Een vrouw die graag een kleurtje wil in de badkamer.... Zo begint dit soort ellende vaak.quote:
Hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Doe even een linkje naar die keuken bij IKEA. Want als dat zo is wil ik die ook, ben toch nog op zoek naar een nieuwe keuken voor m'n nieuwe huis
Logisch, de IKEA website. Maar ik kon hem dus niet vinden, ook niet iets wat er heel erg op leek. Help me out herequote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een vrouw die graag een kleurtje wil in de badkamer.... Zo begint dit soort ellende vaak.
Bekijk z'n topic nog eens... Volgens mij heeft hij haar aardig onder de duimquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus jij plakt alles aan de wand omdat je vrouw dat wilt
Ook leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Bekijk z'n topic nog eens... Volgens mij heeft hij haar aardig onder de duim
Bijna...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
Dus jij plakt alles aan de wand omdat je vrouw dat wilt
Zo zou ik het niet willen stellen, mijn vrouw en ik doen het gewoon samen en daar komen heftige discussies uit voort, maar ook onder de streep het beste resultaat. We houden elkaar scherp. Vlijmscherp. Maar ik ben wel de designidioot van ons tweeën.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Freddeh het volgende:
Bekijk z'n topic nog eens... Volgens mij heeft hij haar aardig onder de duim
Weet niet of je t als grapje bedoelt, maar keuken komt niet vd ikeaquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Logisch, de IKEA website. Maar ik kon hem dus niet vinden, ook niet iets wat er heel erg op leek. Help me out here
Error_404 stelde anders van wel, en daar komt deze "discussie" uit voort.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Weet niet of je t als grapje bedoelt, maar keuken komt niet vd ikea
Precies.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Error_404 stelde anders van wel, en daar komt deze "discussie" uit voort.
Klopt, als ik me namelijk niet vergis is dat een Siematic, en dan wel uit de S2 serie... Als IKEA een dergelijke keuken zou verkopen zou ik het meteen doen voor m'n nieuwe huis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Weet niet of je t als grapje bedoelt, maar keuken komt niet vd ikea
Ik vind het leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
Leuk die tegels... handig ook als je wilt dat mensen niet te lang onder de douche staan en gillend de badkamer uit rennen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Dat is waar. Gewoon even de maaginhoud legen en stilletjes door de achterdeur naar huis is een gepaste reactie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef Lienekien het volgende:
maar om nou gillend weg te lopen, vind ik zwaar overdreven.
Als student mag ik hopen voor je...quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef Ireth het volgende:Je kan je eigen preken houden vanaf het kansel...
Nope, mijn kinderjaren! Van mijn 3e tot ik het huis uitging...quote:
Ok.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:55 schreef Ireth het volgende:
Nope, mijn kinderjaren! Van mijn 3e tot ik het huis uitging...
Ik klim er i.i.g. niet op. Prutswerk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
Die 'kansel' lijkt me ook op instorten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |