als ik zie hoe enthousiast jij bent bij t vooruitzicht te klussen, houd ik jouw naam in mijn achterhoofd als ik hier moet klussenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
Ik ga de oudste zijn kamer behangen en sausen
Nieuw bed erin en dan
lekker, en hoezo baal?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo een bak ijs wegwerken.. Omdat het kan, en baal. #grr
school.. Mn opdrachten zijn afgekeurd.. Ik mag wel examen doen *ook beetje inholland-niveau dit*quote:
ah k. das is wel balenswaardig jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
school.. Mn opdrachten zijn afgekeurd.. Ik mag wel examen doen *ook beetje inholland-niveau dit*
Maar toch baal ik.
Heul niet maar het moet echt echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik zie hoe enthousiast jij bent bij t vooruitzicht te klussen, houd ik jouw naam in mijn achterhoofd als ik hier moet klussen
Hangse!quote:
Kombowlenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wanneer gaan wij weer lekker hanguh?
september!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Hmmpf. Misschien is er nog iets voor oktobeur!
Ok. Eensch!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Kunnen ook wel met wat mensen nog een stap avondje doen.. Iedereen gewoon met de trein naar centraal nederland, en dan de eerste trein terug, lekker hardcore raveteef feestbeesten dat we zijn!
Ha-lo.quote:
Lekkaquote:
Drink en wees dronkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
2 flessen rose koud staan voor zaterdag
Das zeker leuk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met alleen maar mannen![]()
Vrienden uitje
en kom je ook posten na die 2 flessen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ZuipenSeries kijken en gek doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |