Ghehehe, LOL. (Wie verzint dat, en wie monteert dat dan ook nog...?)quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Openslaande deuren naar de tuin!![]()
[ afbeelding ]
Eehhmm...![]()
[ afbeelding ]
Utrecht
Ja dat is echt vreemd, "ach die deuren gebruiken we toch niet zo heel vaak...". Het zijn de tuindeuren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ghehehe, LOL. (Wie verzint dat, en wie monteert dat dan ook nog...?)
Wij hebben ook zo een badkamer maar dan in de warme kleuren, zat er al in toen we het huis kochten en moet zeggen, valt best mee na een tijdjequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier
Leuk die tegels... handig ook als je wilt dat mensen niet te lang onder de douche staan en gillend de badkamer uit rennen![]()
.
Link-alert.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef tjoptjop het volgende:
Bakfietsouders alert
[ afbeelding ]
Gijs-Jan
Post dan nietsquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
/care
Geen zin om Funda weer te openen.
Ik vind het er ook niet stevig uitzienquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik klim er i.i.g. niet op. Prutswerk.
En die hutkofferdingen voor de deur! Waarschijnlijk moet daar de vuile was in oid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef JohnB52 het volgende:
Die tekst ook boven de deuren, alsof je bij de bijenkorf bent...
2e verdieping:.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het er ook niet stevig uitzienEn waar is het voor?!
Ziet er veilig uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef Ireth het volgende:
Mijn oude straat... waar vroeger goedkope, tochtige arbeiderswoninkjes stonden met champignons groeiende op je behang staat nu ineens een nieuwbouw koopwoning op Funda...
[ afbeelding ]
Met een restant aan kleurige keukenfrontjes.. ze moesten het er maar mee doen denk ik..
[ afbeelding ]
Een designbadkamer..
[ afbeelding ]
Je kan je eigen preken houden vanaf het kansel...
[ [url=]afbeelding[/url] ]
En verdomd! Er is nog een "badkamer"!
[ afbeelding ]
Hiero!
Florenthinequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:37 schreef tjoptjop het volgende:
Bakfietsouders alert
[ afbeelding ]
Gijs-Jan
nopequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij wel, op deur rechts.
Mensen die zeiken over een naam die ze niet eens goed kunnen schrijven.quote:
Mensen die zeiken over mensen die lachen om een naam op een deur die ze vervolgens verkeerd spellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over een naam die ze niet eens goed kunnen schrijven.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Mensen die off topic gaan in een leuk topic over foto's op funda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |