Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Dat wel en niets dan goeds naar onze voorgangers maar we zijn een nieuwe radio zender en hebben op de dj's na niets te maken met onz radio.quote:
Dat is dan ook weer waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel en niets dan goeds naar onze voorgangers maar we zijn een nieuwe radio zender en hebben op de dj's na niets te maken met onz radio.
Wat een vrolijkheid zo vroeg in de morgen.quote:
Joah, altijd goed humeur 's morgensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid zo vroeg in de morgen.
Ik ga maar eens een half dagje werken.
Mogguh knapperdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorumschaamt zich een beetje
![]()
Ik ben nog aan het luisterenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogguh knapperd
Ik vind t wel meevallen, al heb ik het vanmorgen heel snel geluisterd
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Crap ben aan het voorbereiden voor vanaaf... raad de fokker.. . nu weet ik zelf van 1 foto niet meer wie het is
Ik moest het in 5 minuten doen dus jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het luisteren![]()
Oepsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Crap ben aan het voorbereiden voor vanaaf... raad de fokker.. . nu weet ik zelf van 1 foto niet meer wie het is
Vanavond om 21.30 een knettergekke show vol met spelletjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest het in 5 minuten doen dus javanmiddag goed luisteren
Die van vanavond mag ook wel opgenomen worden, al ga ik miss toch mobiel meeluisteren.. hoe laat ga je je spel precies doen?
normaal doe ik niet aan voorbereiding hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeps
Chaootje
Jij kunt tenminste voorbereiden.. ga ik vanmiddag doen voor mijn volgende show
zijn meerdere spelletjes, dus de hele show doorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Half 10..
Dus je doet de hele tijd spelletjes.. dan maar poging tot luisteren alleen doen, meespelen wordt lastig tijdens het rijden
Jaah, ik moest ook, maar door file geen tijd.. dus dan vanmiddag maar doen voor de volgende keer.. zal dit weekend wel zijn.. ook ga ik andere muziek aanschaffen zodat ik eens wat anders kan draaien dan rock en metalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal doe ik niet aan voorbereiding hemaar voor vnaaf moet ik wel
Maar ik wil weten wat het is dat er in zitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn meerdere spelletjes, dus de hele show door
ach geeft toch niet.. dan wint iemand anders een envelopje
Oh happy joy..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet vandaag wadlopen met school
okequote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh happy joy..heb ik 1 keer gedaan met school, in de stromende regen.. vond er geen reet aan
![]()
Wel leuk idee hele show doorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn meerdere spelletjes, dus de hele show door
ach geeft toch niet.. dan wint iemand anders een envelopje
Whut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
achter grootmoeders hutje groeien kroten op een klutje![]()
Dat heb ik 8 keer gezegdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whut?
Ik kan daar iets heel fouts op bedenken..
Ohh, in die opname? Was je teut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat heb ik 8 keer gezegdwhehehe
Nopequote:
Dan heb ik wat te luisteren als ik vanmiddag thuis ben en er draait niemand..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nopelaatste half uur- zinnen uitspreken in opdracht van fokkers in het topic
Ik moet zeggen, we hebben wel veel gelachen en uh.. het klinkt niet allemaal even goed.. maar we hebben wel goede muziek gedraait
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weer geen beschuit vandaag.. wel chocopops..
Even nelson op de boot zetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Mn apparaat loopt.
Nu eerst ff wat achterlaten voor t riool.
Waarom las ik pizza eten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja ik heb daarstraks al een uurtje muziekjes aangevraagd.
Maar eerst even pauzeren zo. \o/
Jazeker! Op Amsterdam had ik - uiteraard sneller dan de planningquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker! Op Amsterdam had ik - uiteraard sneller dan de planning- de trein van 0.10 dus ik was rond énen thuis.
Rijden er nog treintjes om 1 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker! Op Amsterdam had ik - uiteraard sneller dan de planning- de trein van 0.10 dus ik was rond énen thuis.
dat is een bezuinigings projectquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, daar gaan om 22.00 overal de lampen uit he!
Oew sucks, dude!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, wat is moest presenteren werkt niet meer...
Ik heb een tip voor je, niet je leuter in die grietjes schuiven. Gewoon uitleggen met plaatjesquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor je, niet je leuter in die grietjes schuiven. Gewoon uitleggen met plaatjes
Komt wel goed hoop ik. plenty of timequote:
bad sectorsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, wat is moest presenteren werkt niet meer...
Je zei niet dat het over je presentatie moest gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Komt wel goed hoop ik. plenty of time
wiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik vond het anders een echte dijenkletser.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gebagger zeg...
post ook eens watquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gebagger zeg...
Sommigen hier hebben een leven en daarom is t wat rustig maar dan hoef jij niet t toppic vol te baggeren!quote:
Onzin uitkramen en een topic vol baggeren zijn 2 verschillende dingen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:28 schreef 129383 het volgende:
[..]
en we zitten in ONZ dus ik mag zoveel mogelijk onzin uitkramen![]()
nou. eigelijksquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sommigen hier hebben een leven en daarom is t wat rustig maar dan hoef jij niet t toppic vol te baggeren!
simpel tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef dnbrainwash het volgende:
Bijnaa vakantieee!![]()
Ik heb trouwens sam geinstalleerd en muziek staat klaar, alleen geen idee hoe je dat moet instellen enzo. :<
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef -Datdus- het volgende:
Ah, fuck. ik opende het topic Paint hier een feestende klaas jan huntelaar.
Spammen is niet de bedoeling, wil je het topic dicht hebben ofzo..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:28 schreef 129383 het volgende:
[..]
en we zitten in ONZ dus ik mag zoveel mogelijk onzin uitkramen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
nou.. neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spammen is niet de bedoeling, wil je het topic dicht hebben ofzo..
vwo school + ICT stagequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat doe je voor school. Hé er is een 1+ knop bijgekomen!
Daar waren we inmiddels al achter ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik ben gek
if you know what i mean
/edit
geintje
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar waren we inmiddels al achter ja..
Lachen om je eigen lame grapjes.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lachen om je eigen lame grapjes.....![]()
ik ben gewoon 14
Ervaring?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dan geen korte bovenbenen hebben bij jou?
Hier zijn geen blonde snollenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef 129383 het volgende:
[..]
weet je wel tegen wie je het hebt
waaromntrek je niet gewoon een blonde snol in je auto
Valt best meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dan geen korte bovenbenen hebben bij jou?
Pardonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitten smeren of masturberen? Of beide?
Jaah tis vrijdag enzo en bijna klaar voor de ochtendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pardonben je lekker op dreef?
Smeren natuurlijk, ijs![]()
Sorry ik kan vandaag niet vullen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie wil er nog draaien vanmiddag? ben dj's nodig om de tijd tussen 3 en 6 te vullen
Ik wil wel gaten vullen, maar moet eerst wat dingen doen.. half 5 tot 6 ofzo, ik ga kijken of ik wat Jazz en Blues binnen kan halen voor die tijdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie wil er nog draaien vanmiddag? ben dj's nodig om de tijd tussen 3 en 6 te vullen
Gister draaide je wel kek Kloofje!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil wel gaten vullen, maar moet eerst wat dingen doen.. half 5 tot 6 ofzo, ik ga kijken of ik wat Jazz en Blues binnen kan halen voor die tijd
Thanks!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister draaide je wel kek Kloofje!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik lees tegenwoordig knetter haar ondertitel maar haar eigen stem.![]()
Goed! Ogen zijn een stuk minder rood gelukkig.quote:
Goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ogen zijn een stuk minder rood gelukkig.
Met jou?
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goedben helemaal hyper vrolijk
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spammen is niet de bedoeling, wil je het topic dicht hebben ofzo..
Goeie dag vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookOndanks 't baggerweer hier
Maar, hoe komt het?!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goeie dag vandaaglekker vroeg vrij van school, zin in vanavond, dik veel complimentjes gehad.. Whahaha mijn dag kan al niet meer stuk
Oh en hier is het stralend weerzonnetje enzo
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dit dus.
@129383
Dat je in ONZ zit is nog geen vrijbrief voor baggeren. Ook in ONZ zijn er regels.
Dat gespoilerde ranzige plaatje van je mag je ook zelf verwijderen. Geloof me, je wil niet
dat ik dat doe want dan zou het maar zo kunnen dat ik nog wat extra knopjes ga gebruiken.
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dit dus.
@129383
Dat je in ONZ zit is nog geen vrijbrief voor baggeren. Ook in ONZ zijn er regels.
Dat gespoilerde ranzige plaatje van je mag je ook zelf verwijderen. Geloof me, je wil niet
dat ik dat doe want dan zou het maar zo kunnen dat ik nog wat extra knopjes ga gebruiken.
Volgens mij niet. Wel een hoop gebagger.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus
Geen idee of er meer was..
Dat gebagger is dus de voornaamste redenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wel een hoop gebagger.
Terecht ook. Gaat nergens over.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gebagger is dus de voornaamste reden
Precies dat ja..quote:
Have funquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ff boodschappen doen ben terug voor 3 uur
Euh... Ik weet zo snel niks. Ik zal nog even denken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies dat ja..
Samzzje, heb jj trouwens geen vage verzoekjes voor mijn volgende show waar ik een spel in ga doen?
Liefst iets dat niet in ons genre past, maar je toch leuk vindquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik weet zo snel niks. Ik zal nog even denken.
Ik weet van niks?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Samzz, ik zag dat mijn zaterdagshows allemaal waren opgeheven en alleen de zondag nog over is gebleven?
Ik heb er niks aan veranderd iig. Welke tijden stond je? Dan plaats ik je terug.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Viel me gewoon op, zag het net in het rooster.
Oke. Ik heb je er voor deze maand weer op gezet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
19:00 tot 21:00
Morgen mag je echter overslaan. Alvast bedankt.
Het is irritant stil idd..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
Waar is iedereen trouwens? Het is echt rustig
Welke bozige post?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
misschien heb ik iedereen weggejaagd met mijn bozige post
hoiquote:
hoi knettertjequote:
quote:
je mag wel van 4 tot half 5 als je wiltquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is het al duidelijk waar het uitzendprobleem aan lag eerst? Anders wil ik zo nog ff testen als het kan
Dat is al verteld. ws omdat Guppie toen nog aan stond. Knetter begint zo dus pechquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is het al duidelijk waar het uitzendprobleem aan lag eerst? Anders wil ik zo nog ff testen als het kan
Nu als het kan aangezien de uitzendingen zo beginnen
kan ik niet tussen 15 en half 4, kun je daarna in 1x doorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je mag wel van 4 tot half 5 als je wilt
be my guest, volgende x graag iets eerder meldenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan ik niet tussen 15 en half 4, kun je daarna in 1x door
kheb waarsch maar 10 min nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
be my guest, volgende x graag iets eerder melden
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat voor muziek ga je draaien knetterjaren 90SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
okequote:
Je staat erop tot half 4.. dus waag het eens om eerder te stoppen of langer door te gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sorrykom net binnenvallen
Dan ga ik om 15:00 ff testen
vissticks
Zolang er niets tussen zit dat ook in mijn playlist staat..quote:
denk t niet.. zijn vooral de kutnummers van de jaren negentigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaren 90... vanavond ga ik naar Paul Elstak, kun je me alvast opwarmen
als dat wel t geval is dan heb je pech vriendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang er niets tussen zit dat ook in mijn playlist staat..
Ja wat, dan ga ik je echt straf geven hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als dat wel t geval is dan heb je pech vriend
Ik was juist blij met je post want mijn posts hadden weinig effect....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
misschien heb ik iedereen weggejaagd met mijn bozige post
Alll thats she wants is another babyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk t niet.. zijn vooral de kutnummers van de jaren negentig
whehe geintje.. maar tis niet veel soeps hoor
Kom maar opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat, dan ga ik je echt straf geven hoor!
laat je maar verrassen, komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alll thats she wants is another baby
die style![]()
of meer 'N Sync
Dat had je gedacht damequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom maar opik kan je nog met mijn pinkie verslaan
Faalhaas!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik was juist blij met je post want mijn posts hadden weinig effect....
Zat all1 een film te kijken.
Moest ff op de bank hangen. Gisteravond was t veel te laat en vanochtend speciaal eerder op gestaan omdat K3tje wilde draaien maar hij is niet op komen dagen....
Weet ik maar t is leuker om t passend te doen toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh kan wel uit er is ja nog opvulmuziek
kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar t is leuker om t passend te doen toch?
heel ff testen of dat werkt hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor wat vaags, dus ik denk dat sint erin zit
Ga je ook praten?
die shit ga ik morgen draaien danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit klinkt weltrouwens.. lekkere lounge
![]()
![]()
ik hoor geen verschilquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry,
nu dus test met mic helemaal niet aan, klinkt de muziek beter dan net?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry,
nu dus test met mic helemaal niet aan, klinkt de muziek beter dan net?
die gast die mothterf****** zeiquote:
Neeeeeee doordraaien jij!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oke ik weet genoeg![]()
Bedankt voor de moeite
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:06 schreef Karzai het volgende:
ik wil graag wat van Koos horen anders ga ik weg
Koos Albertsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:06 schreef Karzai het volgende:
ik wil graag wat van Koos horen anders ga ik weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |