Bekijk z'n topic nog eens... Volgens mij heeft hij haar aardig onder de duimquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus jij plakt alles aan de wand omdat je vrouw dat wilt
Ook leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Bekijk z'n topic nog eens... Volgens mij heeft hij haar aardig onder de duim
Bijna...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
Dus jij plakt alles aan de wand omdat je vrouw dat wilt
Zo zou ik het niet willen stellen, mijn vrouw en ik doen het gewoon samen en daar komen heftige discussies uit voort, maar ook onder de streep het beste resultaat. We houden elkaar scherp. Vlijmscherp. Maar ik ben wel de designidioot van ons tweeën.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Freddeh het volgende:
Bekijk z'n topic nog eens... Volgens mij heeft hij haar aardig onder de duim
Weet niet of je t als grapje bedoelt, maar keuken komt niet vd ikeaquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Logisch, de IKEA website. Maar ik kon hem dus niet vinden, ook niet iets wat er heel erg op leek. Help me out here
Error_404 stelde anders van wel, en daar komt deze "discussie" uit voort.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Weet niet of je t als grapje bedoelt, maar keuken komt niet vd ikea
Precies.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Error_404 stelde anders van wel, en daar komt deze "discussie" uit voort.
Klopt, als ik me namelijk niet vergis is dat een Siematic, en dan wel uit de S2 serie... Als IKEA een dergelijke keuken zou verkopen zou ik het meteen doen voor m'n nieuwe huis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Weet niet of je t als grapje bedoelt, maar keuken komt niet vd ikea
Ik vind het leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
Leuk die tegels... handig ook als je wilt dat mensen niet te lang onder de douche staan en gillend de badkamer uit rennen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Dat is waar. Gewoon even de maaginhoud legen en stilletjes door de achterdeur naar huis is een gepaste reactie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef Lienekien het volgende:
maar om nou gillend weg te lopen, vind ik zwaar overdreven.
Als student mag ik hopen voor je...quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef Ireth het volgende:Je kan je eigen preken houden vanaf het kansel...
Nope, mijn kinderjaren! Van mijn 3e tot ik het huis uitging...quote:
Ok.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:55 schreef Ireth het volgende:
Nope, mijn kinderjaren! Van mijn 3e tot ik het huis uitging...
Ik klim er i.i.g. niet op. Prutswerk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
Die 'kansel' lijkt me ook op instorten staan
Ghehehe, LOL. (Wie verzint dat, en wie monteert dat dan ook nog...?)quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Openslaande deuren naar de tuin!![]()
[ afbeelding ]
Eehhmm...![]()
[ afbeelding ]
Utrecht
Ja dat is echt vreemd, "ach die deuren gebruiken we toch niet zo heel vaak...". Het zijn de tuindeuren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ghehehe, LOL. (Wie verzint dat, en wie monteert dat dan ook nog...?)
Wij hebben ook zo een badkamer maar dan in de warme kleuren, zat er al in toen we het huis kochten en moet zeggen, valt best mee na een tijdjequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
Leuk die tegels... handig ook als je wilt dat mensen niet te lang onder de douche staan en gillend de badkamer uit rennen![]()
.
Link-alert.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef tjoptjop het volgende:
Bakfietsouders alert
[ afbeelding ]
Gijs-Jan
Post dan nietsquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
/care
Geen zin om Funda weer te openen.
Ik vind het er ook niet stevig uitzienquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik klim er i.i.g. niet op. Prutswerk.
En die hutkofferdingen voor de deur! Waarschijnlijk moet daar de vuile was in oid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef JohnB52 het volgende:
Die tekst ook boven de deuren, alsof je bij de bijenkorf bent...
2e verdieping:.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het er ook niet stevig uitzienEn waar is het voor?!
Ziet er veilig uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef Ireth het volgende:
Mijn oude straat... waar vroeger goedkope, tochtige arbeiderswoninkjes stonden met champignons groeiende op je behang staat nu ineens een nieuwbouw koopwoning op Funda...
[ afbeelding ]
Met een restant aan kleurige keukenfrontjes.. ze moesten het er maar mee doen denk ik..
[ afbeelding ]
Een designbadkamer..
[ afbeelding ]
Je kan je eigen preken houden vanaf het kansel...
[ [url=]afbeelding[/url] ]
En verdomd! Er is nog een "badkamer"!
[ afbeelding ]
Hiero!
Florenthinequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef tjoptjop het volgende:
Bakfietsouders alert
[ afbeelding ]
Gijs-Jan
nopequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij wel, op deur rechts.
Mensen die zeiken over een naam die ze niet eens goed kunnen schrijven.quote:
Mensen die zeiken over mensen die lachen om een naam op een deur die ze vervolgens verkeerd spellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over een naam die ze niet eens goed kunnen schrijven.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Mensen die off topic gaan in een leuk topic over foto's op funda
Oké, nou heb ik deze topicreeks een aantal dagen geleden ontdenkt en ben ik een aantal topics terug aan het lezen en toen kwam ik langs deze foto. Het probleem is dat ik gewoon echt geen panter kan ontdekken op deze foto en het lijkt er op dat ik de enige ben. Ik voel me aardig blind worden nu, dus kan iemand die panter misschien voor me aanwijzen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
Eeeeh... HUH?
[ link | afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-26/fotos/#foto-1
Ik vermoed dat er in februari nog een andere foto stond. Nu is er inderdaad geen panter meer te zien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:28 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Oké, nou heb ik deze topicreeks een aantal dagen geleden ontdenkt en ben ik een aantal topics terug aan het lezen en toen kwam ik langs deze foto. Het probleem is dat ik gewoon echt geen panter kan ontdekken op deze foto en het lijkt er op dat ik de enige ben. Ik voel me aardig blind worden nu, dus kan iemand die panter misschien voor me aanwijzen?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vermoed dat er in februari nog een andere foto stond. Nu is er inderdaad geen panter meer te zien.
Kon wel een huisje van Ron Jeremy zijn. Gadverdamme zeg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef POE het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)an-227/fotos/#foto-9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |