Oh en die reclames van PLUS tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vreselijkste reclame EVER op die van Tineke Schouten na.
Die zijn slechter dan Beau, Kim-Lian en Arie bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Oh en die reclames van PLUS tegenwoordig
Godverdomme wat tenenkrommend zijn diequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik ben dol op Ananas!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nou dat is idd wel een dilemma, wat is erger die smerige bepteef, of hij met zijn schreeuwbakkes?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Vreselijkste reclame EVER op die van Tineke Schouten na.
Elke week dezelfde onzin:quote:
1e keer is misluktquote:
nja, als die Lana uit Spangas (die met rode haar in de plusreclame) nu zou zeggen: "ik ben dol op pudding" dan wil ik dat best gaan brengen....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Elke week dezelfde onzin:
Ik ben dol op perzik!
Ik ben dol op aardappelen!
Ik ben dol op appels!
Ik ben dol op pudding!
Ze had rood haar nu heeft ze zwart haar met roze highlights ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als die Lana uit Spangas (die met rode haar in de plusreclame) nu zou zeggen: "ik ben dol op pudding" dan wil ik dat best gaan brengen....
Aah sneu, ik zal het zo ff kijken, dan moeten ze weer eens maand wachten ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |