', denk steeds dat ik een bericht krijg op mn telefoon
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:55 schreef Againzender het volgende:
Hou eens op met die Jon Bakker 'He', denk steeds dat ik een bericht krijg op mn telefoon
ook wel een gevalletje translate vermaak ditquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
Ik wens je rook een beetje grappig
Niet alleen grappig echt slecht
We konden zwerven door de straten voor eeuwig
Net als katten, maar we hadden nooit strooilicht
Ik zou soms willen dat je een zeemeermin
Ik zou kunnen verhogen je in de kuip thuis
We konden een duik nemen samen
Op de wekelijkse uitstapjes naar de baai
Oh jij en ik
Het zou alleen jij en ik
Oh jij en ik
Het zou alleen jij en ik
Ik wou dat je een beetje groter
Niet alleen groot maar echt vet
Deuren die je zou niet meer passen door middel van
In mijn bed zou je moeten blijven
Ik heb vaak willen dat je veren had
Ik zou houden u in een gigantische kooi
De hele dag lang ik zou gaan zitten en bekijk je
Ik zou voor je zingen en dat zou in orde
Mensen zeggen er zijn genoeg vissen
In de zee, baby, alles wat ik doe is willen
Ik wou dat je een beetje langzamer
Niet alleen traag, maar verlamd
Dan kon ik sluit je in een stopcontact
Dus je zou nooit weglopen
Ik wens dat jullie waren kleiner
Niet alleen kleine, maar heel erg kort
Dus ik kon je in mijn zak
En draag je de hele dag
ik vind het een enge, psychopatische tekst.
kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook wel een gevalletje translate vermaak dit
Over een paar minuutjes ga ik 'm knippen en staat 'ie op 3FM.nl.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Oh fuck, X-factorbellen gemist, was jawel, X-factor aan het kijken
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 21:51:35@ramon3fm jij moet ff met @FredSiebelink gaan babbelen. die heeft connecties in die contreien! reageer retweet
een reply van Ramon. wat een mooi moment in mijn leventwitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 21:54:15@3rdrocknl Ik heb laatst voor @FredSiebelink Conny vandenBos gezongen, met: "ik ben gelukkig zonder jou".. Dus hij weet er van! reageer retweet
Dus dankzij jou blijft de ellende op de televeequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Epic Fail!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, nah? Zijn misschien de eerste 10 minuten van het hele fucking seizoen dat ik kijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus dankzij jou blijft de ellende op de televee
mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 21:51:35@ramon3fm jij moet ff met @FredSiebelink gaan babbelen. die heeft connecties in die contreien! reageer retweet
een reply van Ramon. wat een mooi moment in mijn leventwitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 21:54:15@3rdrocknl Ik heb laatst voor @FredSiebelink Conny vandenBos gezongen, met: "ik ben gelukkig zonder jou".. Dus hij weet er van! reageer retweet
welk lichaamsdeel?quote:
Ditquote:
dat mag alleen je moederquote:
nee hoor, pino weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Daar ging je iets te ver volgens mij.
Oh he just dissed yo mamma!quote:
Ik heb serieus vorig jaar bij het Museumplein voor de WK finale Ramon aangeraakt. Ik stond daar even te kijken met onze middelste op de fiets, en toen ik besloot weer weg te gaan stond Ramon net ff in de weg. Op z'n schouder getikt "he Ramon, kan je ff opzij? ik wil er graag langsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit
Ik heb Sander, Timur en Giel aangeraakt jullie mogen mij ook aanraken.
Oh en die reclames van PLUS tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vreselijkste reclame EVER op die van Tineke Schouten na.
Die zijn slechter dan Beau, Kim-Lian en Arie bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Oh en die reclames van PLUS tegenwoordig
Godverdomme wat tenenkrommend zijn diequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik ben dol op Ananas!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nou dat is idd wel een dilemma, wat is erger die smerige bepteef, of hij met zijn schreeuwbakkes?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vreselijkste reclame EVER op die van Tineke Schouten na.
Elke week dezelfde onzin:quote:
1e keer is misluktquote:
nja, als die Lana uit Spangas (die met rode haar in de plusreclame) nu zou zeggen: "ik ben dol op pudding" dan wil ik dat best gaan brengen....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Elke week dezelfde onzin:
Ik ben dol op perzik!
Ik ben dol op aardappelen!
Ik ben dol op appels!
Ik ben dol op pudding!
Ze had rood haar nu heeft ze zwart haar met roze highlights ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als die Lana uit Spangas (die met rode haar in de plusreclame) nu zou zeggen: "ik ben dol op pudding" dan wil ik dat best gaan brengen....
Aah sneu, ik zal het zo ff kijken, dan moeten ze weer eens maand wachten ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |