als ik zie hoe enthousiast jij bent bij t vooruitzicht te klussen, houd ik jouw naam in mijn achterhoofd als ik hier moet klussenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
Ik ga de oudste zijn kamer behangen en sausen
Nieuw bed erin en dan
lekker, en hoezo baal?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo een bak ijs wegwerken.. Omdat het kan, en baal. #grr
school.. Mn opdrachten zijn afgekeurd.. Ik mag wel examen doen *ook beetje inholland-niveau dit*quote:
ah k. das is wel balenswaardig jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
school.. Mn opdrachten zijn afgekeurd.. Ik mag wel examen doen *ook beetje inholland-niveau dit*
Maar toch baal ik.
Heul niet maar het moet echt echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik zie hoe enthousiast jij bent bij t vooruitzicht te klussen, houd ik jouw naam in mijn achterhoofd als ik hier moet klussen
Hangse!quote:
Kombowlenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wanneer gaan wij weer lekker hanguh?
september!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Hmmpf. Misschien is er nog iets voor oktobeur!
Ok. Eensch!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Kunnen ook wel met wat mensen nog een stap avondje doen.. Iedereen gewoon met de trein naar centraal nederland, en dan de eerste trein terug, lekker hardcore raveteef feestbeesten dat we zijn!
Ha-lo.quote:
Lekkaquote:
Drink en wees dronkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
2 flessen rose koud staan voor zaterdag
Das zeker leuk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met alleen maar mannen![]()
Vrienden uitje
en kom je ook posten na die 2 flessen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ZuipenSeries kijken en gek doen
Vind ik leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ZuipenSeries kijken en gek doen
k danquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben heel het weekend op fok, behalve morgenavond
ah gefeliciteerd met je vaderquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn papa is vandaag 70 geworden en viert het morgen
(omdat ik vandaag de vierdaagse liep)
Goed bezigquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
thx
70Hij werd woensdagochtend in de sportschool 59 geschat
Je kon dit weekend niet want je moest werkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
@ Bella HEERLIJK POES!
@ Benny, tof!
@CA zal ik langskomen t weekend?
@CA feli met daddy
Ja, Zaterdag tot 18.00 ja.. dan kom ik aan om 23.00 leuk, dan nog bbq-enquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kon dit weekend niet want je moest werken
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, Zaterdag tot 18.00 ja.. dan kom ik aan om 23.00 leuk, dan nog bbq-en
Dementie, dat is heftig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. raar.. iemand die ik wel eens naaktfoto's van zichzelf zie posten in kpd zie ik nu reageren in een fhf topic.. dat geeft toch wel een andere dementie
dimensie bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, zo noem je dat toch?
Ik heb wijn op
quote:
ZEG HET MEquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Laysa het volgende:
Ik weet al wie het is....zo moeilijk is dat niet
jij hebt toegang en keek gewoon ff wie t was?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Laysa het volgende:
Ik weet al wie het is....zo moeilijk is dat niet
jij kan ook in Fhf....en remlof heeft mij met nog een paar rlsers gewoon toegang gegevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
jij hebt toegang en keek gewoon ff wie t was?
yeah i know van die toegang van remlof,quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij kan ook in Fhf....en remlof heeft mij met nog een paar rlsers gewoon toegang gegeven
Man met rode UI?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
hebben jullie het wel over dezelfde persoon als ik?
Tis een gavequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know van die toegang van remlof,
maar ik zou uit al die mensen uit fhf echt niet kunnen halen wie t geweest zou moeten zijn
Jep.quote:
ik denk dat ik t nju ook weetquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:06 schreef Laysa het volgende:
Zie je...een kind kan de ....nah tis dus heel makkelijk
Slaap lekkerquote:
Hit van de eeuw, mijn kinderen plegen hier nog zelfmoord dansen hier nog op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
Waarom krijgen ik "Rebecca Black - Friday" bij elke filmpje als aanbevolen video?
Ik kan het gewoon niet afluisterenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hit van de eeuw, mijn kinderen plegen hier nog zelfmoord dansen hier nog op.
Jij bent verstandigquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb het nog nooit geluisterd, en ben het ook niet van plan
Ik wel, je lichaam kan dan in het vervolg nog meer aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb het nog nooit geluisterd, en ben het ook niet van plan
'Bukken kreng' heeft voor jou een andere betekenis gekregen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
Immuunsysteem opbouwen inderdaad. Doe ik door mijn eten altijd eerst op de grond te gooien.
Goeie vraagquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom doet iedereen zo fakking moeilijk over die foto's van het Nederlands elftal?
Link?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom doet iedereen zo fakking moeilijk over die foto's van het Nederlands elftal?
geen idee.... lekker schuren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
lekker tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_in_Rio__.html?p=3,1
Vertel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef Zeroku het volgende:
Zo hatelijk. Als je iets wilt doen, maar dat het voor geen fuck klopt met de bedoeling.
Dat is waar... ik feest en flirt ook graagquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het onzin
...laat die mensen gewoon feesten
Voetballers zijn geen homo, maaaaan!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb ook zo vaak sex met voetballers.. dat staat niet in de telegraaf
DOEIN.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
En ik ga slapen denk ik. Sliep vanavond ook al een uurtje
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voetballers zijn geen homo, maaaaan!
Slaap lekker dan!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
Dan is dat wel verstandigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
Ik.quote:
Viaxes1.pngquote:
Niets mis met een beetje pride.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
dit word wel een heel gay topique zo, met zero, bella, avey en mij
Heeeeeeeel langquote:
Zo nog?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
Lijkt ze zeker wel op, vooral in haar Ritmo tijd.
RITMO SEXY
Hoe is het met jou danquote:
Hmm, minder. Wie is het?quote:
lekker in m'n roze string, brettels en een petje, en niet meer dan dat, heupwiegend op een boot door de amsterdamse grachtenquote:
Tone Damli.quote:
Prima hoor! Eindelijk weer even in NLquote:
Ben je ooit naar de Gay pride geweest?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lekker in m'n roze string, brettels en een petje, en niet meer dan dat, heupwiegend op een boot door de amsterdamse grachten![]()
Oh. Waar was je danquote:
Algemene kennis.quote:
USA.quote:
Nee..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je ooit naar de Gay pride geweest?Is zo tof.
Daar kun je ook gewoon fokkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:19 schreef Avey het volgende:
[..]
USA.Ben verhuisd naar Boston een paar maand geleden.
Gaan we een keer samen.quote:
Hmm? Noorwegse Idols, wie kijkt het nietquote:
Oh. Tofquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:19 schreef Avey het volgende:
[..]
USA.Ben verhuisd naar Boston een paar maand geleden.
homoquote:
Googlekutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm? Noorwegse Idols, wie kijkt het niet?
Doe maar kort,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:20 schreef Avey het volgende:
Kut, ik dacht dat ik het hier ook gemeld had
Lange of korte versie?
quote:
Lang, daar houden we van!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:20 schreef Avey het volgende:
Kut, ik dacht dat ik het hier ook gemeld had
Lange of korte versie?
quote:
AL-GE-ME-NE KEN-NIS.quote:
Ok. Vriendin krijgt studieplaats in Boston aangeboden voor een jaar of langer, ik kon kiezen tussen uit elkaar gaan of meegaan. Dat was het.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe maar kort,. Scheelt jou een hoop werk, denk ik zo
.
okquote:
Wow dat is zeker vet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Ok. Vriendin krijgt studieplaats in Boston aangeboden voor een jaar of langer, ik kon kiezen tussen uit elkaar gaan of meegaan. Dat was het.
Woa. Da's best ingrijpend dan. Heb je 't wel naar je zin daar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Ok. Vriendin krijgt studieplaats in Boston aangeboden voor een jaar of langer, ik kon kiezen tussen uit elkaar gaan of meegaan. Dat was het.
Lees eens 10 of 15 posts terug voor jou eigen postquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet heel de avond op fok geweest
Tone Damli.quote:
Heeeeel tofquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wow dat is zeker vet.Hoe is het daar?
Nou ja ik ben nog bezig met afstuderen, daarom ben ik nu ook weer even terug. Maar ik heb een baantje in een coffeeshopquote:
Noorweegse Idols.quote:
er staan maar 6 posts boven jou postquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
MIRANDA, het staat serieus op deze pagina
Haha klinkt echt goed!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja ik ben nog bezig met afstuderen, daarom ben ik nu ook weer even terug. Maar ik heb een baantje in een coffeeshop
En NSF.quote:
dan moet je het aantal posts per pagina even aanpassenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er staan maar 6 posts boven jou post
quote:
Wat is NSF?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ken ik haar daar dan van
Ze kwam me bekend voor
Is het ook.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is dat niet het melodieen festival ofzo?
Psychologiequote:
weltrusten poepiedoepie schatjepatatje lekker dingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga slapen!
Tot morgen
bij de finalleeeee van exxxxxxx factoh!
Zo 'quote:
Nee het is best leuk alleen ik had liever wat meer wetenschappelijks gedaan.quote:
Dronkaard!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weltrusten poepiedoepie schatjepatatje lekker ding
Trusten PatriQuequote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga slapen!
Tot morgen
bij de finalleeeee van exxxxxxx factoh!
Hmm. Universiteit doe je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee het is best leuk alleen ik had liever wat meer wetenschappelijks gedaan.
Jep. En ik ben lui.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Universiteit doe je?
Maarja, wetenschappelijk is ook meteen wel hoog niveau lijkt me.
Hehequote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:38 schreef Avey het volgende:
[..]
Jep. En ik ben lui.
Maar ach m'n vriendin wordt hartchirug ofzo, dus ik ga wel lekker huisvrouw spelen
Nou ja weet ik veel, ze weet het zelf nog niet eens. Maar het lijkt wel die kant op te gaan.quote:
Doet ze toch netjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:40 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja weet ik veel, ze weet het zelf nog niet eens. Maar het lijkt wel die kant op te gaan.
Ow hierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:31 schreef Rauzer het volgende:
c_a is er nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je 25e medaille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rauzer doet altijd aardigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar
Ga je nou wel opeens lief doen tegen mij
En ik mag er van profiterenquote:
*kuch*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan me niet heugen ooit onaardig te zijn geweest.
Niet echt. Denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:42 schreef Avey het volgende:
[..]
En ik mag er van profiteren
Maar genoeg over moi, is hier nog wat spannends gebeurd?
Same old shit, Patrique camt nog steeds met aftandse negers, Miranda is nog steeds dronken en Rauzer nog steeds een tutje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:42 schreef Avey het volgende:
[..]
En ik mag er van profiteren
Maar genoeg over moi, is hier nog wat spannends gebeurd?
Nicequote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet echt. Denk ik. Ik geniet van mijn eerste tweede vakantiedag.
.
Zoiets,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Nice
Dus gewoon 1000 topics met zinloos gelul? Nice.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Same old shit, Patrique camt nog steeds met aftandse negers, Miranda is nog steeds dronken en Rauzer nog steeds een tutje.
Ach, laat je eens goed in je aars nemen, knap je van op!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben enkel zo geworden door jouw gemene opmerkingen
[..]
Same old shit, Patrique camt nog steeds met aftandse negers, Miranda is nog steeds dronken en Rauzer nog steeds een tutje.
[..]
Ik heb nog nooit iets met negers gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon mij neger en.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets met negers gedaan
Bij dezen ben je uitgenodigd voor mijn housewarmingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, laat je eens goed in je aars nemen, knap je van op! http://i.fokzine.net/s/thumbsup.gif
Je bent nog maar net terug.quote:
Net.quote:
Als je vriendjes bent dan kun je alles delenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, laat je eens goed in je aars nemen, knap je van op!![]()
Jammer genoeg niet veel meer.quote:
Ik mag het van mijn moeder niet met boskabouters doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij dezen ben je uitgenodigd voor mijn housewarming
Wuut?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je vriendjes bent dan kun je alles delen
Als je vriendjes bent dan weet je dat dat moet
Als je vriendjes bent dan kun je samen spelen
Als je vriendjes bent dan maak je het weer goed
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |