Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Dat wel en niets dan goeds naar onze voorgangers maar we zijn een nieuwe radio zender en hebben op de dj's na niets te maken met onz radio.quote:
Dat is dan ook weer waarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel en niets dan goeds naar onze voorgangers maar we zijn een nieuwe radio zender en hebben op de dj's na niets te maken met onz radio.
Wat een vrolijkheid zo vroeg in de morgen.quote:
Joah, altijd goed humeur 's morgensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid zo vroeg in de morgen.
Ik ga maar eens een half dagje werken.
Mogguh knapperdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorumschaamt zich een beetje
![]()
Ik ben nog aan het luisterenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogguh knapperd
Ik vind t wel meevallen, al heb ik het vanmorgen heel snel geluisterd
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Crap ben aan het voorbereiden voor vanaaf... raad de fokker.. . nu weet ik zelf van 1 foto niet meer wie het is
Ik moest het in 5 minuten doen dus jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het luisteren![]()
Oepsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Crap ben aan het voorbereiden voor vanaaf... raad de fokker.. . nu weet ik zelf van 1 foto niet meer wie het is
Vanavond om 21.30 een knettergekke show vol met spelletjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest het in 5 minuten doen dus javanmiddag goed luisteren
Die van vanavond mag ook wel opgenomen worden, al ga ik miss toch mobiel meeluisteren.. hoe laat ga je je spel precies doen?
normaal doe ik niet aan voorbereiding hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeps
Chaootje
Jij kunt tenminste voorbereiden.. ga ik vanmiddag doen voor mijn volgende show
zijn meerdere spelletjes, dus de hele show doorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Half 10..
Dus je doet de hele tijd spelletjes.. dan maar poging tot luisteren alleen doen, meespelen wordt lastig tijdens het rijden
Jaah, ik moest ook, maar door file geen tijd.. dus dan vanmiddag maar doen voor de volgende keer.. zal dit weekend wel zijn.. ook ga ik andere muziek aanschaffen zodat ik eens wat anders kan draaien dan rock en metalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal doe ik niet aan voorbereiding hemaar voor vnaaf moet ik wel
Maar ik wil weten wat het is dat er in zitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn meerdere spelletjes, dus de hele show door
ach geeft toch niet.. dan wint iemand anders een envelopje
Oh happy joy..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet vandaag wadlopen met school
okequote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh happy joy..heb ik 1 keer gedaan met school, in de stromende regen.. vond er geen reet aan
![]()
Wel leuk idee hele show doorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn meerdere spelletjes, dus de hele show door
ach geeft toch niet.. dan wint iemand anders een envelopje
Whut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
achter grootmoeders hutje groeien kroten op een klutje![]()
Dat heb ik 8 keer gezegdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whut?
Ik kan daar iets heel fouts op bedenken..
Ohh, in die opname? Was je teut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat heb ik 8 keer gezegdwhehehe
Nopequote:
Dan heb ik wat te luisteren als ik vanmiddag thuis ben en er draait niemand..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nopelaatste half uur- zinnen uitspreken in opdracht van fokkers in het topic
Ik moet zeggen, we hebben wel veel gelachen en uh.. het klinkt niet allemaal even goed.. maar we hebben wel goede muziek gedraait
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weer geen beschuit vandaag.. wel chocopops..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |