quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij het Sinterklaasjournaal in mei.
Een SecretSanta revival in juni.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef She-Wolf het volgende:
Ze had toch wel meegedaan? Als in een cadeautje verstuurd?
NEway, ik hoor het allemaal wel.
ja, voor iemand die 53756233425 andere dingen aan de hoofd heeft, heeft ze gelukkig wel gedacht aan haar medefokker..en gezorgd dat medefokker... joshua volgens mij, dr warme choc uit een lekkere mok kan drinkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef She-Wolf het volgende:
Ze had toch wel meegedaan? Als in een cadeautje verstuurd?
NEway, ik hoor het allemaal wel.
Wie gaat de rol van Basboussa nu spelen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij het Sinterklaasjournaal in mei.
Een SecretSanta revival in juni.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef Ticootje het volgende:
Dit is een topic dat ik moet volgen, met post!
Tatjana meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wie gaat de rol van Basboussa nu spelen?
ik denk dat die morgen ineens opduikt...quote:
LOL ++quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik denk dat die morgen ineens opduikt...
Sinterklaas!quote:
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Misschien viel het kadootje heel erg tegen wat ze had gekregen![]()
Of ze laat het tatoeren. Kan ook hè?quote:
Ik heb het tattogebeuren ff gemist natuurlijk, maar het hangt er wel vanaf waar je de tattoo laat zetten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of ze laat het tatoeren. Kan ook hè?
Misschien moet ze daar dan een tattoo van laten zetten....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
och, die weet de weg naar r eigen huis nog niet eens te vinden, dus dat zit wel snor.
Heb je die tafel bij Carglass weleens gezien?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, als je een sterretje hebt mag je naar Carglass.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, als je een sterretje hebt mag je naar Carglass.
een sterretje dan tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ze daar dan een tattoo van laten zetten....
X marks the spot
Is er ook nog een tatoeageverhaal?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of ze laat het tatoeren. Kan ook hè?
wat zij zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
Is er ook nog een tatoeageverhaal?
Wie?
Wat?
Waar?
en...
Waarom?
Als er maar geen komkommer in die salade zatquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, we hebben ons al door de salade gekauwd en zijn wel toe aan het hoofdgerecht.![]()
Basboussa, kom er maar in
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil een partij voor de Groente. Ze worden gewoon gedemoniseerd!
Van Erven Dorens??quote:
Zul je net zien dat ze zo'n Marianne Thieme lijsttrekker krijgen.... dat wordt weer nietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk dat dat iemand van een ander niet nader te noemen forum isquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Erven Dorens??![]()
Nou wil ik het echt weten....
Kan iemand een samenvatting in geuren en kleuren doen of een linkje?
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat dat iemand van een ander niet nader te noemen forum is
3fm?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Een kind uit mijn klas (groep 6) besloot donderdag, na het eten van 2 hamburgers, dat hij wel vegetarier zou worden. Zijn streven is om het een maand vol te houden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben jaren geleden al gestopt met groente eten. Whahaha, jullie gaan dr allemaal aan!!!
nee? Qmusic. Why?quote:
Ik weet niet, ik hoorde laatst iemnd op de radio (wist alleen niet welke zender) precies hetzelfde zeggen.quote:
kanibaal??quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ik word ook maar carnivoor denk ik. Of hoe heet de tegenhanger van een vegetarier?
oh, nou dit komt uit mijn eigenste breintje hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik hoorde laatst iemnd op de radio (wist alleen niet welke zender) precies hetzelfde zeggen.
Zal ik? In dichtvorm?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Erven Dorens??![]()
Nou wil ik het echt weten....
Kan iemand een samenvatting in geuren en kleuren doen of een linkje?
Oh graag!! Ja!quote:
noh, ik bedoel gewoon een koe ofzo. niet mijn man en kinders.quote:
jaaaaaquote:
dat hoef je toch niet te vragen? Gekkiequote:
ik ga er ff goed voro zittenquote:
Dan was het vast inception, of zoiets, dat wat Leonardo diCarpaccio doet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, nou dit komt uit mijn eigenste breintje hoor.
Waarom heb je ze dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noh, ik bedoel gewoon een koe ofzo. niet mijn man en kinders.
zij hebben mij.quote:
Voor de was ?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef PM-girl het volgende:
Voordat B hier ook maar iets post snap ik er al niets meer van
en de rest.quote:
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef PM-girl het volgende:
Voordat B hier ook maar iets post snap ik er al niets meer van
quote:
Dan past het wel goed bij fok. Onze kinderen zijn allemaal bovengemiddeld slim dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun.
Genialiteit kun je niet afdwingen. Het schrijven van iets met ziel en zaligheid duurt even.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef Vicky het volgende:
Mems, waar blijft ie?? Ik wacht gespannen!
Ja, ik denk wel dat Eva naar het VWO gaat ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan past het wel goed bij fok. Onze kinderen zijn allemaal bovengemiddeld slim dus.
daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk ik.. stupidme!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Genialiteit kun je niet afdwingen. Het schrijven van iets met ziel en zaligheid duurt even.
Hoezo? Is ze achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat Eva naar het VWO gaat ja.
Als je het nou ff samenvat in 140 tekens, snap ik het wel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun.
Ik weet niet, op die andere richtingen zitten alleen maar kakkers. Daar wil ik niet mee geassocieerd worden ofzoiets.quote:
Is 104 tekens ook goed?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als je het nou ff samenvat in 140 tekens, snap ik het wel!
met of zonder hesjtek?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als je het nou ff samenvat in 140 tekens, snap ik het wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |