TS onderschat het een beetje iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:18 schreef Pritt het volgende:
Ga eerst maar eens 10% stijging leren fietsen met een normale fietsen, succes.
Wel props als het lukt.
Met een standaard fietst lukt het niet nee.quote:
Cavendish trapt 2000 Watt in de sprint. Maar dat houdt niemand langer dan 5~10 seconden vol.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Is wel vol te houden hoor, maar dan moet je wel goed getraind zijn. Ter vergelijking Theo Bos trapt zo'n 800 á 1000 wat weg in de sprint, op het vlakke zal dat zo'n 400 á 500 zijn.
Goed trainen lukt eigenlijk door alleen maar te fietsen, fietsen en fietsen.
Goed idee, we moeten een soort commissie opzetten op dit te organiseren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:05 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit te denken dat dit eigenlijk best haalbaar kan zijn, mits er een paar goede partijen mee willen werken..
Is het geen idee om een paar mensen te verzamelen die iig al eens rond willen bellen/vragen bij TU, brouwer, fietsenbouwers e.d. Of het uberhaupt haalbaar is om iets fatsoenlijks te fabriceren?
*meld alvast aan*
Als het balletje eenmaal begint te rollenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:43 schreef Thieske het volgende:
Geweldig idee, al is de kans dat het ook echt gaat gebeuren 0,0001% natuurlijk.
Voor wanneer wil je dit realiseren dan? Ik kan wel een website maken maar heb niet extreem veel tijd. Pas na Augustus weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goed idee, we moeten een soort commissie opzetten op dit te organiseren.
Bij deze wil ik dat deze commissie uit 4 mensen bestaat, so far:
So_Surreal_Baby
Maxbet
Als er nog 2 mensen zijn die mij willen helpen met het regelen graag hier aanmelden
Iemand met veel verstand van het bouwen van websites zou ook handig zijn.
Andere partijen zullen eerder zien dat dit een serieus idee is wanneer we een knappe website hebben.
Het vinden van wielrenners is iets wat (naar mijn mening) pas als laatst geregeld moet worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:38 schreef Daaps het volgende:
Maar als je dit serieus wilt doen TS, zou ik als eerst maar is een sponsor zoeken! Zo'n project duurt zeker wel driekwart jaar, dus als je volgend jaar mee wil doen moeten we opschieten. :p
-Edit- Misschien een topic beginnen in forum sport -> Wielrennen. Daar zullen wel wielrenners zitten die dit kunnen.![]()
Daar dacht ik ook aan, het mooie hier aan is dat je met meer mensen bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef raptorix het volgende:
Het is wel degelijk mogelijk, mits je zorgt dat je een mechanisme hebt met een extreem licht verzet, op een normale fiets werkt dat niet omdat je dan omvalt, maar dat is bij een bierfiets niet het probleem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |