quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij het Sinterklaasjournaal in mei.
Een SecretSanta revival in juni.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef She-Wolf het volgende:
Ze had toch wel meegedaan? Als in een cadeautje verstuurd?
NEway, ik hoor het allemaal wel.
ja, voor iemand die 53756233425 andere dingen aan de hoofd heeft, heeft ze gelukkig wel gedacht aan haar medefokker..en gezorgd dat medefokker... joshua volgens mij, dr warme choc uit een lekkere mok kan drinkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef She-Wolf het volgende:
Ze had toch wel meegedaan? Als in een cadeautje verstuurd?
NEway, ik hoor het allemaal wel.
Wie gaat de rol van Basboussa nu spelen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij het Sinterklaasjournaal in mei.
Een SecretSanta revival in juni.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef Ticootje het volgende:
Dit is een topic dat ik moet volgen, met post!
Tatjana meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wie gaat de rol van Basboussa nu spelen?
ik denk dat die morgen ineens opduikt...quote:
LOL ++quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik denk dat die morgen ineens opduikt...
Sinterklaas!quote:
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Misschien viel het kadootje heel erg tegen wat ze had gekregen![]()
Of ze laat het tatoeren. Kan ook hè?quote:
Ik heb het tattogebeuren ff gemist natuurlijk, maar het hangt er wel vanaf waar je de tattoo laat zetten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of ze laat het tatoeren. Kan ook hè?
Misschien moet ze daar dan een tattoo van laten zetten....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef Kleurdoos het volgende:
och, die weet de weg naar r eigen huis nog niet eens te vinden, dus dat zit wel snor.
Heb je die tafel bij Carglass weleens gezien?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, als je een sterretje hebt mag je naar Carglass.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, als je een sterretje hebt mag je naar Carglass.
een sterretje dan tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ze daar dan een tattoo van laten zetten....
X marks the spot
Is er ook nog een tatoeageverhaal?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of ze laat het tatoeren. Kan ook hè?
wat zij zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
Is er ook nog een tatoeageverhaal?
Wie?
Wat?
Waar?
en...
Waarom?
Als er maar geen komkommer in die salade zatquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, we hebben ons al door de salade gekauwd en zijn wel toe aan het hoofdgerecht.![]()
Basboussa, kom er maar in
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil een partij voor de Groente. Ze worden gewoon gedemoniseerd!
Van Erven Dorens??quote:
Zul je net zien dat ze zo'n Marianne Thieme lijsttrekker krijgen.... dat wordt weer nietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ik denk dat dat iemand van een ander niet nader te noemen forum isquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Erven Dorens??![]()
Nou wil ik het echt weten....
Kan iemand een samenvatting in geuren en kleuren doen of een linkje?
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat dat iemand van een ander niet nader te noemen forum is
3fm?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Een kind uit mijn klas (groep 6) besloot donderdag, na het eten van 2 hamburgers, dat hij wel vegetarier zou worden. Zijn streven is om het een maand vol te houden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben jaren geleden al gestopt met groente eten. Whahaha, jullie gaan dr allemaal aan!!!
nee? Qmusic. Why?quote:
Ik weet niet, ik hoorde laatst iemnd op de radio (wist alleen niet welke zender) precies hetzelfde zeggen.quote:
kanibaal??quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ik word ook maar carnivoor denk ik. Of hoe heet de tegenhanger van een vegetarier?
oh, nou dit komt uit mijn eigenste breintje hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik hoorde laatst iemnd op de radio (wist alleen niet welke zender) precies hetzelfde zeggen.
Zal ik? In dichtvorm?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Erven Dorens??![]()
Nou wil ik het echt weten....
Kan iemand een samenvatting in geuren en kleuren doen of een linkje?
Oh graag!! Ja!quote:
noh, ik bedoel gewoon een koe ofzo. niet mijn man en kinders.quote:
jaaaaaquote:
dat hoef je toch niet te vragen? Gekkiequote:
ik ga er ff goed voro zittenquote:
Dan was het vast inception, of zoiets, dat wat Leonardo diCarpaccio doet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, nou dit komt uit mijn eigenste breintje hoor.
Waarom heb je ze dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noh, ik bedoel gewoon een koe ofzo. niet mijn man en kinders.
zij hebben mij.quote:
Voor de was ?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef PM-girl het volgende:
Voordat B hier ook maar iets post snap ik er al niets meer van
en de rest.quote:
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef PM-girl het volgende:
Voordat B hier ook maar iets post snap ik er al niets meer van
quote:
Dan past het wel goed bij fok. Onze kinderen zijn allemaal bovengemiddeld slim dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun.
Genialiteit kun je niet afdwingen. Het schrijven van iets met ziel en zaligheid duurt even.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef Vicky het volgende:
Mems, waar blijft ie?? Ik wacht gespannen!
Ja, ik denk wel dat Eva naar het VWO gaat ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan past het wel goed bij fok. Onze kinderen zijn allemaal bovengemiddeld slim dus.
daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk ik.. stupidme!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Genialiteit kun je niet afdwingen. Het schrijven van iets met ziel en zaligheid duurt even.
Hoezo? Is ze achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat Eva naar het VWO gaat ja.
Als je het nou ff samenvat in 140 tekens, snap ik het wel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun.
Ik weet niet, op die andere richtingen zitten alleen maar kakkers. Daar wil ik niet mee geassocieerd worden ofzoiets.quote:
Is 104 tekens ook goed?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als je het nou ff samenvat in 140 tekens, snap ik het wel!
met of zonder hesjtek?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als je het nou ff samenvat in 140 tekens, snap ik het wel!
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef amaranta het volgende:
dus het gaat wel over iemand van een niet nader te noemen ander forum
Michel die keek zo raar van die kaart!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef Vicky het volgende:
Mems
Hij is zo leuk!!
Die op de kerstkaart was ook zo tof!
Das kunst. Het gaat erom wat jíj erin leest. Heel overdrachtelijk ook allemaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
*mooi
*stil
En nog steeds gééén idee waar het over gaat
die van mij ook! Ik piste in me broek van het lachen en hij stond me als een zombie aan te kijken..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Michel die keek zo raar van die kaart!
kut, ik bedoel tietquote:
iets met de tieten van M.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef Memmel het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ik op de kaart heb gezet!
waar de schat ligt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef Memmel het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ik op de kaart heb gezet!
Das al lang geen geheim meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef amaranta het volgende:
tenzij er nog een soort van geheim forum bestaat waar ik niet mag komen
Nee, liever 140!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is 104 tekens ook goed?
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun
Lamaquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ben je mij ook kwijt hoor.
Over welk forum hebben we het dan?
De pm's die ik krijg zijn duidelijkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef Memmel het volgende:
[..]
Das kunst. Het gaat erom wat jíj erin leest. Heel overdrachtelijk ook allemaal.
quote:
Je vraagt haar Joshua te bedanken, maar je vraagt haar niet ff door te geven dat je even niet online kan komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:00 schreef Basboussa het volgende:
Ehm, haai, heb even met grote verbazing teruggelezen en de kinders gevoed, maarruh het ging ff niet lekker toen. Dacht dat ik ff een weekje niet online zou komen, maar dat werd wat langer. Ik had niet verwacht dat het zo dramatisch zou zijn allemaal.. Was niet geketend in de keuken te vinden ofzo (was wel wat geweest als het wel zo was, toch?)
Ik had met niemand buiten het forum eigenlijk contact, had een vriendin gevraagd die wel een fok account had op fok om joshua te bedanken voor de leuke cadeaus (ze had echt haar best gedaan dames, ben benieuwd of ze die ontvangen heeft), maar zij komt verder niet in oud of op fok, dus die ging ook niet even tsjekken of ik wel gemist werd... Daar was ik ook niet mee bezig,
Maar heb dus al die topics geheel gemist, mijn excuses, had eigenlijk niet verwacht dat ik verder zo gemist zou worden/zo lang zou wegblijven... oeps
En over het telefoontje, jullie hebben dus wel mijn zus aan de foon gehad. Ze praat vrij monotoon is niet altijd een van de snelsten. Ik kreeg bericht dat iemand uit zwitserland had gebeld... Biezondere ervaring, maar had dat dus niet aan 'fok' gerelateerd...
Ik had er echt niet bij stilgestaan dat 'iemand' me nou echt zou missen... Zijn wel meer mensen die komen en gaan en, zoals ik al zei, ik had met niemand echt persoonlijk contact ofzo. Anders had ik dat wel gedaan...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je vraagt haar Joshua te bedanken, maar je vraagt haar niet ff door te geven dat je even niet online kan komen?
Jammer.
Meid, je hebt ons gewoon bij het altaar laten staan. In onze bruidsjurk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik had er echt niet bij stilgestaan dat 'iemand' me nou echt zou missen... Zijn wel meer mensen die komen en gaan en, zoals ik al zei, ik had met niemand echt persoonlijk contact ofzo. Anders had ik dat wel gedaan...
Maar goed, als het allemaal te veel drama is enzo, dan kruip ik wel terug onder mijn steen, heur...
Done it again!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meid, je hebt ons gewoon bij het altaar laten staan. In onze bruidsjurk.
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:32 schreef Sorbootje het volgende:
Haai! Soms is 't echte leven belangrijker. Welkom terug.
Nou, dat dus!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:32 schreef Sorbootje het volgende:
Haai! Soms is 't echte leven belangrijker. Welkom terug.
Hey Sserpente, jij krijgt het beter onder woorden dan ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef Ssserpente het volgende:
Wat Sorbo zegt. Ik vond het vreemd dat je ineens weg was, Bas, maar ik voel me niet dusdanig persoonlijk gekwetst dat ik het nodig vind om boos te zijn of zo. Daarvoor vind ik Fok echt niet belangrijk genoeg. Bovendien heb ook niet de arrogantie om te denken dat dat ook maar iemand zal interesseren.![]()
En toegegeven, het was stiekem natuurlijk hartstikke spannend om te speculeren over wat er met je aan de hand kon zijn. En je topic liep als een trein, dus ik geloof nooit dat ik de enige was die dat vond.
Een beetje sneu voor de SS-ontvanger was het wel. Maar zie het als een compliment dat mensen zich oprecht zorgen maakten.
Haha, dat dus!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef Ssserpente het volgende:
En toegegeven, het was stiekem natuurlijk hartstikke spannend om te speculeren over wat er met je aan de hand kon zijn. En je topic liep als een trein, dus ik geloof nooit dat ik de enige was die dat vond.
volgens mij was Rocka de ontvanger van Basboussa's kadootje, en andersom had Joshua iets voor Basboussa gemaakt. toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef amaranta het volgende:
ja, voor iemand die 53756233425 andere dingen aan de hoofd heeft, heeft ze gelukkig wel gedacht aan haar medefokker..en gezorgd dat medefokker... joshua volgens mij, dr warme choc uit een lekkere mok kan drinken
Dus das wel toppie van dr.
Mag ik ter verdediging aanvoeren dat ze haar leven begon als D'Shontay Appel-Bloesem Vanyelsdottir? Dat is helaas hel om steeds te typen op mijn telefoon dus het vervlakte nogal snel..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:23 schreef Basboussa het volgende:
Vind het lief allemaal, dat welkom, maar volgens mij kunnen we weer terug naar de orde van de dag, kan ik nog even zeggen dat we er over nagedacht hebben om Lina eigenlijk La'bia Immaculata N'Keesha'Yta Appel te noemen, maar dat paste niet op het aangifte formulier. Nu mag Vanyel die naam gebruiken, want ik dottir wel een beetje, uhm, weinig uniek.
Ik vind het jammer. Een gemiste kans.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag ik ter verdediging aanvoeren dat ze haar leven begon als D'Shontay Appel-Bloesem Vanyelsdottir? Dat is helaas hel om steeds te typen op mijn telefoon dus het vervlakte nogal snel..
Het is ook wel een kwestie van goede timing, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:20 schreef Fannie het volgende:
Ik moet er eigenlijk wel een beetje om grinniken, heel de consternatie![]()
Niemand mist mij als ik een tijd niet post![]()
![]()
Vernoemd naar de dochter van Innepin?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag ik ter verdediging aanvoeren dat ze haar leven begon als D'Shontay Appel-Bloesem Vanyelsdottir?
Precies, die heette in het begin D'Shontay!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:32 schreef livelink het volgende:
D'Shontay is toch zeker de dochter van Huup? Het is een populaire naam op Fok
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Vernoemd naar de dochter van Innepin?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef Fogel het volgende:
Wat een drama allemaal. Zo zien jullie maar weer eens dat je aannames in plaats van feiten gewoon moet negeren. En zolang je geen feiten hebt, gewoon lekker laten rusten in plaats van een hele soap bij elkaar te verzinnen.
Het bovenstaande is ook de reden dat ik al een jaar of 5 zo goed als niet post hier, je kan niks zeggen zonder dat het uit het verband getrokken wordt
quote:
Hoe tel jij die 5 jaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef Fogel het volgende:
Wat een drama allemaal. Zo zien jullie maar weer eens dat je aannames in plaats van feiten gewoon moet negeren. En zolang je geen feiten hebt, gewoon lekker laten rusten in plaats van een hele soap bij elkaar te verzinnen.
Het bovenstaande is ook de reden dat ik al een jaar of 5 zo goed als niet post hier, je kan niks zeggen zonder dat het uit het verband getrokken wordt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je er tevreden mee?
En zou je misschien de breedte van de stoel kunnen meten (en dan uiteraard het breedste punt)? Ben nl benieuwd of er in de auto van mijn vrouw plek genoeg is voor 2 van die dingen naast een Besafe two-way elite die er al in staat.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef PM-girl het volgende:
Vanyel, zie ik nou Jennifer B in je icoon?
Ohja, Amélie is even D'Shontay geweest. Xcusie!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef innepin het volgende:
[..]?!
Basboussa, ik sluit me aan bij (o.a.) Sorbo. Welkom terug!
Die woont toch ook in het buitenland?quote:
Zo goed als niet is niet hetzelfde als helemaal niet.quote:
Goed plan! Ik beperk me wel tot de topics waar feiten ipv emoties de overhand hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef Pvoesss het volgende:
ik zou zeggen op naar de volgende 5 jaar
Sprak hij, terwijl hij weer een slokje uit z'n glas azijn namquote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed plan! Ik beperk me wel tot de topics waar feiten ipv emoties de overhand hebben
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Sprak hij, terwijl hij weer een slokje uit z'n glas azijn nam.
Wat Ssserpente zegtquote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef Ssserpente het volgende:
Bas, tel nou eerst eens de positieve reacties op je terugkomst en daarna de negatieve. En denk dan nog eens na over wat je gaat beslissen.
pwetty please with a cherry on top? <3quote:Op maandag 13 juni 2011 17:48 schreef Vanyel het volgende:
Zeg boes, dasnielief voor al die arme mensen die een rondedansje deden toen je eindelijk je avatar weer liet zienNeem de huilies en achterdochtigen met een korrel zout en amuseer je (en ons) weer fijn!
Pwetty please?
joh, dit is internet meid. laat je niet kisten door een stelletje reldellenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef Basboussa het volgende:
Goed, ik merk dat mijn aanwezigheid nogal wat dubbele gevoelens oproept, hier en daar. Ik ga niet schijnheilig lopen doen alsof er niets gebeurd is, en of mij niets te verwijten valt, maar ik heb niet de energie om te bewijzen dat het 'allemaal waar is' en dat ik wel eigenlijk (ergens) een leuk mens ben ofzo. Nu denk ik niet dat iedereen daar nou zo hard mee bezig is, maar het idee dat mijn 'verhaal' toch niet geloofd wordt, of dat ik opzettelijk iemand gekwetst heb ofzo, dat geeft me ontzettend naar gevoel, en is niet iets waar ik echt werkelijk mee bezig wil zijn. Kort door de bocht: ik slaap er slecht van.
Ik had geheel onvoorbereid me weer op fok gestort, en misschien had ik me eerst goed moeten inlezen voordat ik dat gedaan heb. Een iets realistischer beeld geschept.
Het ga jullie allen goed en ik heb toch een hele fijne tijd gehad hier! Dank jullie allen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |