Heet dat eigenlijk de Amstel gold race omdat het bier ook goudkleurig isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt je het beste laten sponsoren door Amstel, zij sponsoren immers ook de Amstel gold race
Maarten Ducrot, die is zo media geil als maar kan en dan heb je tijdens het fietsen ook nog 'leuk' commentaar erbij..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:12 schreef missyB het volgende:
valt er geen oude wielrenner te regelen voor wat bekendheid?
(niet allemaal de kneet roepen nu, die word um niet)
Ik heb alleen echt GEEN idee hoe ik dit soort mensen moet bereiken heh.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:42 schreef larry91 het volgende:
[..]
Maarten Ducrot, die is zo media geil als maar kan en dan heb je tijdens het fietsen ook nog 'leuk' commentaar erbij..
Ik vind het wel een geniaal plan moet ik zeggen, ik hoop dat TS dit voor elkaar gaat krijgen
Dan word je toch niet serieus genomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:45 schreef Maanvis het volgende:
je kunt ook altijd vragen of johan vlemmix meedoet. die is ook wel zo gek!
Nee, ik heb geen idee hoe ik dit daar op moet krijgen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:46 schreef OverRated het volgende:
Staat dit ook op de frontpage van fok? Dat levert je nog wat neer bekendheid op!
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee hoe ik dit daar op moet krijgen...
euh.............. het is toch een ludiek idee? wil je wel serieus genomen worden dan? dan kun je beter met een serieuze fiets die berg opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan word je toch niet serieus genomen?
Volgens mij is dat echt de clown van medialand
Hmm dat is wel zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh.............. het is toch een ludiek idee? wil je wel serieus genomen worden dan? dan kun je beter met een serieuze fiets die berg op
Bierfiets = Ludiek en niet serieus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is wel zo.
Maar ik wil liever serieus in het nieuws komen, aangezien je toch KWF steunt.
Op een normale fiets hebben zoveel mensen het al geflikt...
De kracht om hier makkelijk mee in de media te komen is omdat het bijna onmogelijk en dus onwaarschijnlijk is.
QFTquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Briljant. Daar zou ik voor naar Hart van Nederland kijken.
O, haiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee hoe ik dit daar op moet krijgen...
Ok dat is waarquote:
Zijn adres, woonplaats en telefoonnummer zijn vrij makkelijk te vinden op het internet. Mij is het inmiddels gelukt maar ook al staan ze op het internet dan vind ik het nog niet zo netjes om ze hier neer te zettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb alleen echt GEEN idee hoe ik dit soort mensen moet bereiken heh.
Hebben mensen daar nog tips voor?
MPG, zou jij hier een bericht aan willen wijtenquote:
daarom is het juist zo'n goed idee om hem te vragenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok dat is waar
Maar door Johan Vlemminx moet ik aan ter land ter zee en in de lucht denken, en dan rijden we ook nog eens op een speciale aangepaste fiets
Ok, ik ga hem vanavond contactenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom is het juist zo'n goed idee om hem te vragen.
Beerbikequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef missyB het volgende:
armstrong vragen? voor wat promo werk? die heeft toch zelf ook kanker gehad?
quote:AMSTERDAM 4 juni - Johan Vlemmix heeft het hoger beroep in de rechtszaak die tegen hem was aangespannen wegens mishandeling verloren. "Uit principe weiger ik de boete te betalen, dus ik ga de gevangenis in!"
Tegen de entertainer was tijdens Carnaval 2009 aangifte gedaan, terwijl Johan volhoudt dat hij alleen klappen uitdeelde om zich te verdedigen. "Ik heb niets verkeerd gedaan, en krijg nu tóch een strafblad. Dat laat ik niet op me zitten!” liet hij destijds verontwaardigd weten.
Maar helaas oordeelde de rechter ook in hoger beroep niet in zijn voordeel. "Ik heb op alle punten verloren en ik ben zo teleurgesteld. Ik moet een boete van tweehonderd euro betalen of vier dagen de gevangenis in. Voor mij is het een principekwestie geworden dus ik kies voor het laatste."
Wanneer Johan zich zal moeten melden weet hij nog niet. "Het zal wel op korte termijn zijn, maar ik baal echt als een stekker. Ik wilde bijvoorbeeld een hotel gaan beginnen, maar dat gaat nu niet omdat ik een strafblad heb. Ook filmopnames waarvoor ik naar Hollywood zou afreizen kunnen hierdoor niet doorgaan."
"1 juni betekent voor mij een grote ommekeer in mijn leven. Ik ga het helemaal anders aanpakken. Maar mijn vertrouwen in het Nederlandse rechtssysteem is weg. Ik heb mezelf alleen maar verdedigd!"
hij hoeft ook niet op de beerbike maar bijv even zn gezicht lenen voor promomateriaal?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:43 schreef Daaps het volgende:
lmao. Als je Lance Armstrong op die fiets krijgt ben je wel een held..Niet dat dat lukt; hij is te druk bezig met de rechtzaak tegen hem.
![]()
Maar zullen we eerst maar is een jaartje met amateurs doen? Dan komen er de volgende jaren zelf profs zich wel melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |