quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Lagrinta het volgende:
Roowbin Haase, kom je een rondje spelen op Wimbledon. De slappe thee staat klaar.
Goed dat je het hebt gevraagd, maar ik snap niet wat er grappig aan is.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:47 schreef danusz1986 het volgende:
Even ff iets heel anders! Vandaag tegen Sven Groeneveld getennist in de dubbel! Was tie-break toernooi. Ik vroeg nog: " Mag ik misschien het nummer van Ana Ivanovic en Caroline Wozniacki:P Met zo'n lach erbij. Hij kon er de humor er wel van in zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
die grap heeft ie vast niet eerder gehoordquote:Op zondag 12 juni 2011 01:47 schreef danusz1986 het volgende:
Even ff iets heel anders! Vandaag tegen Sven Groeneveld getennist in de dubbel! Was tie-break toernooi. Ik vroeg nog: " Mag ik misschien het nummer van Ana Ivanovic en Caroline Wozniacki:P Met zo'n lach erbij. Hij kon er de humor er wel van in zien.
Vervroegd naar hoe laat? Ik wil 'm namelijk niet missenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:42 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Queens finale..
Dat was toch vervroegd of niet? ..
komt het nog wel live op tv?
quote:The AEGON Championships singles final at The Queen’s Club in London has been moved forward to a new start-time of 12 noon tomorrow after weather forecasts predicted heavy and prolonged rain on Sunday afternoon and evening.
The AEGON Classic singles final at Edgbaston Priory Club in Birmingham has also been brought forwards and will start at 10am.
The men's singles final at the AEGON Championships at The Queen's Club had originally been scheduled for 2pm. Gates will now open at 10am.
Op Eurosport komt om 13:00 ook weer Le Mans, de laatste twee uur van de racequote:Op zondag 12 juni 2011 12:07 schreef xCore het volgende:
Dan zal ik over een uurtje eens kijken op de BBC, op Eurosport staat tot nu toe alleen maar auto/motorsport op het programma
Bah, dan maar BBC kijken, al is die niet in HDquote:Op zondag 12 juni 2011 12:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Op Eurosport komt om 13:00 ook weer Le Mans, de laatste twee uur van de race
Nee man is juist mooi. Bij de Australian open is dat ook heerlijk. Van die spelers die gaan huilen vanwege de hitte en klagen over de schaduw.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break in Halle, het blijft volgens mij vrij irritant al die schaduwen van het dak op de baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |