Nee ik zie iets met een haai.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:09 schreef fespo het volgende:
mijn tvgids zegt dat smaakpolitie NU op sbs6 is.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:12 schreef tralalala het volgende:
Ik sta hier naast een haai en er gebeurt gewoon helemaal NIETS!
Nee toch!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:32 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat we zo sterrenbeeld tv krijgen
Zou mij niks verbazen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:51 schreef fespo het volgende:
gerwin laten ze telkens er door komen om net te doen alsof je makkelijk binnenkomt
kort bericht welk programma we kijken wanneer het begint, uitnodiging om mee te kijken, anders kom ik zo binnen vallen en weet ik net wat gekeken wordt en hoe lang het al bezig is enz.quote:
wil je vechten ofzo?quote:
Ooh betersquote:en het komt nu later op de avond
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[ afbeelding ]
Na die crash van Kubica in Canada 2007 (waarbij ik dacht dat 'ie dood was) verbaasd me dit nieuws niet.quote:
Gelukkig maar het was een zware crash al was het natuurlijk wel goed dat al die stukken er af vlogen.quote:
Dat was inderdaad een zware crash. Maar dat was niks vergeleken met Roland Ratzenberger en Ayrton Senna.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Na die crash van Kubica in Canada 2007 (waarbij ik dacht dat 'ie dood was) verbaasd me dit nieuws niet.
Ja echt wel en regent het weer gelijk de safety car mietjes zijn hetquote:
Ja precies of de snelheid aanpassen zal Koos zeggenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan kunnen toch full wet banden gebruiken ofzo?
Zo het er nu naar uit ziet wel jaquote:Op zondag 12 juni 2011 19:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus als het door blijft regenen wint vettel?
Die jongens rijden de hele dag in zo'n F1 auto dan mag je er van uit gaan dat ze toch wel in regen kunnen rijdenquote:
Zo iets hoorde ik van de week. De onderdelen die hij vanaf nu gaat doen zijn minder geschikt voor jonge kijkersquote:
des te beterquote:Op zondag 12 juni 2011 19:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo iets hoorde ik van de week. De onderdelen die hij vanaf nu gaat doen was minder geschikt voor jonge kijkers
Dat dit kan lol!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo iets hoorde ik van de week. De onderdelen die hij vanaf nu gaat doen zijn minder geschikt voor jonge kijkers
Elke week bijna de zelfde beelden alleen elke week een andere naamquote:Op zondag 12 juni 2011 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog een half uurtje
of gaan we alvast de 25 meest kansloze SBS6 fragmensen kijken
Lol inderdaad makkelijk geld binnen harken!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Elke week bijna de zelfde beelden alleen elke week een andere naam
Je hebt dusquote:Op zondag 12 juni 2011 19:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Elke week bijna de zelfde beelden alleen elke week een andere naam
1998 ik word alweer oudquote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef Doler12 het volgende:
En dat was toch wel een van de grootse crash ooit in de regen!
haha dat rijdende stukje schrootquote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef Doler12 het volgende:
En dat was toch wel een van de grootse crash ooit in de regen!
Rtl 7 voor de verandering ipv sbs wat we altijd kijkenquote:
geen 6?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Rtl 7 voor de verandering ipv sbs wat we altijd kijken
Anders was het al afgelopen, maar die mietjes willen niet door de regen rijden want dan wordt de auto nat!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat gaat toch niet door tijdens WMB
En viesquote:Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Anders was het al afgelopen, maar die mietjes willen niet door de regen rijden want dan wordt de auto nat!
of ze willen geen epic crash zoals in het filmpjequote:Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Anders was het al afgelopen, maar die mietjes willen niet door de regen rijden want dan wordt de auto nat!
Denken dat je niet goed getraind moet zijn om een f1 wagen te besturen.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
racen is sowieso een matige sport, niet je eigen lichaam gebruiken maar een wagen
Die G-krachten vragen aardig wat van je lichaam lijkt me zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
racen is sowieso een matige sport, niet je eigen lichaam gebruiken maar een wagen
leugens!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die G-krachten vragen aardig wat van je lichaam lijkt me zo.
ik surf op de auto terwijl mijn penis het gaspedaal indrukt en ik maak bochten met mijn extreme G-krachtenpowerquote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Sinterklaaskapoentje is helemaal kapot na twee ronden racen met f1 wagen
Heb je toen pas Speed gekeken?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vorige week gezien, best een goeie film.
ik heb anders vandaag gelachen tijdens het scherenquote:
Leuk voor jouw!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb anders vandaag gelachen tijdens het scheren
meestal als ik lach, dan heb ik het leuk!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=65444
Hoi missU
Nu zie ik het pas, waarom heb ik een w neergezet!?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jouw ipv jou
oke sorry ik loop te zeiken
Gohquote:Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Topic stroomt vol..wegmisbruikers begint zo
Yup, was alleen grappig toen die dikke er bijna niet meer uit kwamquote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Zien jullie die onzinnerie van in een waterbed vallende klanten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |