Zit je daar nu nog?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Onlangs opgenomen bij Yulius als acuut geval. Psycholoog en dokter hielden mij in het dokter, kreeg ik hier te horen dat ze me gaan screenen op bipolariteit. Tjah.
Zoals hierboven ik kreeg zelf Lormetazepam zodat ik een paar nachten goed kon slapen. Heb nu zo'n 3 jaar absolute minieme slaap, lees zo'n 4 uur per nacht. Krijg alleen een minieme hoeveelheid omdat ik het anders kan gebruiken als zelfmoordmiddel.. fucked.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik bedoel daarmee opgenomen in hun 'ledenbestand' , niet in een leefgroep of iets in die trant. Mijn fout.
Maar het toch nog wel onderzocht worden of je daadwerkelijk bipolair bent?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Geen idee, ik bleef er dusdanig om zeuren omdat ik na zo'n 4 maanden behandeling alleen kreeg te horen dat ''ér naast een zware depressie nog iets speelt', uiteindelijk liet die vallen '' dat er misschien een bipolariteit misschien een vermoeden is maar dat we eerst even gaan kijken''.
Dus tjah, het is alles behalve zeker maar meer een strohalm informatie waar ik me aan vastgrijpt.
welkomquote:Op zondag 17 juli 2011 17:28 schreef robertapeldoorn het volgende:
- Ik meld me hier.
16 jaar. Aardig wat meegemaakt. Veel last gehad van depressie's/gevoelens van somberheid/eenzaamheid. Dankzij goede hulp (psycholoog oa) gaat t stukken beter. Maar nog wel periode's dat de gevoelens weer terugkeren. Questions? Ik ben open genoeg
Op dit moment zijn t meer buien. Soms kan ik me 1 middagje weer totaal kapot voelen uit het niets. En soms paar weken achter elkaar...quote:Op zondag 17 juli 2011 17:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
welkom![]()
tja, die periodes dat de gevoelens terugkeren dat is vrij normaal, maar zijn het nu ook echt zeg maar "depressies" of gewoon een paar dagen somberheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |